Berichten verwijderd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Judith

Berichten verwijderd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 20:20

Ik heb net een reactie geplaatst in een topic, en even later kijk ik en is hij weg?
Probeerde er daarna nog een te plaatsen, en wéér is hij even later weg?

Wat gaat er verkeerd?

Anoniem

Re: Berichten verwijderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:26

Ik gok dat er een mod bezig is met het topic. Zou even in de gaten houden of er een modopmerking verschijnt :)

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 20:28

Ah oké! :)

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:30

Heb hier ook vaak last van. En ik heb het dan zéker weten geplaatst, ook geen mod bericht oid..
Heb het ook vaak met stipjes. Ik zet een stipje, hij staat in mijn lijst en even later is ie weg. :?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:00

Als je berichten mist in het topic over de verkoop van Totilas kan dat kloppen.
Even links benenden in het vakje naast "zoek naar" mod intypen in dat topic en je zult zien dat er meerdere moderatoropmerkingen daarover geplaatst zijn. ;)

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:02

Dat topic was het niet.
Nouja dat zou best kunnen maar die bedoelde ik niet.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 21:03

ThePast03 schreef:
Als je berichten mist in het topic over de verkoop van Totilas kan dat kloppen.
Even links benenden in het vakje naast "zoek naar" mod intypen in dat topic en je zult zien dat er meerdere moderatoropmerkingen daarover geplaatst zijn. ;)

Inderdaad, dat topic :) Heb inderdaad de mod-opmerking gezien, nu weet ik waardoor het komt, haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:06

Ik heb vandaag en de mods voorbij zien komen, en iets in bokt zelf. Was in het totilas topic, toen het als een trein ging moest je 100 keer op verzend klikken. Elke keer kwam er weer van 'nieuwe berichten geplaatst', nou daarna weer op verzend geklikt, zo nu en dan accepteerde die het en ging ie terug naar het topic. Ik zoeken naar me reactie is die nooit geplaatst, meerdere keren gebeurd vandaag.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:07

Zelf had ik ook problemen in dat topic vanmiddag. Ik denk dat er zoveel geplaatst werd dat de server het even niet meer aankon.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:42

Macs schreef:
Heb hier ook vaak last van. En ik heb het dan zéker weten geplaatst, ook geen mod bericht oid..
Heb het ook vaak met stipjes. Ik zet een stipje, hij staat in mijn lijst en even later is ie weg. :?

Stipjes posts mogen ook niet, die worden zonder tegenbericht (toch?) verwijderd. ;)

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 00:19

Nou ik denk dat het probleem is dat er een oververhitte Mod op bokt zit die graag snel verwijdert en snel slotjes plaatst te pas en vooral te onpas.
Ik heb hier al een melding van gemaakt,zo kun je geen forum en discussies onderhouden en riekt naar censuur! ;)

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 00:21

Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe er wordt gereageerd! Als het riekt naar een persoonlijke aanval op een mod vindt ik de verwijderde berichten helemaal oke!

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 01:06

had ik net ook nav een topic ban detour ik n heel antw typen is t topic weg gelijk mh... Jammer.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 01:08

Crypto schreef:
had ik net ook nav een topic ban detour ik n heel antw typen is t topic weg gelijk mh... Jammer.

Ik had er een post geplaatst, maar die is naar de mesthoop, was te verwachten. :Y)

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 08:41

Bellatrix schreef:
Macs schreef:

Stipjes posts mogen ook niet, die worden zonder tegenbericht (toch?) verwijderd. ;)

Geen stipjes posts hoor, alleen een stipje zetten.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:20

Macs schreef:
Geen stipjes posts hoor, alleen een stipje zetten.

Hoe zet je het stipje? Door het oranje of witte bladzij-icoontje aan te klikken?
Stipjes reacties in topic worden inderdaad verwijderd.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:23

Linksboven naast Abonneer Bookmark etc op dat rondje.
Dan kijk ik in de lijst Eigen Berichten en daar staat ie dan.
Maar even later is ie verdwenen.
Maargoed, maakt allemaal niet uit, kan hem wel opzoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:46

PERENBOOMPIE schreef:
Nou ik denk dat het probleem is dat er een oververhitte Mod op bokt zit die graag snel verwijdert en snel slotjes plaatst te pas en vooral te onpas.
Ik heb hier al een melding van gemaakt,zo kun je geen forum en discussies onderhouden en riekt naar censuur! ;)

Ik was al van plan om vandaag een mod te pb-en om het topic [FZ] Bokt censuur weer omhoog te halen. Relevante posts met een knipoog maar ook perfect relevante posts werden verwijderd zonder pardon. Ik snap dat de eigenaren voor ik weet niet wat uitschelden niet geaccepteerd word, maar soms ging het heel ver, te ver. De mods willen niet dat het offtopic gaat, of op de man gaat, maar ipv 2 uiterste te hebben geselecteerd en ga je daarbuiten word er actie ondernomen krijg ik het gevoel dat er 1 lijn is geselecteerd. Ga je van die lijn af word je weggebonjourd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:49

Ik ben het wel met Electra eens, ik ben ook een keer opgekomen voor een dier wat gemarteld werd met elastiekjes, ik kan zoiets niet aanzien. Kreeg hier een OW voor. Ik heb geen idee wat er met de tegenpartij gebeurd die dierenmishandeling ter discussie steld, de enieg keus die nog rest is dan je mond maar te houden. of je moet ladingen watten uit de kast gaan zitten halen maar dat lukt gewoon niet altijd.
Dierenmishandeling (Opzettelijke) moet imo niet toegestaan zijn op bokt, ooit komt er een wet net als de discriminatie en is zelfs de discussie verboden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:50

Dat met de stipjes is een bekend probleem in ieder geval, stipjes die verdwijnen, of stipjes die niet willen verdwijnen. Weet dat het ergens op de to-do list staat :)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:51

dat topic van totilas ging als een dolle! nog nooit zo snel een topic zien gaan....

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:09

Ik ben het heel erg met jullie eens,
maar daar gaat dit topic niet over toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:10

jawel gaat over berichten die verwijderd zijn, en een gevoel van onvrede kan oproepen. Alleen lijkt het me niet de bedoeling individuele sancties te bespreken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:11

Het gaat in dit topic niet om dat soort berichten, het gaat hier om berichten die verwijderd waren maar waar nog geen bericht over was gekomen. In dit geval was de betreffende mod nog bezig met de modacties en was er nog geen bericht verzonden. Dat is daarna nog wel gebeurd :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:25

Of er OW's worden uitgedeeld kan je wel degelijk zien.