Alvast bedankt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
faye schreef:Misschien een hele stomme vraag hoor, maar waarom zou je je druk maken over een schaduw account?
Ylana schreef:Maar Faye, in dit topic gaat het niet alleen over het klikken van een SA hoor.
Je kan me een hoop wijs maken, wat dat betreft ben ik zo goedgelovig als wat, maar niet dat een doorgewinterde bokker als de TS daadwerkelijk niet zou weten wat ze het best zou kunnen doen bij het vermoeden van een SA.
Dit topic is puur om aan te geven, vermoedelijk aan de SA zelf, dat TS dus weet dat dat een SA is en dat zij degene verlinkt heeft.
God, ik dat dat we de kleuterschool al achter ons hadden liggen...
Ylana schreef:Maar Faye, in dit topic gaat het niet alleen over het klikken van een SA hoor.
Je kan me een hoop wijs maken, wat dat betreft ben ik zo goedgelovig als wat, maar niet dat een doorgewinterde bokker als de TS daadwerkelijk niet zou weten wat ze het best zou kunnen doen bij het vermoeden van een SA.
Dit topic is puur om aan te geven, vermoedelijk aan de SA zelf, dat TS dus weet dat dat een SA is en dat zij degene verlinkt heeft.
God, ik dat dat we de kleuterschool al achter ons hadden liggen...
Nickeltje schreef:Gelukkig is een ban nooit een beslissing van 1 mod, maar van het team samen.
Of iemand die met het ene account geband is van Bokt, vrolijk en gezellig met een nieuw account mee kan doen is een geheel andere discussie die hier offtopic gaat en een zeer moeilijke discussie zal blijven.
De meningen zijn daar heel verschillend over.
Ik blijf er bij dat aan een ban een uitgebreid proces, bijna altijd voorafgegaan door OW's, vooraf gaat en iemand in die periode alle kansen gehad heeft om op een gezellige, leuke en actieve manier mee te komen doen.
Als die dan toch uitloopt in een ban, waarom zou dat dan met een nieuw account ineens goedgekeurd moeten worden?
Maar nogmaals, dit is een discussie die hier niet gaande is.