En nu ben ik het zat...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Specials

En nu ben ik het zat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 16:42

*HA en door deze tittel gaat iedereen het masaal aanklikken :D *

Door diverse topic's die hier op FZ worden geopent wil ik dit topic even openen,Of het mag is een tweede...

De laatste tijd kom ik hier veel topic's tegen die er overgaan dat de mods dingen doen die door bepaalde gebruikers niet door de beugel kunnen of waarbij de gebruikers zich niet kunnen inleven in de actie's van de moddies..
Opzich begrijpelijk want we zijn allemaal mensen met verschilende normen en waarden.
Maar waarom reageren veel mensen boos op de moddies? Iemand die me dit kan uitleggen?

Ik kom hier al een tijdje, Voordat ik me account opende las ik altijd mee, En ik weet van mezelf dat ik heus niet de makkelijkste gebruiker ben die hier rond loop omdat ik altijd zeer duidelijk voor me mening uit kom.
Ook ik heb weleens gedacht bij een mod "stik , waar slaat dit op & doe eens normaal" , Maar dan is de varriant die ik hier maar niet ga posten.
Maar tel tot 10 en denk even na voordat je de moddies "aanvalt".

De meeste moddies hier hebben een leven namelijk buiten bokt, Die werken zitten op school hebben meestal ook nog een paard of een verzorgpaard, Kinderen, Sociaal leven en ga zo maar door..
En toch nemen die mensen de tijd en moeite om hier elke week een x aantal uurjes rond te hangen om de *meestal* rotzooi van andere mensen te ruimen en alles weer normaal te later verlopen.
Zonder hier ook maar iets voor terug te krijgen, Het is allemaal vrijwillig wat ze hier doen..

Tuurlijk gaat hier en daar wat mis, Maar het zijn mensen, Zoals jij en ik..

Als we daar nou eens de volgende keer aan denken als we weer eens denken dat ze onredelijk bezig zijn dan word het vast een stukje gezelliger op bokt, Laten we het leuk houden tussen mod en gebruiken en niet een kat en muis spelletje spelen met zn alle...

:D

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 16:51

Amen! +:)+

Ik ben superblij met bokt, superblij met alle vrijwilligers, laatst een klein probleempje en dat is keurig opgelost ([FZ] m.bokt doet raar).

Je bent op iemand anders zijn site, met iemand anders zijn regels. Ben je er niet mee eens, moet je lekker weggaan of een eigen forum starten :evaw: .

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 16:53

Ik moet eerlijk zeggen dat het me geen F........ kan schelen of er nou een reactie van mij word weg gehaald of dat er reacties blijven staan
Waar maak jeje druk om :P
Ook temmen doe ik nooit heb meschien 1 a 2 keer getemt vanaf dat ik lid ben.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 16:53

Ik ben het met je eens, hoewel ik soms wel eens flink geïrriteerd raak als ik iets niet kwaad bedoel, maar wanneer het wel zo aangezien wordt. :')

Maar ik heb zeker in mijn achterhoofd dat het in principe 'vrijwilligers' zijn en ik ben dan ook blij met het vele werk dat ze verzetten!

Specials

Re: En nu ben ik het zat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 17:00

Ik ben zovaak zwaaaaaar geirriteerd haha, Gaat bij mij gelukkig ook best snel haha... Maar idd gewoon blijven ademen en denken dat het vrijwillgers zijn, Laptop even dicht doen en na 10 seconden is alles ineens een stuk minder erg :) .

Temmen doe ik trouwens wel fanatiek :') , Vind het schijnbaar erg leuk hahaha

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 17:02

Ik zeg: 3x hiep hoi voor de moddereters!

HIEP HOI!
HIEP HOI!
HIEP HOI!

*\o/* Thanks Moddies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:02

Ik ben het volledig met jullie eens, je bent hier te gast en het is hier helemaal niet zo verkeer, jammer dat sommige bokkers zulke lange tenen hebben.
Wordt tijd dat ze eens bij zichzelf te raden gaan waarom ze het nodig vinden zo uit hun panty te gaan,
ipv anderen (in dit geval bokt) als zondebok te gebruiken.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 18:09

Naja uit je panty schieten is wel redelijk normaal maar hou het voor jezelf.
Als je het ergens niet mee eens bent stuur je een PB naar de mod, Reageert de mod niet heb je pecht, Je ziet of die pb is gelezen of niet dus als ze het gelezen hebben zijn ze iniedergeval op de hoogte van het probleem..

En dat er vriendjes politiek enzo zou zijn, Dat zal best ik heb soms ook het idee dat er een bokker is die meer kan flikken als een ander maar wie ben ik/zijn wij om daar ook van uit tegaan misschien is het onze eigen kort zichtigheid , En als je een ow of een ban kriijgt zal je hem wel verdient hebben.
Ik heb ook weleens een ow gehad en sturende pb's waar ik het niet mee eens was.. Pecht voor mij had ik me maar niet moeten inloggen hier..

Eigenlijk is het ook van de gekke dat je een BC nodig heb, Ik vind dat als jij een sanctie krijg dat je die maar moet slikken want je zal wel iets gedaan hebben wat niet kan/mag, Ze gaan je niet zomaar een sanctie geven omdat ze het leuk vinden ofzo :)

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:13

Ik snap heel goed dat het sommige mensen wel eens kan frustreren, alleen ja zoals jij zegt, tel tot 10! :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:17

Och pasgeleden is mijn eerste verkooptopic van mijn schimmel verwijderd. Reden: je mag geen paarden voor derden aanbieden. Het was alleen wel degelijk mijn eigen paard :+ Nou ben ik lid van het team geweest en ben ik ook een vrij fanatieke bokker waardoor de meeste mensen mijn paardenspul wel kennen, en het irriteerde me dus wel een beetje dat op basis van deze algemeen bekende info plus mijn profiel mijn advertentie verwijderd werd omdat dit paard wat minder bekend is. Ik had nl. best wat tijd en aandacht aan mijn advertentie besteed en in deze moeilijke tijd van verkoop is iedereen die de advertentie mist een gemiste kans.
Maar goed, dan kun je flippen of een topic op FZ openen of andere gekke dingen OF je kunt een PBtje sturen en uitleggen dat het beestje wel van jou is en het verzoek om je topic er weer op te zetten. Topic is teruggeplaatst, ik happy, mod happy want alles netjes opgelost. Zo kan het ook.
Als lid BC heb ik wat voorbij zien komen...mensen, 't is maar internet!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 18:41

Urielle: Snap dat het erg vervelend is al je topic ineens weg is , Zeker een verkooptopic wat al pijnlijk is om aan te maken..
Maar zoals je zelf al zeg , Gewoon netjes een pb en alles is *meestal* weer prima, Iedereen blij en je hoeft niet weer een nieuw topic aan te maken :)
Vraag me ook af of je probleem wel ineens sneller was opgelost als je een topic had aangemaakt, Kost immers ook weer tijd eer een mod het leest en dan ook nog de juiste mod vinden, Gaat denk ik juist meer tijd in zitten dan even een pb sturen, Denk ik hoor...

Geloof best dat je al lid van BC de meest rare dingen te lezen krijg haha, Op internet kan je snel dingen verkeert opvangen, Maar het blijft internet..
Neem een borrel en maak je niet druk :')

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 19:37

Wat Urielle al zegt, je ziet soms dingen voorbij komen... Inderdaad het is maar internet.

Ik ben heel blij met Bokt!! En iedereen die er tijd in steekt... Het neemt heel veel tijd in beslag, ik heb een beetje kunnen zien wat de mods voor hun kiezen krijgen elke dag, de meeste hebben er echt een dag taak aan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 20:18

Om even op sancties terug te komen, dat de ene gebruiker voor een bepaalde situatie een OW krijgt, terwijl een ander slechts een sturende PB krijgt, komt door het 'verleden' van de gebruiker. Heeft een gebruiker al eens een sturende PB of een OW gehad voor een zelfde of vergelijkbare post dan zal er eerder weer een OW volgen dan wanneer iemand dat nog niet heeft gehad.

Tenzij een overtreding dusdanig erg is dat er wel meteen een OW wordt gegeven.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 21:05

Jans : mag ik vragen waarom dat hier wel word uitgelegd en in dat andere topic niet , Zover ik kon lezen hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 21:11

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 21:12

je zegt het niet letterlijk maar het komt er wel op neer

maak je 1 keer een grove fout, dan ben je genaaid voor het leven :Y)
of je moet ergens in willen kruipen.....

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 21:16

Dus als ik in het verleden , toen ik een keer pest bui had of oid een keer flink over de streep ben gegaan en ik heb daarna niet veel meer geflikt en ik doe nu iets krijg ik een zwaardere sanctie dan iemand die al 7 sturende pb's hebben gehad?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 21:16

ikdoemaarwat schreef:

:j en dan vroeg men zich een tijd terug af "waarom een SA" :D Nou, om eerlijk behandeld te worden. :j

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 21:20

Tja, is dit ook niet een herhaling van vele topics? Er zijn veel klaagtopics, maar ook genoeg die mods weer ff in het zonnetje zetten.

Tevens ben ik het eens met shilady.. Het is internet, waar maken we ons druk om :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 21:23

Specials, nee we kijken ook naar tijdsbestek ertussen. En 7 sturende PBs over hetzelfde is erg veel, dat ben ik nog niet tegengekomen in ieder geval :) (Weet dat het een voorbeeld is, maar om er even op in te haken :) )

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 21:29

Dus als je in een ver verleden eens over de streep bent gegaan en je doet nu weer iets dan krijg je niet gelijk een ban?

Maar nu is er een gebruiker die heel erg veel heeft gepost en als je rekent heeft die gene rond elke 4500 posten 1 OW gehad, in mijn ogen is dit niet extreem veel.. Eigenlijk wel netjes als ik eerlijk ben, Waarom word zo'n iemand dan wel gebant,Terwijl het statistische gezien behoorlijk mee valt.

Is het dan zo dat je een ban krijg zodra je Extreem ver over de streep ga en word dan niet naar het verleden gekeken doordat je te ver bent gegaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 21:29

OWs kunnen elkaar in principe heel snel opvragen, als iemand bijvoorbeeld onder een ander account terugkomt tijdens een ban.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 21:30

Specials schreef:
Dus als ik in het verleden , toen ik een keer pest bui had of oid een keer flink over de streep ben gegaan en ik heb daarna niet veel meer geflikt en ik doe nu iets krijg ik een zwaardere sanctie dan iemand die al 7 sturende pb's hebben gehad?

nou met 7 lig je er al voorgoed uit hoor :+ (binnen bepaalde tijdsbestek uiteraard)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 21:31

ikdoemaarwat schreef:

Nee hoor, ik was in het begin van mijn Boktperiode best een klier en gek op rellen, maar ben nergens in gekropen (ik mis echt een smilie met een mijnwerkerslampje nu) en nog steeds niet de meest schijnheilige Bokker en tot dusver nog niet geband. Wel twee keer een OW gehad en ook een of twee keer een UN/Sturende PB.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 21:34

Urielle schreef:
Nee hoor, ik was in het begin van mijn Boktperiode best een klier en gek op rellen, maar ben nergens in gekropen (ik mis echt een smilie met een mijnwerkerslampje nu) en nog steeds niet de meest schijnheilige Bokker en tot dusver nog niet geband. Wel twee keer een OW gehad en ook een of twee keer een UN/Sturende PB.

nou dan ben je gewoon heel braaf geworden of je komt niet recht toe recht aan voor een mening uit?
kan genoeg namen noemen die wel de sigaar zijn zodra ze maar wat typen......

ook genoeg namen trouwens die vanalles flikken en niks krijgen

helaas mag namen noemen niet >;)