Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zeker als mensen zichzelf gruwelijk tegenspreken, en dan niet zo'n klein beetje... Zo kun je wel de geloofwaardigheid van zo'n persoon beoordelen als je dan gaat teruglezen wat zo iemand allemaal voor onzin verteld... KoudbloedKim schreef:Op internet heb je nooit privacy..
Maar ik snap je frustraties, heb zelf ook een paar meelezers.
Zou fijn zijn als bijvoorbeeld HK-topics niet zichtbaar zouden zijn voor niet-posters in dat topic.
Meer info kun je hier lezen: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Ik_wi ... oet_dat.3FSuzanne F. schreef:Yep dat is de meest gebruikte tool op bokt.
Waarom denk je dat ik zoveel profielviews heb? Fanatieke meelezer(s) die mijn berichten napluizen.
En ik ben jarenlang niet actief geweest op Bokt, heb een anoniem account, en ook lang niet zoveel posts. Ik denk dat het veel via Google o.i.d. gebeurt, door bots dus. 
suus_ schreef:Wat je niet op de voorpagina van de krant wilt hebben moet je ook niet op internet gooien
het is niet erg bijzonder hoor haha) maar daar ben ik mee gestopt. Als ik iets belangrijks kwijt wil aan een mede HK genoot, dan pb ik dat wel..