Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KoudbloedKim schreef:Ze krijgen er niet voor betaald hoor..
We mogen allang blij zijn dát ze er zijn..
Bovendien lopen er zoveel topics, dat het onmogelijk is om voor elk onderwerp een moderator beschikbaar te stellen.
sarabande schreef:Dat zeg ik toch helemaal niet?[naam] schreef:Ze krijgen er niet voor betaald hoor..
We mogen allang blij zijn dát ze er zijn..
Bovendien lopen er zoveel topics, dat het onmogelijk is om voor elk onderwerp een moderator beschikbaar te stellen.
Dus omdat ze er niet voor betaald worden hoeven ze geen behoorlijk werk (ik zeg niet dat dat zo is voor de duidelijkheid) te leveren???
chocobroodje schreef:Ik snap niet waarom je nu een 3de topic opent in 2 dagen over moderators. Als je een probleem met hun hebt lijkt het me verstandig dat je ze rechtstreeks aanspreekt i.p.v. steeds een nieuw topic open te gooien
KoudbloedKim schreef:Als jij het niet eens bent met de gang van zaken, kun je misschien beter een pb'tje sturen naar een moderator of naar Bart of Eline.
Die kunnen jouw waarschijnlijk concreter antwoord kunnen geven dan de gemiddelde zwarte bokker.
Als dat niet voldoende of bevredigend genoeg is, kun je je afvragen of jíj hier wel wilt zijn.
Alet74 schreef:Ik vind zelf dat er niks mis is met de mensen die op Bokt modereren.@[naam]: Dat vraag ik me af, en ik weet dat ik niet de enige ben. Maar aangezien we in een democratie leven en dit een forum is waarin je met elkaar van gedachten kunt wisselen, leek het me juist wel interessant om hierover met andere Bokkers van gedachten te wisselen. Dat is mijn vraag [naam], dus ik ben benieuwd naar hoe jij dit ziet? Wanneer iemand geen antwoord heeft op deze vraag, is dit misschien niet het juiste topic voor jou
sarabande schreef:chocobroodje schreef:Ik snap niet waarom je nu een 3de topic opent in 2 dagen over moderators. Als je een probleem met hun hebt lijkt het me verstandig dat je ze rechtstreeks aanspreekt i.p.v. steeds een nieuw topic open te gooien
En ik begrijp eigenlijk niet waarom jij in al die topics op dezelfde manier reageert, dat zou ook per pb kunnen. TS wil duidelijk ergens antwoord op lijkt me zo.
Koudbloedkim het gaat in dit geval over enige topics op NM en een HK topic die in in een keer gesloten zijn. Met name het HK topic is in dit geval heel raar en ik heb ook geen antwoord gekregen van de mod op mijn pb daarover.
Citaat:Wat doen moderators?
De moderators zijn aangesteld om ervoor te zorgen dat het op Bokt soepel verloopt. De moderators zien erop toe dat de algemene en specifieke regels van Bokt worden nageleefd en proberen dit zo onpartijdig mogelijk te doen. Een moderator zal zijn of haar beslissing altijd zo goed mogelijk beargumenteren.
Moderators kunnen:
Berichten bewerken.
Berichten verwijderen.
Topics verplaatsen naar een ander forum.
Topics afsluiten wanneer het niet volgens de Boktregels verloopt.
Na overleg binnen het moderatorteam en na een toestemming een Officiële Waarschuwing sturen naar een gebruiker.
Een ban in laten gaan wanneer een gebruiker daarover een pb of email heeft ontvangen.
Gebruikersinformatie opvragen indien dit nodig is, bijvoorbeeld bij een, zonder toestemming aangemaakt, schaduwaccount.
Moderators zijn daarnaast ook gewoon gebruikers van Bokt. Zij kunnen dus ook hun mening geven over bepaalde dingen. Het is wel de afspraak dat een moderator die zelf betrokken is in een discussie, in dit topic niet meer als moderator kan optreden.