Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ik krijg net een OW, naar mijn zegge onterecht...
Er volgt een ban op, dus ik kan wss niet meer terug reageren voor overmorgen op dit topic, maar meelezen zal ik zeker doen.
Het gaat om mijn posts in het PVV topic. De aanklacht is : Teveel op de man spelen.
Maar daar gaat het nu niet direct om.. Het gaat erom dat ik het idee krijg dat er op Bokt met 2 maten gemeten wordt.
Nu kan ik persoonlijk echt niet tegen op de man spelen en probeer daar ook altijd mensen op aan te spreken, maar blijkbaar heb ik mijzelf hier nu (flink?) schuldig aan gemaakt.
Maar nu lijkt het wel alsof er met twee maten gemeten wordt. Laatst werd ik in sommige topics zo erg persoonlijk aangevallen dat ik echt verstelt stond. Ik werd uitgemaakt voor o.a. een dom kind, die niet serieus genomen dient te worden; een 18 jarig grietje (maw je bent een klein kind, hou je mond maar); en iemand die mensen oplicht.
Hierop heb ik geTEMT. Bij 1 TEM werd er een groene hulk geplaatst in het topic.
Bij de rest is er geen actie ondernomen.
Ik heb al een Mod gepbt om toelichting bij mijn opmerkingen, misschien dat ik het dan snap waarom ze OW waardig zijn. Maar waarom die andere opmerkingen niet OW waardig zijn?
Kan iemand mij het uitleggen ?
Sonja schreef:Ik heb de indruk dat het er maar net aan ligt welke mod dat je treft. We hebben een aantal hele fijne, maar er zitten er ook een paar tussen die ernstig op zichzelf kicken.
MoonChloe schreef:Ow, en wat voor forum is dat?
Wil wel eens weten hoe het komt dat Bokt corrupt is, staat dat uitgelegd in dat forum?
Ik vind het echt jammer dat mensen de idee krijgen dat bokt corrupt is, ik ben nu al jaren lid van Bokt en ik wou het nooit zeggen maar: "vroegahh was het beter".
@Sonja; dat zou wel zo kunnen zijn
@ Bogie: echt waar?? dat meen je niet!?
Sonja schreef:Ik heb de indruk dat het er maar net aan ligt welke mod dat je treft. We hebben een aantal hele fijne, maar er zitten er ook een paar tussen die ernstig op zichzelf kicken.
ikdoemaarwat schreef:Sonja schreef:Ik heb de indruk dat het er maar net aan ligt welke mod dat je treft. We hebben een aantal hele fijne, maar er zitten er ook een paar tussen die ernstig op zichzelf kicken.
en dan niet te spreken over bepaalde gebruikers die zodra ze temmen ,naar de pijpen gedanst wordt.....
vriendjespolitiek......
ook zo een trefwoord op bokt
nee joh hier mag je niks zeggen, alleen zwijgen
MarcoBorsato schreef:Als jullie hier beginnen over het andere forum, en gebruikers noemen, gaat het zeker weten op slot. Zo zonde, want dan is het al bij voorbaat kansloos om de discussie aan te gaan hier
Vie schreef:Een beslissing van een OW met evt. een daarbij horende ban wordt niet door één mod genomen. Bezwaarscomisie heeft bij mijn weten niets te zeggen bij het uitdelen van een OW, of het moet veranderd zijn wat i.m.o. niet terecht zou zijn. Zij zijn er juist om problemen op te vangen vanuit een neutraal punt en dat kan niet als je mee discussiëert over wel-niet OW. Dat wordt besproken met verschillende moderatores. Persoonlijk vind ik het niet geheel terecht dat het topic al gesloten is. Ze geeft zichzelf i.m.o. als voorbeeld, ze start geen topic om haar beklag te doen over haar OW.
Ik heb niet het idee dat er met twee maten gemeten wordt. Wel denk ik (en dat heb ik ook ervaren in mijn modtijd) dat je nooit 100% éénlijnig kan moderen. Bokt is ondertussen heel groot, kent veel leden. De ene weet perfect op het randje te blijven om geen OW te pakken te krijgen en een ander heeft de pech net iets over de schreef te gaan en krijgt wel een OW. Maar da's vanuit mijn ogen.
Vie schreef:Een beslissing van een OW met evt. een daarbij horende ban wordt niet door één mod genomen. Bezwaarscomisie heeft bij mijn weten niets te zeggen bij het uitdelen van een OW, of het moet veranderd zijn wat i.m.o. niet terecht zou zijn. Zij zijn er juist om problemen op te vangen vanuit een neutraal punt en dat kan niet als je mee discussiëert over wel-niet OW. Dat wordt besproken met verschillende moderatores. Persoonlijk vind ik het niet geheel terecht dat het topic al gesloten is. Ze geeft zichzelf i.m.o. als voorbeeld, ze start geen topic om haar beklag te doen over haar OW.
Ik heb niet het idee dat er met twee maten gemeten wordt. Wel denk ik (en dat heb ik ook ervaren in mijn modtijd) dat je nooit 100% éénlijnig kan moderen. Bokt is ondertussen heel groot, kent veel leden. De ene weet perfect op het randje te blijven om geen OW te pakken te krijgen en een ander heeft de pech net iets over de schreef te gaan en krijgt wel een OW. Maar da's vanuit mijn ogen.