Door diverse topic's die hier op FZ worden geopent wil ik dit topic even openen,Of het mag is een tweede...
De laatste tijd kom ik hier veel topic's tegen die er overgaan dat de mods dingen doen die door bepaalde gebruikers niet door de beugel kunnen of waarbij de gebruikers zich niet kunnen inleven in de actie's van de moddies..
Opzich begrijpelijk want we zijn allemaal mensen met verschilende normen en waarden.
Maar waarom reageren veel mensen boos op de moddies? Iemand die me dit kan uitleggen?
Ik kom hier al een tijdje, Voordat ik me account opende las ik altijd mee, En ik weet van mezelf dat ik heus niet de makkelijkste gebruiker ben die hier rond loop omdat ik altijd zeer duidelijk voor me mening uit kom.
Ook ik heb weleens gedacht bij een mod "stik , waar slaat dit op & doe eens normaal" , Maar dan is de varriant die ik hier maar niet ga posten.
Maar tel tot 10 en denk even na voordat je de moddies "aanvalt".
De meeste moddies hier hebben een leven namelijk buiten bokt, Die werken zitten op school hebben meestal ook nog een paard of een verzorgpaard, Kinderen, Sociaal leven en ga zo maar door..
En toch nemen die mensen de tijd en moeite om hier elke week een x aantal uurjes rond te hangen om de *meestal* rotzooi van andere mensen te ruimen en alles weer normaal te later verlopen.
Zonder hier ook maar iets voor terug te krijgen, Het is allemaal vrijwillig wat ze hier doen..
Tuurlijk gaat hier en daar wat mis, Maar het zijn mensen, Zoals jij en ik..
Als we daar nou eens de volgende keer aan denken als we weer eens denken dat ze onredelijk bezig zijn dan word het vast een stukje gezelliger op bokt, Laten we het leuk houden tussen mod en gebruiken en niet een kat en muis spelletje spelen met zn alle...