Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zilya schreef:Het werken met alleen een nickname in een PB vind ik niet zo netjes .Je weet niet met wie je te doen hebt .Hoe denken jullie erover?

Als ik een berichtje krijg met daaronder PieTukuhLoVaH (net bedacht, dus als je je echt zo noemt op Bokt, no offence
) lees ik dat berichtje toch al anders dan als ik iets krijg dat "ondertekend" is met iemands voornaam. Zeker als het gaat over iets serieus, en dat is een pb vaak, dan vind ik het wel prettig als er ook op een fatsoenlijke manier wordt afgesloten
Rijerijerije schreef:Ik snap wel een beetje wat TS bedoelt hoorAls ik een berichtje krijg met daaronder PieTukuhLoVaH (net bedacht, dus als je je echt zo noemt op Bokt, no offence
) lees ik dat berichtje toch al anders dan als ik iets krijg dat "ondertekend" is met iemands voornaam. Zeker als het gaat over iets serieus, en dat is een pb vaak, dan vind ik het wel prettig als er ook op een fatsoenlijke manier wordt afgesloten
Behalve dan dat ik reageer als er iemand ''!Naalt(je)!'' roept
Vind ik net alsof je de telefoon ophangt zonder gedag te zeggen...
) dan scroll ik helemáál direct naar beneden om te kijken met wie ik het genoegen heb en wie de moeite neemt om mij zoiets langs te sturen 
Ik zie alleen niet in waarom je niet je eigen voornaam zou willen gebruiken. Tuurlijk, naam en toenaam + creditcardgegevens hoef ik ook niet, maar er zijn toch wel meer hondjes die Fikkie heten? Bij mij mogen mensen gewoon weten dat ik Marije ben hoor
En verder is het zoiets als "een leugenaar die zegt dat hij niet liegt, spreekt die de waarheid?" En dat wordt me te filosofisch

Rijerijerije schreef:Kleinvosje: De pb's die ik krijg zijn meestal zo kort dat mijn oog automatisch springt naar de naam die eronder staat, gewoon nieuwsgierigheid denk ik
En dán schieten mijn ogen dus naar de afzender...Raar maar waar...
(
of
bijvoorbeeld
)