Ik heb Bart nog even gesproken, en het is op dit moment niet duidelijk waar het probleem vandaan komt, we gaan daarvoor hulptroepen inzetten en er verder aan werken om te zorgen dat het probleem zo snel mogelijk gefixt wordt. Maar waarschijnlijk blijft het probleem in ieder geval vandaag de hele dag bestaan. Onze excuses voor het ongemak!
Heb je thuis last van het probleem, en maak je nog gebruik van Internet Explorer 6 (te controleren bij help - info ) probeer dan up te graden naar een nieuwere versie van IE, te downloaden via:
http://www.microsoft.com/belux/nl/windo ... -explorer/ IE6 is een hele oude browser, waar geen updates meer voor komen waardoor deze erg kwetsbaar is voor virussen en veiligheidsproblemen, upgraden is dus sowieso een veilig idee, niet alleen voor dit probleem op Bokt.
Heb je in een nieuwere versie van IE nog steeds hetzelfde probleem, kun je ervoor kiezen om (misschien tijdelijk) gebruik te maken van een andere browser, bijvoorbeeld Firefox of Chrome:
http://www.getfirefox.comhttp://www.google.com/chromeIk ga daar geen reclamepraatje voor houden, alhoewel het op sommige punten betere browsers zijn dan IE is het natuurlijk aan iedereen om zelf te kiezen, maar op dit moment is het probleem op Bokt ermee opgelost, terwijl wij verder gaan om te zorgen dat de site ook in IE weer helemaal draait.
Als je op je werk zit en niet de keuze hebt voor een andere browser, ben ik bang dat er weinig anders opzit dan een dag ontzettend productief te zijn voor de baas.