Bokt? Ik ben er gek op!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dorothea

Bokt? Ik ben er gek op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 09:38

Bokt...het is een verslaving. Iedere dag even kijken, even bijlezen in de huiskamer. En het kost best een beetje tijd ('zit je nu alweer te Bokken?'). Maar jongens, wat is Bokt toch enorm sociaal! Bokker Zooist staat met pech langs de snelweg, berichtje op Bokt geplaatst en ze krijgt van alle kanten bijval en wordt 'gered' door een Bokker! Ik ben op zoek naar kaarsen, meteen gaat er een Bokker voor me op zoek, met als gevolg dat de kaarsen nu op mijn dressoir staan te branden. Zit je in de put? Van alle kanten komen er opbeurende berichtjes naar je toe. Heb je een probleem met je paard? Iedereen wil je helpen. Wil je gewoon kwijt dat je iets leuks hebt meegemaakt? Van alle kanten krijg je reacties. Zit je écht met een probleem? Ook dan doet Bokt zijn best om je te helpen.
En natuurlijk, overal is wel eens een beetje onvrede, maar dat mag toch op Bokt de pret niet drukken? Bokt? Ik ben er gek op!

Neej

Re: Bokt? Ik ben er gek op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:08

Lzp > fz

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:10

Jep zo kan het gaan, maar ook hééél vaak is bokt helemaal niet zo leuk.. word je afgekraakt en afgezeken.. want iedereen is tenslotte de béste ruiter en allemaal zijn we dierenarts. Iedereen weet het beter.:(:)

Maar het is erg leuk dat er nu eens een berichtje komt met hoe leuk het op bokt kan zijn:) +:)+ en dat er dus niet alleen maar afgezeken word maar dat we ook heel veel hebben aan de lieve bokkers <3

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:11

Ondanks dat er hier naast al die gezellige berichtje ook nogal veel haat en nijd is ben ik er ook dol op ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:12

Ik zou Bokt ook niet willen missen hoor!

Ik heb dezelfde positieve ervaringen met Bokt. De steun die ik kreeg toen mijn grote Beau overleed, vergeet ik nooit meer, dat was zó fijn! Mensen die die chaos aan gevoelens begrijpen, die erin kunnen delen, die virtuele arm om je schouder....... dat heeft me toch ook geholpen met verwerken. Juist bij Bokt kon ik heerlijk uithuilen. Fijn was dat.
Bokt is ook altijd zo lekker eerlijk: "ja schat, sorry hoor, maar ik vind het zeer terecht dat je op je kop kreeg" :')
Geweldig toch? Ik zou willen dat er IRL meer mensen waren die dat durfden.........

Ik geniet van de HK topics, heb nog altijd regelmatig lol op BB, en sja....... sommige vragen worden 80.000 keer gesteld...... het hoort erbij denk ik........

Maar Bokt....... ik zou je niet willen missen!

Karin

Bokt... Het is net de echte wereld, met echte mensen. :D

Dewii

Hee, dat is ook leuk, een positief bericht over Bokt! Je hebt wel gelijk hoor, ik kan het ook niet laten om te gaan Bokken :o . En die mensen die zo naar doen, die negeer ik dan gewoon maar. Gelukkig zitten die meestal niet waar ik kom _O-

Anoniem

Neej schreef:
Lzp > fz

Waarom verplaatsen?
Volgens "de regels" is FZ bedoelt voor de tecnische kant van Bokt, daar is hier geen sprake van...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:13

duChambre schreef:
Ondanks dat er hier naast al die gezellige berichtje ook nogal veel haat en nijd is ben ik er ook dol op ;)

Geef toe, af en toe is een rel ook wel leuk hoor :D

Ik kan ook onwijs genieten van een discussie waarbij de gemoederen hoog oplopen, eigenlijk :D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:15

__Robijn__ schreef:
Jep zo kan het gaan, maar ook hééél vaak is bokt helemaal niet zo leuk.. word je afgekraakt en afgezeken..

En weet je wat nou het leukste aan bokt is? Al die klagers, ze blíjven maar terugkomen. Ze blíjven kritiek hebben, niets deugt er, bokt is corrupt, er wordt met twee maten gemeten, de regels zijn stom, maar ze blíjven maar terugkomen.

Waarom zou dat nou toch zo zijn? Misschien omdat bokt zo leuk is? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:16

Ibbel schreef:
__Robijn__ schreef:
Jep zo kan het gaan, maar ook hééél vaak is bokt helemaal niet zo leuk.. word je afgekraakt en afgezeken..

En weet je wat nou het leukste aan bokt is? Al die klagers, ze blíjven maar terugkomen. Ze blíjven kritiek hebben, niets deugt er, bokt is corrupt, er wordt met twee maten gemeten, de regels zijn stom, maar ze blíjven maar terugkomen.

Waarom zou dat nou toch zo zijn? Misschien omdat bokt zo leuk is? :+

Dat heb ik me al eens vaker afgevraagd, als je iets echt niet leuk vindt, dan blijf je er toch weg? Maar dat gebeurt nooit :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:18

Tuurlijk vind ik het niet altijd leuk om negatieve berichten te lezen, maar zou Bokt absoluut niet willen missen!!
Heb er echt meerdere keren héél veel aan gehad!! (vooral ook de steun van mensen die je nog niet eens in het echt kent, helemaal fantastisch!!!)

calypsoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:19

Yamcha schreef:
duChambre schreef:

Geef toe, af en toe is een rel ook wel leuk hoor :D

Ik kan ook onwijs genieten van een discussie waarbij de gemoederen hoog oplopen, eigenlijk :D

maar niet als jij het pispaaltje bent denk ik..

Ik ben er in iedergeval gek op en er is geen dag zonder bokt!
Maar alsnog, het is en blijven mensen en het is maargoed dat iedereeen een andere mening heeft..

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:21

Karin schreef:
Bokt... Het is net de echte wereld, met echte mensen. :D

En net als in de 'echte' wereld,maken de 'z**kers' de meeste herrie :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:26

Ik vind bokt ook heerlijk, en niet alleen tegen de verveling op mn werk :)) Ik vind het heerlijk om wat door de humor-topics en de lpz-topics te bladeren en mensen te helpen met hun paarden-problemen, maar ik heb hier ook al een aantal superleuke vrienden/vriendinnen gemaakt :D Ik zeg wel eens voor de grap dat ik de hele dag op bokt zit omdat ik geen leven hebt :') maar ik ben volgens mij nooit eerder zó sociaal bezig geweest als nu op bokt :')
En de rel-topics en de horses@work topics enzo, daar waag ik me gewoon niet meer aan. Voordeel van t internet he, één klik en je bent weg :))

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:30

Ik vermaak me ook heel goed op bokt en ik leer er ook een hoop van.
En dan niet eens zo zeer paardgerelateerde dingen, maar als ik thuis iets vertel dan is het "Dat heb je zeker op bokt gelezen?", uh ja. :+
Nee, ik zou bokt voor geen goud willen missen! :)

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:36

I <3 bokt

Die actie van gister was echt amazing!
Anders hadden we er nu nog gestaan vrees ik...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:56

Ik vind Bokt geweldig.

Ik kan me topics herinneren dat er postzakken met kaarten bezorgd werden bij mensen die in de put zaten, de inzamelactie van Zooist en ga zo maar door. :)

Tuurlijk, betweterigheid zit in de aard van het beessie als het gaat om rijtopics en DA-adviezen, maar eiiiigenlijk is het overgrote deel van Bokt harstikke sociaal. :)

En daar mogen we best trots op zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 11:08

Die postzakken met kaarten, geweldig was dat :D

Herinner me nog een foto van een Bokker met óveral om haar heen kaarten, waar je maar keek waren kaarten......... zo gaaf :+:

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:37

Wat zou ik anders moeten doen zonder bokt :')

Soms hele leuke acties inderdaad en over het gezeik lees ik vaak gewoon heen :)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:41

Helemaal mee eens, bokt is amazing! Zonder bokt had ik een heleboel lieve mensen nooit leren kennen. :)
Topics met gezeur en gezeik lees ik ook overheen. Helemaal geen zin om me daarmee te bemoeien, heb wel wat beters te doen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:42

Dankzij Bokt heb ik iets wat je een sociaal leven kan noemen. :+ Al mijn vriendinnen zijn bokkers. :))
Ik kan echt niet zonder Bokt, handig voor info en gezellig als je gewoon wat wilt kletsen.

Ik zie meer positieve kanten aan Bokt dan negatieve kanten en ik heb het naar mijn zin hier dus waarom zou ik weggaan? :+

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:48

Ik zit ook elke dag op Bokt, kan niet zonder! :)
Ook vriendinnen enzo op bokt gemaakt! :)

Ja beetje apart die zeikerds die op iedereen commentaar op bokt hebben maar wel elke dag er uren op zitten..

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:48

Ik vind bokt ook heerlijk, laptopje aan, koud buiten, onder de dekens... en bokken maar!
Bovendien kun je volgens mij echt alle antwoorden op vragen hier krijgen 8-) .

Ik ben geen super actieve poster, maar heb nooit problemen met negativiteit hoor.

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:50

Ik vind Bokt een leuk tijdverdrijf ;)
Ook vind ik er wel eens nuttige tips en soms lig ik helemaal
in een deuk om sommige topics.En dan zit ik gewoon in m'n eentje achter
de p.c een lol te hebben :D
Als ik me irriteer dan sluit ik gewoon af,zouden meer mensen moeten doen
i.p.v eindeloos blijven door hameren :+