Nou ja zeg!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

djuno

Nou ja zeg!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 00:01

Ik wilde net een berichtje plaatsen in het topic "Brand een kaarsje" en krijg ik het volgende bericht te zien:

Er is al meer dan twee weken niet gereageerd in het topic waar jij nu een reactie wilt plaatsen. Omdat op Bokt.nl erg veel topics worden geplaatst is het twee weken na de laatste post in een topic niet meer de bedoeling om een reactie te plaatsen. Ben je van mening dat je toch nog iets aan dit topic kunt toevoegen, stuur dan eerst een moderator een pb voor overleg.

...vind dit persoonlijk niet kunnen. Moet ik met een mod gaan overleggen van hoe en wat 8)7 ...is toch totaal niet gepast in dit topic!

Poiuytrewq

Re: Nou ja zeg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:02

Doe ik ook nooit

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:03

Dat is gewoon standaard hoor. Krijg je bij ieder topic waar lang niet gereageert is.

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:04

wat stom zeg :(

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:05

Ze kunnen zo een standaard instelling toch niet voor 1 topic veranderen? Ik zou zeggen, negeer het en plaats je bericht :) .

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 00:06

Bij ieder ander topic heb ik daar wel beeld bij....maar als je iemand wilt gedenken moet je dat dus eerst gaan overleggen met een mod???

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:07

Je kan het ook niet "persoonlijk" aantrekken...
Dit is een gewoon standaard bericht die je bij elke topic waarin (minimaal) 2 weken niet is gereageerd te zien krijgt.
Laatst bijgewerkt door RelarDevi op 07-01-11 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:08

Nee, ik zeg toch dit is een standaard bericht en ze hebben dat niet veranderd voor dit topic. Je kan dit soort berichten ook negeren omdat je weet dat het standaard is en gewoon je bericht posten.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:08

Is standaard, als ze voor elk topic nagaan of het wel of niet reëel is dat die 'waarschuwing' blijft staan wordt dat nog een lang verhaal.
Gewoon negeren in zo'n geval

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:12

Hmm eerder stond er in de laatste zin wat anders, geloof ik.
Een HK-topic is in mijn ogen ook iets anders dan een topic op een andere forum dat al maanden/jaren stil ligt.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:13

hmm.. vind ik ook niet echt netjes.. een gewoon topic, okeej, maar geen waar je iemand herdenkt..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:14

Het is gewoon standaard hoor nine, ze kunnen echt niet voor elk topic een andere boodschap gaan maken.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:15

vind het al redelijk erg dat je eerst 25 nuttige berichten moet hebben voor je iets anders mag posten.. soms wil eens reageren op een post en dan mag ik niet omdat ik pas nieuw ben... deel dus volledig je mening

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:18

Volgens mij kan je die boodschap bij dit topic gewoon negeren en er toch in plaatsen. Het wordt niet gesloten, je bericht wordt niet verwijderd, maar ik denk dat het niet mogeij is om selectief die boodschap bij bepaalde berichten niet te laten verschijnen.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:22

Dit is inderdaad een standaard melding en komt bij ieder topic dat ouder dan twee weken is terug. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:34

Suus_ schreef:
Is standaard, als ze voor elk topic nagaan of het wel of niet reëel is dat die 'waarschuwing' blijft staan wordt dat nog een lang verhaal.

Nou idd, gewoon een geautomatiseerd systeem om daar nu helemaal een topic over te openen....Ik bedoel beetje logisch inzicht kan je dat zelf ook verzinnen en het niet op het persoonlijke te trekken?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:43

Het is geen standaard melding, het is puur en alleen bij dat topic, precies op het moment als Djuno wat wil posten, zeer persoonlijk dus.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:44

Probeer maar eens op een oud topic te reageren (ouder dan 2 weken). :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:47

Als jij behoefte hebt om te reageren in dat topic, gewoon doen.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:53

Sabinee__ schreef:
Het is geen standaard melding, het is puur en alleen bij dat topic, precies op het moment als Djuno wat wil posten, zeer persoonlijk dus.

:? Het komt toch echt bij alle topics tevoorschijn die ouder dan twee weken zijn hoor. Kan je prima zelf ook uitproberen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:57

Het is inderdaad een gewone standaardmelding die ingesteld staat wanneer iemand probeert te reageren op een topic dat al twee weken of langer stilligt.
In een topic als waar het nu over gaat is het inderdaad niet echt nodig om eerst toestemming te vragen. Ook sticky-topics geven de melding terwijl je daar niet persé toestemming hoeft te vragen om te reageren. Bij de meeste topics kun je zelf wel indenken of het de bedoeling is dat je het weer omhoog schopt of niet, de melding waar het hierom gaat zorgt er alleen voor dat je niet zomaar per ongeluk een topic omhoogt schopt zonder dat je het door hebt.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:57

Sarcasme :)) :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 01:30

BraveSpots schreef:
Sabinee__ schreef:

:? Het komt toch echt bij alle topics tevoorschijn die ouder dan twee weken zijn hoor. Kan je prima zelf ook uitproberen.

Goede grap BS

Het sarcasme straalt er vanaf nl :+

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 09:28

Chiqa schreef:
Suus_ schreef:

Nou idd, gewoon een geautomatiseerd systeem om daar nu helemaal een topic over te openen....Ik bedoel beetje logisch inzicht kan je dat zelf ook verzinnen en het niet op het persoonlijke te trekken?

een persoonlijke mening hebben is iets anders dan je het per persoonlijk aantrekken Chiqa... en als ik zo´n bericht nou nog nooit gezien heb (en vreemd overkomt bij mij) heb ik toch zeker wel het recht om hier een topic over te openen...of had ik hier jouw toestemming moeten vragen? Dus laat je belerende vingertje maar zakken hoor, hoef je bij mij niet te doen ;)

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:03

Ik kan me voorstellen dat ze dit bericht niet per topic in kunnen stellen. En ach, mocht je als gebruiker dit bericht nooit eerder hebben gezien kan je een mod toch gewoon een pb sturen?

LawBoy schreef:
vind het al redelijk erg dat je eerst 25 nuttige berichten moet hebben voor je iets anders mag posten.. soms wil eens reageren op een post en dan mag ik niet omdat ik pas nieuw ben... deel dus volledig je mening

Als je echt wat met paarden hebt zijn die 25 berichten helemaal niet zo moeilijk hoor :n