Citaat:
Daarnaast draait het team erg goed, al helemaal als het op vermeende partijdigheid aankomt. Alle sancties moeten eerst worden goedgekeurd door een flink aantal teamleden, als er al persoonlijke voorkeur zou zijn dan valt dat weg tegen de andere stemmen
Volgens zit em daar nu net de kneep! ik weet dat een topic van mij naar de MH is verplaatst en omdat ik bekent sta als schijnheilig, werd ik niet serieus genomen. ( ontkennen heeft geen in, ik heb er een Pb over gehad, mijn tems worden niet serieus genomen want ik ben schijnheilg!)
Slechts 1 moddie was bereidt te luisteren en die heeft ook toegegeven dat de verplaatsing uit de lucht gegrepen was, niet juist was en nooit had mogen gebeuren.... en de Bokt regels zouden zelfs worden aangepast????
Nou, ik heb mijn topic nooit meer terug gezien..... en die beslissing is niet door een team van moddies gemaakt, dan had er echt wel 1 tussen gezeten die niet kortzichtig was.....
Als je zoals ik, in de verkeerde hoek zit dan kun je niks aankaarten of je post verdwijnt helaas...of ze verzinnen zelfs ow 2 en 3 en dan mag je een week toekijken!
Ik heb ermee leren leven, het zal mij mijn achterwerk eroderen.
Maar 2 leden binnen een week toevoegen aan het team.... die op zijn minst de schijn tegen hebben m.b.t. partijdigheid, dat vind ik op zijn minst.... tja.... onhandige timing?