Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PureSylk schreef:Ik krijg een beetje het gevoel dat het beheer niets aan EA wil veranderen, omdat 'het nieuwe EA' toch binnenkort komt. Wanneer binnenkort is weet alleen niemand.
Simmie schreef:Daar heb je wel de vinger op de zere plek.
Maar veranderingen zijn vaak lastiger te programmeren dan je in eerste instantie zou denken. Die tijd kunnen ze beter besteden aan het opzetten van het nieuwe EA-systeem. Dat vind ik nog wel logisch.
Maar je hebt absoluut gelijk met "wanneer is nou binnenkort?"![]()
Dat weet niemand en we worden middels het BBB ook niet echt (meer) op de hoogte gehouden van ontwikkelingen daaromtrent.
Simmie schreef:Maar veranderingen zijn vaak lastiger te programmeren dan je in eerste instantie zou denken. Die tijd kunnen ze beter besteden aan het opzetten van het nieuwe EA-systeem.
PureSylk schreef:Simmie schreef:Daar heb je wel de vinger op de zere plek.
Maar veranderingen zijn vaak lastiger te programmeren dan je in eerste instantie zou denken. Die tijd kunnen ze beter besteden aan het opzetten van het nieuwe EA-systeem. Dat vind ik nog wel logisch.
Maar je hebt absoluut gelijk met "wanneer is nou binnenkort?"![]()
Dat weet niemand en we worden middels het BBB ook niet echt (meer) op de hoogte gehouden van ontwikkelingen daaromtrent.
Er zijn zat dingen aangedragen die maar minuutjes werk zijn, en volgens mij is dit daar 1 van. Zowel werk is het echt niet hoor, om een extra subforum erbij te maken.
Ik heb bijvoorbeeld ook al een poosje (paar maanden!) geleden laten weten dat EA-GZ-Diensten geen afkorting heeft, zoals alle andere subfora ook hebben. Dat zou overlegd worden enz. Een poos later heb ik nog eens een PB gestuurd, en nooit meer iets gehoord.
Nou, je gaat mij niet vertellen dat 1 lettertje toevoegen je een halve dag werk kost...
Shadow0 schreef:Dat is vooral een kwestie van goed plannen. Als je een reele tijdsinschatting hebt gemaakt wanneer iets af is, kun je ook (zinvol) bedenken of je in de tussentijd nog wat moet ondernemen of niet.
En het programmeren is ook weer niet zo moeilijk dat dat jaren en jaren moet kosten.
Oscar schreef:Ik heb je PB ontvangen, bedankt daarvoor
Op dit moment werken we op EA-Verzorgpaarden al met verplichte tags en dit is helaas niet zo'n succes. Voor gebruikers is het natuurlijk handig om in 1 oogopslag te zien in bijv. welke regio een paard wordt aangeboden, maar helaas is het nog steeds zo dat er heel veel werk aan zo'n forum zit. Lang niet alle Bokkers houden zich aan deze regels, waardoor een hoop extra werk ontstaat.
Er wordt hierboven geschreven dat het erop lijkt dat we niets willen veranderen aan het huidige EA. Ik zal je wat verklappen: dat is ook zo
EA heeft ontzettend veel regeltjes en het is nu al bijna niet meer mogelijk om door de bomen het bos te zien. We proberen de regels zo duidelijk mogelijk te verwoorden, maar voor veel gebruikers is het een grote wirwar. Dit is ook de reden dat we geen wijzigingen meer doorvoeren. Wanneer we nu weer alles op de schop gooien komt er weer een verandering, en in de praktijk blijkt dat dit alleen maar verwarrend werkt.
A_lette schreef:Is er dan misschien wel een mogelijkheid om te vertellen hoe lang er nog gewacht moet worden?
Oscar schreef:Ik kan je dat helaas niet vertellen. Als ik het zou weten dan zou ik het zeker vertellen want ik zou het nieuwe systeem ook liever gisteren dan vandaag draaiende zien.