Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
kay27 schreef:Een simpel pb'tje of telefoontje helpt ook hoor.Ik heb hier meerdere paarden te koop aangeboden, ben altijd vrij volledig in mijn informatie. Mijn ervaring is juist dat er mensen reageren die meer willen weten, daar doe ik dan moeite voor (ben de beroerdste niet
) en dan blijkt dat ik met een 12-jarige van doen heb die nog heeeeuuuuul lang moet sparen voor ze mijn te koop aangeboden dier kan kopen. Tja... daar word ik juist een beetje flauw van.
Illusion schreef:hallo, mijn paard staat te koop maar vinden jullie dat deze advertentie voldoet?
ik weet niet of 't mag, anders haal ik 't wel weg.
http://link.marktplaats.nl/402741766
ik vind 't altijd belangrijk dat de advertentie erg volledig is. niet enkel de naam en de leeftijd.
ook duidelijke foto's vind ik belangrijk.
delerium schreef:Zou het helpen een lijstje met deze tips in de charter te zetten?
Illusion schreef:hallo, mijn paard staat te koop maar vinden jullie dat deze advertentie voldoet?
ik weet niet of 't mag, anders haal ik 't wel weg.
http://link.marktplaats.nl/402741766
ik vind 't altijd belangrijk dat de advertentie erg volledig is. niet enkel de naam en de leeftijd.
ook duidelijke foto's vind ik belangrijk.
amsterdam_30 schreef:Voor mij is het dus naast goede dressuur-foto's, filmpjes en info daarover ook heel belangrijk dat er bij staat of het paard gewend is op buitenrit te gaan, of ie alleen kan en hoe braaf (en verkeersmak) hij of zij is.
Aangezien ik ook wel graag een sprongetje doe, is dat ook goed om te weten hoe het daar mee staat.
amsterdam_30 schreef:Niets ten nadele van de lieve Penny's hier.. maar als iemand geen paard kan kopen heeft het weinig zin om te reageren.
stef schreef:Zolang er geen nieuw EA systeem is wordt er überhaupt niet gekeken naar wat er op het huidige EA eventueel beter kan.
Brainstormen is dus helaas compleet zinloos
stef schreef:Zolang er geen nieuw EA systeem is wordt er uberhaubt niet gekeken naar wat er op het huidige EA eventueel beter kan.
Brainstormen is dus helaas compleet zinloos