Ik ben gevraagd om te stoppen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessah

Ik ben gevraagd om te stoppen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 16:57

Hallo allemaal,

Ook ik ga binnenkort weer zwart worden. Dit omdat ik de laatste 2 maanden minder actief ben geweest omdat ik in een erg moeilijke (prive) tijden heb gezeten. Dit heb ik netjes aangegeven aan het team,die mij hebben gezegd dat ik rustig de tijd voor mezelf mocht nemen Bokt is namelijk in zo'n situatie niet het belangrijkste.

Ik heb dus mijn tijd genomen,om mijn leven weer even op rolletjes te krijgen.

Nu is er mij gezegd dat ik, na anderhalf jaar veel energie er in te hebben gestoken, moet stoppen vanwege mijn afwezigheid. Afwezigheid waarvan de reden erg bekend was. Afwezigheid,die niet meer lang zou duren. Maar goed, ik moet alsnog zonder enige waarschuwing vooraf direct stoppen.

Wel wil ik er bij zeggen dat ik, ook achter de schermen, het niet eens was met de beslissing van Kiwiko. Achter de schermen heb ik daar ook een uitgebreid topic over geopend dat ik het erg moeilijk vond. Kim is voor mij een dierbaar persoon,iemand waar ik een erg goede band mee heb en iemand die ook in het "echte" leven ken. Of dit er wat mee te maken heeft dat ik nu zwart word, laat ik verstandig in het midden.

Elk geval heb ik het erg leuk gehad als moderator. Ook op horse event mee helpen vond ik erg leuk. Ik ben dan ook niet blij dat een "vrijwilliger" op deze manier aan de kant geschoven word máár ik leg me er wel netjes bij neer.

Ik was altijd een erg actieve bokker, vele zullen mij ook kennen door mijn roan merrie. Aangezien ik niet blij ben met de gang van zaken zal ik verder alleen nog te zien zijn in mijn vaste huiskamer topic en leg ik de rest er bij neer. Ik wil niet deelmaken van een forum die op zo'n manier beslissingen maakt. Zeker niet nadat ik er zoveel vrije tijd in heb gestoken en als het dan even heel slecht met me gaat word ik er zonder waarschuwing uitgegooid omdat ik de laatste 2 maanden soms er een aantal dagen niet kon zijn.

Ik verwacht dat ik z.s.m. mijn zwarte kleurtje weer terug heb. Wel wil ik vele van het team bedanken,want er zijn echt veel toppers achter de schermen!

Groetjes, Agnes.

curly2day

Re: Ik ben gevraagd om te stoppen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:59

Zo, dat klinkt als niet netjes .......
Hoe snel zal hier een slotje op zitten ??

Succes en ik zou nu blij zijn met die zwarte kleur !

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:00

Wat ontzettend raar dat ze dit op deze manier doen.
Kan me voorstellen dat je er flink van baalt.

__PSM__

Jeetje agnes, gelukkig blijf je wel gezellig bij ons kletsen :)

eilleen333

Wat ik dan niet snap... Je kan toch ook Mod zijn zonder dat je 24/7 hier rond hangt? Op een ander forum is een meisje mod, en zij heeft zelf ook problemen. Soms kan ze weken niet online... Maar je doet het met een team, dus meestal pas ik de dingen aan, ik ben veel online. Soms is zij toevallig online als ik er niet ben, en kan zijn spam oid verwijderen... Je doet het toch gewoon samen?

Ze kunnen net zo goed jou ook mod laten en er eentje bij aanstellen... Maar goed, de logica en leesvaardigheid van Bokt is mij soms een raadsel...

Ik ken je niet persoonlijk, maar ik hoop dat je privé alles snel weer op de rit hebt, en dat je je iig in je HK topic nog kan vermaken op bokt :) .

Ojajoh

jeetje :=

geeft weer aan hoe de stand van zaken is.......
erg slecht!!!!

ik vind het jammer voor je dat je zo behandeld bent en "virtuele schop" hebt gekregen
dat had zeker anders gekund ........

wij zijn blij met je als zwart hoor, kom maar weer gezellig terug ;)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 17:01

Ik heb toestemming om dit topic te plaatsen van mijn hoofdmod, ook al had zij dit liever anders gezien.

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:01

Gelukkig dat je je leven weer op rolletjes hebt! Wel jammer dat je dan zo van je groene naampje af moet komen...

Sabin_e

Hmm dat is minder hoe dat is gegaan. Maar je legt je er bij neer en hopelijk heb je ook veel plezier met je zwarte kleurtje :j

Somebitch

Wat rot dat je terug moet naar het zwart. :(:)

Meer kan ik niet zeggen, ik hou mijn mond maar..

Origineel

Jeetje, niet echt netjes dat je er dan 'uitgegooid' word... :(:)
Dan was ik ook blij geweest met die zwarte kleur! :)

Wendy1978

Zwart is soms net zo leuk (al dan niet leuker/makkelijker)
Hier zijn we niet "achter de schermen" en gewoon lekker onszelf allemaal voor de schermen :))
Hopelijk bevalt zwart je weer net zo goed :)
(en goed dat je bijna weer bent opgeknapt) :))

Sleeper

Ik vind je post niet zo tactisch, maar ik begrijp dat je het van je af wilt schrijven. In ieder geval veel plezier met je zwarte kleurtje :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:02

Sleeper schreef:
Ik vind je post niet zo tactisch, maar ik begrijp dat je het van je af wilt schrijven. In ieder geval veel plezier met je zwarte kleurtje :)

wat is er niet tactisch aan de waarheid sleeper?

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:02

+:)+ _/-\o_

Jammer dat de fijne mods met een eigen mening de dupe worden voor hetgeen er achter de schermen gebeurt!

Agnes, sterkte nog, mocht je het nodig hebben :(:)

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:03

He wat naar dat het zo gelopen is, ik vind het ook raar dat je nu terug naar zwart moet.
Tijdelijk terug naar zwart tot je je problemen opgelost/zaakjes op orde hebt zou ik dan weer wel snappen, maar dit is wel rigoreus na 1,5 jaar trouwe dienst :(:)

Nicje87

Jeeetje zeg, wat jammer dat het zo moet gaan!
Dat had ik niet verwacht... Of misschien wel?

Top dat je je zo hebt ingezet voor bokt! Jammer dat het zo moet eindigen!

Sleeper

ikdoemaarwat schreef:
Sleeper schreef:

wat is er niet tactisch aan de waarheid sleeper?

Het is haar waarheid, haar verhaal. Gaan we nu ook al achter de schermen dingen hier uitvechten?

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:05

Erg appart dit, valt me tegen van bokt.

bedankt iig!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:06

hoezo uitvechten? ze mag de reden waarom ze stopt toch zeker wel openbaar maken? zou lekker zwart/wit zijn als dit niet zou mogen... alles de doofpot in

nessah: hoop dat je het fijn gaat krijgen als zwartje

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:06

Sleeper schreef:
Het is haar waarheid, haar verhaal. Gaan we nu ook al achter de schermen dingen hier uitvechten?

ik denk dat alles in verband staat met elkaar, wat er al speelde, en dit verhaal ;)
en ja nessah is vrij om haar verhaal te doen ,net als moderators dan weer vrij zijn om hun kant te vertellen
dat dit dan openbaar gebeurd is wel zo eerlijk en duidelijk naar iedereen toe en krijg je ook geen speculatie's ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:07

Zonde nessah dat je terugkeert op zwart en er geen andere oplossing was , vind het alleen een beetje jammer dat dit op deze manier medegedeeld wordt, dit had imo ook anders gekunt.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Jeetje dat is niet tof nee. Sterkte met de problemen waar je op het moment mee te kampen hebt, hoop dat je er snel weer bovenop komt!

ponymeid1

Je scherpt m'n mening over bokt wel weer erg aan.

Maar zeker mijn respect dat je dit zo neerzet hier :) Schrijft voor jou ook een stukje van je af. Welkom terug in het zwart.

DaisyDarling

Jammer dat je weggaat, maar op zo`n manier is er voor jou niets leuks meer aan.
Welkom trug in zwart & bedankt voor al je moddheid :)