Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
RedZone schreef:Overdrijven is zeker een vak als het gaat om iets van 3 jaar geleden. Dat is toch flink overdrijven.
Waarom heb je er toen niets mee gedaan?
Tuurlijk gaat het om het principe, maar om er nog na 3 jaar mee te komen is toch een lachertje!!
Pally schreef:Zo ben ik ook opgelicht op het EA.
Ik heb toen gelijk een mod ge-pbt, die heeft geprobeert te bemiddelen maar ook zij kreeg geen gehoor op haar berichten.
Ook heb ik aangifte gedaan bij de politie, maar die konden weinig doen.
Wel zijn haar gegevens genoteerd en er zou in de gaten worden gehouden of het vaker voor kwam, maar helaas doet lang niet iedereen aangifte van oplichterij.
Ik kon zowel naar mijn spullen als naar mijn geld fluiten, helaas.
Dus ik denk dat jij, gezien het termijn van 3 jaar, ook met lege handen blijft staan.
Rinske schreef:Ik vind dat RedZone helemaal niet zuur reageert. In het andere topic is toch al aangegeven dat ze er niks mee kunnen? Tja, en het is heel vervelend dat ze niet reageert op je pb's, maar je kunt iemand niet verplichten iets terug te sturen. Ik zou zeggen, ga verder, blijf er niet in hangen en zie het als een goede les...
Rinske schreef:Jammer dat je meteen aanneemt dat 'wij' nog nooit opgelicht zouden zijn. Wellicht zijn we dat wel, maar zijn wij er anders mee omgegaan? Het is 3 jaar geleden, dat is echt een lange tijd. Als ik het topic bijvoorbeeld lees over mensen die na 20 jaar nog aan het procederen zijn om hun gelijk te krijgen, dan denk ik, tja, sluit het af en leef verder. Niet dat ik zeg dat jij na 20 jaar nog zou willen procederen, maar soms is het beter om iets gewoon af te sluiten en verder te gaan, en het te zien als een goede les.
Focussed schreef:Het gaat gewoon om het principe dat iemand zo laag bij de grond is om een 15 jarige te gebruiken en daarna niet de ballen heeft om een oplossing te zoeken. Dat geld boeit mij nu niet zo veel, maar gewoon het gemak waarmee ze het destijds gedaan heeft. Alsof ze geen geweten heeft.
Maare Waves, ik zal met de psychiater gaan praten hoorOverdrijven is ook een vak he :))