Een man is ook maar een mens, en het lijkt mij ook niet leuk om zo'n hysterisch welkom te krijgen....
Kan er niet iets aan gedaan worden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
01San schreef:Ik heb het topic ook gezien. Maar ik snap iets niet. Hij heeft berichten geschreven maar bij geposte berichten staat: 0 ???
Wat is daar las: man zoekt boktmeisje ofzo een subforum vind ik wel een goeie.
Dit is trouwens de 1e keer hoor dat ik dit soort topic zie. Maar komt het echt vaker voor dan?
En zijn ze dan echt alleen op zoek naar een dame?
Electra63 schreef:Ik vind het altijd wel grappig.
Je ziet al dat het een man is door het aantal reakties.
Het lijken wel een stel hyena's die zich op een prooi storten.
Maar eerlijk gezegd, denk ik, dat de meeste mannen dat heerlijk vinden;)
arno8 schreef:Aan de topictitels en de openingspost kun je meestal al zien dat de mannen in dat soort topics op aandacht uit zijn. Weet niet of we het over dezelfde hebben hoor, maar in een vrij recent topic was de titel iets van:
Man meldt zich aan! (maar het gaat om de paarden hoor)
Yeah... right. Die had dus duidelijk vrouwen in het achterhoofd, anders is je eerste topic gewoon iets van: Nieuw op bokt
Winddancer schreef:arno8 schreef:Aan de topictitels en de openingspost kun je meestal al zien dat de mannen in dat soort topics op aandacht uit zijn. Weet niet of we het over dezelfde hebben hoor, maar in een vrij recent topic was de titel iets van:
Man meldt zich aan! (maar het gaat om de paarden hoor)
Yeah... right. Die had dus duidelijk vrouwen in het achterhoofd, anders is je eerste topic gewoon iets van: Nieuw op bokt
Dat dacht ik dus ook meteen al!