Profiel waardering?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Profiel waardering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 22:13

Zomaar even een brainwave ;)

Je ziet soms dat mensen verschrikkelijk veel moeite in hun profiel gestoken hebben en er complete kunstwerken van gemaakt hebben.
Is het leuk, en technisch mogelijk, om hier een waardering aan te hangen?

Flew

Re: Profiel waardering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 22:15

Het zou wel leuk zijn zeg, goed idee. :) Wat je nu zou kunnen doen is die mensen een PBtje te sturen om ze te laten weten dat je hun profiel mooi vindt. Is denk ik altijd wel leuk om zo'n PB te krijgen.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 22:20

Krijg idd ook weleens een PBtje daarover :D Erg leuk om te horen

Er is wel een centraal topic voor, maar niet zo dat 'iedereen' dat kan zien, alleen de mensen die in dat topic komen kunnen elkaar cijfers geven of commentaar wat je nog kunt verbeteren.

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 22:22

Kom vrij vaak echt mooie profielen tegen,zou zelf ook zo'n mooi profiel willen hebben maar heb sowieso bijna geen tijd en heb geen idee hoe ik het zo mooi krijg. :P

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 22:25

Loiz schreef:

Er is wel een centraal topic voor, maar niet zo dat 'iedereen' dat kan zien, alleen de mensen die in dat topic komen kunnen elkaar cijfers geven of commentaar wat je nog kunt verbeteren.

Haha, jouw profiel is inderdaad mooi..

Ik weet zeker dat ik niet hoog scoor haha...
Ik heb een rommelig profiel, maar ik ben ook een beetje een chaoot!
Dus het past wel bij mij! :Y)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 22:28

Lijkt me inderdaad dat je de user daarover een Pb kunt sturen :)
Zou wat worden als je daar een cijfer/waardering voor gaat krijgen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 22:38

waarom niet quellian?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:00

Omdat ik hier niet zit om een cijfer voor m'n profiel te krijgen, of een cijfer voor wat dan ook. Er bestaan toch HK-topics waar je elkaar cijfers kunt geven voor profiel, naambekendheid, etc.?

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:03

Loiz schreef:

Je hebt idd een mooi profiel

Mijne is zooooo Onoverzichtelijk
hihihihi
1001 fotos
en ik weet nooit waar ik moet beginnen en waar te eindigen :')

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:06

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:13

Haha, Slimmerik! :D Erg leuk gedaan en je onderschrift vind ik ook te gek. Zou hem zomaar willen kopiëren, zo goed. :=

Verder ben ik het Quellian eens.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:15

En dan gaan bokkers andere bokkers pesten en lage cijfers geven. En bekende bokkers krijgen heel hoge cijfers.
Ik denk niet dat dit zin heeft. En volgens mij is hier al eerder een verzoek voor geweest die toen afgewezen is om deze reden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 09:00

Ik denk inderdaad dat het vriendjes-politiekgebeuren hier op bokt, maar sowieso op fora dit onmogelijk maakt. Daarnaast nuanceren mensen niet. Een mooi profiel krijgt een 10, een saai profiel een 1 en verder zit daar nauwelijks wat tussenin vaak ;)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 09:04

Er zijn wel plannen soort van in deze richting maar dat is voor de lange termijn. Het idee is iig dat users meer mogelijkheden krijgen om iets te doen met de profielen, makkelijker foto's toevoegen, etc. Daarnaast ook zorgen dat je makkelijk kan zien welke profielen recent zijn aangepast en daar misschien ook de mogelijkheid aan hangen om daarover je waardering uit te spreken. Dat zou met een cijfer kunnen een 'Like' knop a la facebook/youtube of dmv een comment mogelijkheid in de profielen zelf. Geen idee nog.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 09:46

Klinkt in ieder geval leuk Bart! Straks kunnen we elkaar ook spotten en tikken :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 15:34

Quellian schreef:
Lijkt me inderdaad dat je de user daarover een Pb kunt sturen :)
Zou wat worden als je daar een cijfer/waardering voor gaat krijgen.

Precies, en zo wek je ook onrealistische stemmen in de hand :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 17:14

het gaat niet om het vergaren van stemmen. Het is tenslotte geen wedstrijd. Een klik op een cijfer is zo gebeurt en minder moeite dan een pb te sturen. Dus ik zie het probleem niet qua idee, qua uitvoering zie bericht van Bart ;)

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 17:53

ik vind het ook maar niets ..
bokt lijkt wel een sociale netwerk site of een profielensite te worden ipv een paardenforum .. als mensen profieltjes willen beoordelen kunnen ze toch even goed naar een site zoals facebook of hyves of whatever gaan .. moet dat echt op bokt ..
sorry dit is mijn mening ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 17:58

Het is geen wedstrijd zeg jij, maar dat zal er altijd van gemaakt worden door sommige gebruikers. En als user 1 problemen heeft met user 2 en daarom user 2 steeds maar enen geeft voor zijn profiel denk ik niet dat dat erg bevorderlijk is voor de sfeer :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 18:11

stef schreef:
het gaat niet om het vergaren van stemmen. Het is tenslotte geen wedstrijd. Een klik op een cijfer is zo gebeurt en minder moeite dan een pb te sturen. Dus ik zie het probleem niet qua idee, qua uitvoering zie bericht van Bart ;)

Heel simpel, stel je mag een bokker niet, bokker heeft een pracht van een profiel maar krijgt om die reden een één. Niet echt objectief en doeltreffend ;)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 18:15

Zoals Bart ook zeg, dat is een 'Like' knop ook een idee ;) Of reactie's kunnen plaatsen.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 19:56

Chiqa schreef:
stef schreef:

Heel simpel, stel je mag een bokker niet, bokker heeft een pracht van een profiel maar krijgt om die reden een één. Niet echt objectief en doeltreffend ;)

Dan zou er iets moeten komen waardoor je maar 1 keer op een profiel kan stemmen. Een soort van like / not like schakelaar oid, wanneer je not like doet gaat like uit, en wanneer je dan weer like wilt doen, gaat not like aan.
Net als een lichtschakelaar dus, lampje aan of lampje uit.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 20:02

Ik heb eigenlijk niet echt de behoefte om van andere bokkers (anoniem?) te horen dat m'n profiel ze niet aan staat (om even van het negatieve uit te gaan). Vind het best als het er komt, mits er een mogelijkheid is om het in je eigen profiel uit te schakelen. Wat dat betreft is dat topic dus prima, alleen bokkers die commentaar op hun profiel willen doen eraan mee en bokkers die het niet hoeven te horen kunnen er weg blijven :) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 20:19

Denise schreef:
alleen bokkers die commentaar op hun profiel willen doen eraan mee en bokkers die het niet hoeven te horen kunnen er weg blijven :) .

Dat ga je niet voorkomen _O-

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 20:20

Ik heb het over dat topic dat hier genoemd is, waarbij mensen elkaar cijfers voor hun profiel geven. Dat werkt toch gewoon? Wat voorkom je dan niet?