Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vjestagirl schreef:Lijkt me niet zo'n goed plan. Het mod team heeft veel verantwoordelijkheden. Ik denk dat je een deel als zwarte bokker niet zien. Ik vind het stemmen op mods vriendjes politiek. Je kunt het als zwarte bokker met een bepaalde mod niet eens zijn, maar mods doen geen dingen om de gebruikers te pesten, ookal zal het af en toe zo overkomen. Door te stemmen maak je er een grote populariteitswedstrijd van.
Lekker laten zoals het is.
hestejente schreef:Vjestagirl schreef:Ik vind het stemmen op mods vriendjes politiek.
Je kunt mod worden als je daarvoor wordt gevraagd. Door bijvoorbeeld de al zittende mods. Hoe noem jij dat dan?
En om een aanzetje te geven: in mijn woordenboek past bovenstaande niet onder het lemma "democratie".
aisie schreef:Meld je zelf lekker aan als mod zou ik zeggen!
aisie schreef:Er is zoveel kritiek op de mods, als jullie het zoveel beter weten waarom wordt je dan niet zelf mod?
Vjestagirl schreef:Lijkt me niet zo'n goed plan. Het mod team heeft veel verantwoordelijkheden. Ik denk dat je een deel als zwarte bokker niet zien. Ik vind het stemmen op mods vriendjes politiek. Je kunt het als zwarte bokker met een bepaalde mod niet eens zijn, maar mods doen geen dingen om de gebruikers te pesten, ookal zal het af en toe zo overkomen. Door te stemmen maak je er een grote populariteitswedstrijd van.
Lekker laten zoals het is.
hestejente schreef:Vjestagirl schreef:Bokt is ook geen democratie, pretendeerd dat ook helemaal niet te zijn.
Zoals het nu is is het niet democratisch, dat ben je dus met me eens.
Wat is er ondemocratisch aan stemmen wie er mod word? Zou je mij dat uit willen leggen alsjeblieft?