Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:zooooo das niet niks.
Ik vind het zielig worden... hoe kan privépb's nu laster zijn??? ze zet het nu zelf in de openbaarheid toch?
Ik vind het allemaal erg zielig worden, allemaal mensen die niks beter te doen hebben? En dat terwijl je thuis een gezin, je beesten en zo hebt? Dan had ik beter te doen
criollolover schreef:ongelofelijk waar een mens mee bezig kan zijn, ik ga ff temmen, lijkt mij wel zo verstandig....
randalinpony schreef:Hoewel ik snap dat dit berichtje waarschijnlijk niet bij iedereen goed ontvangen zal worden, vond ik wel dat mensen het recht hebben om te weten dat persoonlijke gegevens op dit moment niet veilig zijn.
poes schreef:Ok dan is het laster, maar het hacken van pb's is net zo strafbaar toch?
Sowieso snap ik niet waar de hele vete is begonnen maar ik vind de manier van uitvechten bijzonder kinderachtig... triest...
Kim die beweert er niet op in te gaan en altijd met open vizier te vechten: wel doe dat dan, onder 4 ogen ipv het internet ermee te verzieken vind ik...
Alsof NL hierop zit te wachten? Meeste mensen zullen dit triest geneuzel van mensen zonder leven vinden schat ik...