Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_DP_ schreef:Idd die spamtopics zijn vervelend! Zou je mij ook kunnen zeggen hoe je iemand temd?
Ben nog niet zo heel bekend met bokt!
Yasmine schreef:Als je zo'n dringend geval ziet (relaccount, spam etc.) is een PB naar een mod sneller en effectiever. Kijk gewoon op de lijst van online gebruikers welk groentje online is en stuur die een PB. Dat trekt meer aandacht dan een TEM
TS schreef:PB'en werkt ook niet super, ik pak dan altijd de mods die net even weg zijn, of net offline gaan..
Citaat:Als het snel genoeg ging zou ik dit niet opperen. Ik heb de laatste weken vrij vaak meegemaakt dat er een uur overheen ging, en soms wel een halve dag!
Yasmine schreef:Als je zo'n dringend geval ziet (relaccount, spam etc.) is een PB naar een mod sneller en effectiever. Kijk gewoon op de lijst van online gebruikers welk groentje online is en stuur die een PB. Dat trekt meer aandacht dan een TEM
PureSylk schreef:Het probleem is dat het tem-systeem zo onhandig (of handig) is, dat mods in eerste instantie alleen de tems op hun eigen fora te zien krijgen, daarom probeer ik dan dus ook meteen op zoveel mogelijk fora te temmen.
Daarnaast checken de meeste online mods, helaas, niet elke 5 minuten even of er een nieuwe tem is, wat ik overigens niet snap. Soms kan op een fora een simpele tem zo een paar dagen open staan, terwijl de mods er gewoon geweest zijn! Ehm, waar ben je mod voor als je niet constant mod als je online bent?
PureSylk schreef:Ik heb heel veel respect voor de mods, kom op zeg, blijkbaar is dit ook de eerste post die je van me leest.
En volgens mij kan je best een normaal boktleven hebben, en toch zo af en toe even je tems checken.
Chiqa schreef:Zoals ik al eerder zei heeft dit niets met tems moedwillig open laten staan of ze afhandelen wanneer hun dat uitkomt.