Daar ik de meeste mensen met wie ik in het verleden op bokt heb gezeten uit het oog ben verloren heb ik besloten om me bij ''wie wat waar?'' maar ffies opnieuw voor te stellen
Mijn bokt naam is Silverado welke gebaseerd is op een oude western movie uit 1985. Geen idee waarom ik deze naam heb gekozen maar het klonkt wel leuk

Mijn echte naam is Peter en ik ben 23 jaar oud. In het dagelijks lezen werk ik voor een Rotterdamse Rederij waarvoor ik heel Europa doorreis om onze schepen te bezoeken en te inspecteren. Heel erg leuk werk maar het nadeel is dat ik veel weg ben en dus relatief weinig tijd heb voor een sociaal leven. Wellicht dat ik via bokt met een paar leuke mensen in contact kan komen. In mn vrije tijd rijdt ik op de vrachtauto en reis op die manier ook aardig wat af. Heb 6 jaar paard gereden op twee fantastische paarden van een vriendin. Daar ben ik op een gegeven moment meegestopt door een grote operatie. Sinds een paar weken ben ik weer voorzichtig begonnen met rijden op dezelfde paarden.
groeten
Peter