Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SuzannePerla schreef:Natuurlijk is het alleen maar fijn dat we onze mening kunnen zeggen, maar ik word hier persoonlijk een beetje moe van..
LindyH schreef:Ik vind het beheer en de mods van Bokt ook heel goed.
Teddy321 schreef:Er zijn een aantal mensen actief op bokt die vinden dat ze alles mogen zeggen en roepen, zonder dat er rekening gehouden wordt met de kwetsende teksten. Zodra hier op wordt getemd komt er een nietszeggend antwoord of helemaal geen antwoord.
Teddy321 schreef:Met als gevolg dat een aantal vaste bokkers boos is.
slimmerik schreef:Volledig met TS eens. Valt mij ook op dat de "klagers" meestal van een en dezelfde richting komen. Zeker kan het frustrerend zijn dat een topic op slot gaat. Maar vaak is het dat dergelijke topics behoorlijk off topic gaan of op een andere manier niet aan de regels voldoet.
Teddy321 schreef:Dat begrijp ik nu juist wel, de teksten waren dermate kwetsend dat me de tranen in de ogen schoten, en niet alleen bij mij!
_Chanel_ schreef:slimmerik schreef:Volledig met TS eens. Valt mij ook op dat de "klagers" meestal van een en dezelfde richting komen. Zeker kan het frustrerend zijn dat een topic op slot gaat. Maar vaak is het dat dergelijke topics behoorlijk off topic gaan of op een andere manier niet aan de regels voldoet.
vaak is het niet eens offtopic maar hebben ze gewoon genoeg van die discussie. Ken er genoeg die in normale banen gingen en opeens gesloten werden, van andere topics begrijp ik het wel.
CtjeLief schreef:Zeker binnen NM moeten door Bokt duidelijke standpunten ingenomen worden. Wat zijn de principes waar Bokt voor staat? Want dat is nu niet helemaal duidelijk.. Om discussies in goede banen te leiden moet je duidelijke grenzen stellen en die ontbreken nu...
Chiqa schreef:Teddy321 schreef:Dat begrijp ik nu juist wel, de teksten waren dermate kwetsend dat me de tranen in de ogen schoten, en niet alleen bij mij!
Dat is natuurlijk verschrikkelijk, maar in zo'n geval zet ik dr een tem op en is voor mij de kous af en ga dr niet mee verder. Ik maak dit ook regelmatig mee hoor met name op beestenboel, hoe dr over andersmans dieren wordt gesproken of het niets is, en dat raakt mij ook. Grote dierenvrienden ammehoela.
Ik zie dit als zwaar gefrustreerde personen, ze vervallen ook steeds weer in hetzelfde patroon en reageren vroeg of laat weer net zo kwetsend, dat kunnen ze toch niet laten omdat ze denk ik thuis geen voet bij stuk krijgen.
Ik zet daar een tem op, eventueel met voorbeelden van andere topics, en heb er dan alle vertrouwen in dat hier iets mee wordt gedaan. En anders maar niet, dat is niet mijn pakkie an.
Daarna houdt het voor mij op en ga ik vrolijk door met bokken.
Chiqa schreef:Teddy321 schreef:Dat begrijp ik nu juist wel, de teksten waren dermate kwetsend dat me de tranen in de ogen schoten, en niet alleen bij mij!
Dat is natuurlijk verschrikkelijk, maar in zo'n geval zet ik dr een tem op en is voor mij de kous af en ga dr niet mee verder. Ik maak dit ook regelmatig mee hoor met name op beestenboel, hoe dr over andersmans dieren wordt gesproken of het niets is, en dat raakt mij ook. Grote dierenvrienden ammehoela.
Ik zie dit als zwaar gefrustreerde personen, ze vervallen ook steeds weer in hetzelfde patroon en reageren vroeg of laat weer net zo kwetsend, dat kunnen ze toch niet laten omdat ze denk ik thuis geen voet bij stuk krijgen.
Ik zet daar een tem op, eventueel met voorbeelden van andere topics, en heb er dan alle vertrouwen in dat hier iets mee wordt gedaan. En anders maar niet, dat is niet mijn pakkie an.
Daarna houdt het voor mij op en ga ik vrolijk door met bokken.
slimmerik schreef:CtjeLief schreef:Zeker binnen NM moeten door Bokt duidelijke standpunten ingenomen worden. Wat zijn de principes waar Bokt voor staat? Want dat is nu niet helemaal duidelijk.. Om discussies in goede banen te leiden moet je duidelijke grenzen stellen en die ontbreken nu...
Er zijn duidelijke grenzen... alleen is men het er niet mee eens.