Nu wil ik even zeggen dat ik WEL blij ben met bokt

Mijn paard heeft last van zomereczeem. Ik heb dit nu al een hele tijd goed onder controle. Het ging super met haar. Ze heeft meer manen dan ooit!

Helaas heeft ze eergisteren haar deken helemaal gesloopt. Hij ligt in 2 stukken. Ik wilde een deken bestellen online, maar kreeg de dag erna een mail dat hij voorlopig niet geleverd kon worden. En dat terwijl ik `s ochtends op stal kwam en een bebloed paard aantrof. Ze heeft zichzelf in 1 nacht tijd helemaal kapot gebeten. Vooral onder haar buik, bij haar uiers en tussen haar voorbenen heeft ze nu pusserige wonden zitten. Dus ik gister met spoed op zoek naar een eczeemdeken. Even een advertentie geplaatst op bokt, en jullie willen niet weten hoe snel en hoeveel reacties ik heb gekregen! Al met al krijg ik vanavond mijn eczeemdeken!
Kijk, en dan ben ik blij dat er bokt is! Altijd is er wel een oplossing! Altijd wel mensen die behulpzaam zijn! Echt super!
En ik? ik heb nu 2 eczeemdekens voortaan. Ik heb wel geleerd dat ik er altijd 1 op voorraad moet hebben. Jeetje wat heeft zo`n deken een effect! Ik dacht dat IK het onder controle had. Niets is minder waar: de DEKEN heeft de eczeem onder controle. Zonder die deken ben ik niks...