Kwam er laatst achter dat ik me - na ruim 6 jaar geregistreerd te zijn - nog nooit heb voorgesteld. Dus bij deze !Ik ben Koen, 20 jaar oud, en rij op ijslanders. Ik vind bokt een erg gezellig forum, en lees dan ook veel onderwerpen die ik erg interessant vind.
zo we hebben een mannen invasie fzeuh is egt all de 3e in 2 dagen denk?!hahahaaa nou, HARTELIJK WELKOM
Haha, dit topic is echt in 4 minuten al 90x bekeken Ik vond het echt zo stom he.. zwerf je al 6 jaar rond, kent niemand je
Ow, is maar goed dat je dat even meldt, dat je bezet bent. Anders krijg je al die vrouwen aan je broek Welke klasse zit je?
koene schreef:Haha, ach, zolang ik nog geen foto plaats blijven de vrouwen wel op afstand toch?;)haha geloof me, het geslacht is genoeg **valt om hahah:') ***
HAHADaar schiet je dus ook niets mee op.Ik ging hyves checken en alles wat ik dan vind ik dezelfde foto van je paard
koene schreef:Haha, voor de nieuwsgierige mensen hoe ik eruit zie, probeer eens hyves ofzo Holy craps, je bent de vriend van Ymke Of niet dan?