Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frantic schreef:nou... achterliggend misschien, maar in het 1 april topic wordt melding gemaakt dat Bart hard bezig is met EA te optimaliseren.... nu 3,5 maanden later.....
Afijn, een maand om een nieuw lid voor de bezwaar commissie te kunnen kiezen is ook erg lang....
Is iedereen op vakantie of zo achter de schermen?
Blue_Eyes schreef:Nou, Frantic, ik vind dat je nogal veel verwacht. Iedereen die voor Bokt werk verzet, doet dat buiten zijn gewone baan om, in zijn vrije tijd. Er is nog meer werk te doen dan alleen EA optimaliseren of een nieuwe mid kiezen. Dus daar kan best weleens wat tijd overheen gaan. Nou en?
Blue_Eyes schreef:Iedereen die voor Bokt werk verzet, doet dat buiten zijn gewone baan om, in zijn vrije tijd. Er is nog meer werk te doen dan alleen EA optimaliseren of een nieuwe mid kiezen. Dus daar kan best weleens wat tijd overheen gaan. Nou en?
Iris82 schreef:De afgelopen weken zijn er inderdaad nogal wat BC-leden op vakantie (geweest). En gezien de spoeling nogal dun is op het moment maakt het dat als er 1 persoon niet is, dat nogal verschil kan maken.
Shadow0 schreef:Ik denk dat het gewoon niet echt een handige planning is geweest.
Frantic schreef:Goh iris, het was slechts een wilde gok
Rock schreef:Ik was niet door naar ronde 2. Op zich niet erg, maar ik vind het wel jammer dat ik op mijn vraag of ik mocht weten wat er aan mijn brief schortte geen reactie heb gehad
Maar ik snap dat de BC nu betere dingen te doen heeft.