Zover ik heb begrepen is Nederland nog altijd een vrij land, waar men uit mag komen voor zijn/haar mening. Ik heb zojuist een nette reactie gegevens ergens (volgens mij binnen een 10 seconden) verdwenen. Zo snel kan zelfs een mod niet lezen. Het ergste van alles de post begon met :
(je hij zat nog onder de ctrl C & V knop ja. "zo zie ik t" is een duidelijke verwijzing naar mijn mening!!!!!!). Oke dat we ergens op t forum zaten waar geen discussie plaats mag vinden, ala kan ik me in vinden. Voorheen werd het dan wel verplaatst, tegenwoordig word er geen ti-pex meer gebruik, nee een pot witsel vliegt overal doorheen.Citaat:En vrijwillegersvakantie zo zie ik t niet helemaal hoor.
Maar waarom is bokt nou zo geworden eigenlijk - begint steeds minder en minder te worden. Op de paardendelen durf ik nagenoeg niets meer te posten (al gedurende langere tijden = lees nagenoeg vanaf t begin= niet) omdat je daar bijna niet anders kan als iemand tegen een zeer verrot been aan kan trappen.Ik lees lekker overal wel mee voortaan en laat t voor wat t is. Maar op deze prangende vraag zou ik toch wel graag een antwoord willen ontvangen.
O ja - voor ik het vergeet:
Citaat:Vrijheid van meningsuiting - artikel 7 van de Grondwet
De vrijheid van meningsuiting is neergelegd in artikel 7 van de Grondwet, ingevoerd in 1983. 1 Het artikel houdt het recht in zonder voorafgaand verlof gedachten en/of gevoelens te openbaren. Niemand heeft zulk een voorafgaand verlof nodig. Er is een verbod op censuur. Wel heeft men rekening te houden met overige wettelijke bepalingen. In de verhoudingen tussen burgers moet bijvoorbeeld ook gekeken worden naar andere grondrechten 2 waarbij valt te denken aan artikel 1 van de Grondwet, dat het discriminatieverbod bevat. Bij de burgerlijke rechter kan voorts een beroep worden gedaan op onrechtmatigheid indien rechten met elkaar botsen (artikel 6:162 BW).3 Tenslotte kunnen achteraf strafrechtelijke maatregelen worden genomen.
Ik discrimineerde niet - ik kwam uit voor mijn mening. ik zou graag mijn postings terug in het topic hebben, puur en alleen omdat CENSUUR niet is toegestaan indien het betreft een mening (MIJN MENING - mijn vrijheid van meningsuiting)