Waarvoor zou u welke moderator een pluim geven?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 12:23

Naar aanleiding van een ander topic door mij geplaatst, trek ik de stoute hoefijzers aan toch dit topic te plaatsten. Hopende dat dit topic toch toegestaan is, om te laten zien dat het geen de bokkers over moderatoren schrijven niet altijd negatief is.
Mijn pluim gaat naar delerium, als dank voor de geduldige begeleiding. Maar eigelijk verdienen alle moderatoren wel een pluim, ook al heb ik mijn aandeel ow's en bans en dit is als humor bedoeld natuurlijk.

Sieltjuh

Re: Waarvoor zou u welke moderator een pluim geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 12:27

OW's en bans heb je toch aan jezelf te danken en niet aan een moddie :P

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heel vaak met moddie's in aanraking kom, dus ook niet echt kan zeggen welke ik vind dat een pluim verdiend.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 12:28

ik geef een dikke pluim aan Oscar!
vind haar een fijne en gedreven moddie!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 12:28

nou in mijn ogen zijn het er maar weinig (ja sorry ik ben nou eenmaal eerlijk en steek mijn mening hier niet onder stoelen of banken)

C_arola is nog wel een hele redelijke
RedPassion ook.....Oscar ook....

verder zie ik teveel "vriendjespolitiek" in de lijst van de moderators...

Sieltjuh schreef:
OW's en bans heb je toch aan jezelf te danken en niet aan een moddie :P

.

er worden wel degelijk onterechte ow's en ban's uitgedeeld.... dus nee niet altijd aan jezelf te danken :n
er bestaat niet voor niks een bezwaarcommissie en er worden niet voor niks ban's terug gedraaid ...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 12:34

ikdoemaarwat schreef:
er worden wel degelijk onterechte ow's en ban's uitgedeeld.... dus nee niet altijd aan jezelf te danken :n
er bestaat niet voor niks een bezwaarcommissie en er worden niet voor niks ban's terug gedraaid ...

Mijn opmerking was ook een tikkeltje sarcastisch bedoelt ;)
Aan de andere kant, als je gewoon normaal doet, is de kans klein dat je een ow of ban krijgt. Tenminste, ik heb er nog nooit één gehad in al die jaren dat ik op bokt zit :) Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Overigens gaat daar het topic ook niet over :P

Nu moet ik ook eerlijk bekennen, ik ken een heleboel moddies niet eens :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 12:36

Bij mods kijk ik niet echt naar de namen, en zou er dus ook niet eentje uit kunnen pikken. Echter zou ik wel Cayenne en Sjoert een pluim willen geven ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-07-10 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 12:37

Sieltjuh schreef:
Mijn opmerking was ook een tikkeltje sarcastisch bedoelt ;)
Aan de andere kant, als je gewoon normaal doet, is de kans klein dat je een ow of ban krijgt. Tenminste, ik heb er nog nooit één gehad in al die jaren dat ik op bokt zit :) Maar dat is natuurlijk mijn mening.

dat kan....maar jouw post tegenover mijn post is ook een ruim begrip :+
en tevens ben ik gewoon wat rechter doorzee met mijn mening :o

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 12:37

Ik ga geen namen noemen, omdat ik er dan geheid een paar vergeet.

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 12:42

Afbeelding

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 12:59

Op dit moment zou ik elke mod een pluim geven die een rechtstreeks antwoord op een rechtstreekse vraag kan geven en in staat is te communiceren. Oscar verdient wat dat betreft wel een pluim - dat is iemand waarvan ik denk dat ze meestal in elk geval haar best doet te lezen wat ik schrijf.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:05

allemaal!! zie dat zootje ongeregeld hier maar eens in goede banen te leiden. als dat niet gedaan wordt, is het binnen no time over en uit met de pret

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:17

Ik sluit me aan bij ikdoemaarwat...

Door mijn schrijfstijl (die wat meer recht door zee is, of ik schrijf mijn mening die absoluut niet gewaardeerd word en ik gebruik woorden in mijn dagelijks leven die een ander niet gebruikt) heb ik nu bijvoorbeeld een ow.
Maar het is hoe ik leef, hoe ik praat en dus ook hoe ik schrijf. Omdat er schijnbaar een paar (te) tere zieltjes rondhangen op bokt die het niet waarderen als ik bijvoorbeeld letterlijk op een topictitel reageer (Is het dierenmishandeling dat ik mijn pony alleen laat staan, ze heeft wel koeien in de buurt? - Ja, ik vind dat dierenmishandeling), waaronder ook een paar mods, krijg ik pb's dat het "wel wat minder kan" (eh, ik antwoord letterlijk op de topictitel én het is mijn mening), een complete pb met een beschrijving hoe ik met jonge kinderen op bokt om moet gaan (f*ck off, dan maken ze maar een topic bij de kinderafdeling als ze geen mening van een volwassene met ietsje meer ervaring willen) en nu dus een ow, omdat je niet mag zeggen dat er hier rascisten aanwezig zijn op bokt terwijl het hele topic vol staat met rascistische opmerkingen.

Het is maar met welke mod je te maken hebt, en hoe hun bui is op dat moment. Dus nee, geen pluim vanaf mijn kant, ga eerst maar eens op 1 lijn zitten of bespreek eerst met een andere mod voordat je vanuit je eigen emotie een ow uitdeelt of rare opb's schrijft aan bokkers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:20

Er zijn wel een paar die mij geduldig te woord hebben gestaan, dus ik vind het wel moeilijk.
Maar als ik moet kiezen, kies ik Storm.
Zij heeft al meerdere keren een luisterend oor geboden toen ik niet zo lekker in mijn vel zat, en ze heeft mij steeds uit de put weten te praten. :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:22

ik mag nu unwritten erbij zetten ivm haar supersnelle reactie van een pbtje net (zij weet wat ik bedoel) en haar supersnelle oplossing die positief te noemen is ! :j

wow het worden er steeds meer :')
misschien ga ik ze toch nog aardig vinden :')

maar GC heeft gelijk, ze moeten meer op 1 lijn gaan zitten :o

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:25

FS bedankt voor dit topic. Er is geloof ik bijna geen bokker die meer OW's en bans gehad heeft dan ikke. Komt ook doordat ik te recht door zee ben en dan vallen mijn posten soms buiten de regels....

Maar ondanks dat wil ik ze eigenlijk allemaal een compliment geven. Wij kunnen niet zien wat voor een werk ze achter de schermen allemaal verrichten dus ik wil geen namen noemen.

Complimenten dan ook van mij voor allemaal !! Ga er maar aanstaan al die vrijwillige uren opofferen en dan ook nog een hoop gezeik over je heen krijgen.

Moddies, beheer en anderen van het team: BEDANKT en ga zo door !!

edit: OW's en bans worden gegeven door een beslissing van een grote groep mods dus ze zitten imo dan wel op een lijn....
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 27-07-10 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:26

Asyaa schreef:
Bij mods kijk ik niet echt naar de namen, en zou er dus ook niet eentje uit kunnen pikken. Echter zou ik wel Cayenne en Sjoert een pluim willen geven ;)

:D thanks!
Je kunt solliciteren voor een teamplek bij de Nieuwsredactie (mits je durft samen te werken met Sjoert 8-) ) wist je dat? O:)

imo een pluim voor ieder teamlid, of het nou een mod is, NR, Bezwaarcommissie, Wiki'er of beheer.
Iedereen doet zijn best en steekt er veel tijd in om het zo leuk mogelijk te maken.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:30

Die van mij gaat naar een mod die hier al vaker genoemd is, namelijk Oscar. Ze heeft me als moderator altijd supergoed en vaak geholpen en is daarnaast ook als gewoon bokker gezellig aanwezig en weet deze twee dingen prima te combineren :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:32

Die laatste zin Cayenne, daar twijfel serieus ik aan bij sommige... ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:32

slimmerik schreef:
edit: OW's en bans worden gegeven door een beslissing van een grote groep mods dus ze zitten imo dan wel op een lijn....

nee dat zitten ze niet, de bewijzen zou ik praktisch op tafel kunnen leggen,maargoed dan ga ik teveel offtopic.....

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:33

Ik heb eigenlijk weinig te maken met de moddies hier. Er zijn er wel een aantal namen die mij bij zijn gebleven en dat zijn toch wel Cayenne, Sjoert, Oscar en Storm. :) Maar, eigenlijk kan ik beter geen namen noemen, aangezien ik geen ervaringen met de mod's en andere 'organisatoren' :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:35

@GamblersCup
Ik denk dat er maar weinig mods zijn (lees: nul) die er bewust op uit zijn om jou dag te verpesten. Wel kan het zijn dat er soms wat minder rechtvaardig word gemod. Ook het standpunt dat er niet op 1 lijn word gemod is heel vervelend, maar met zn groot team niet verwonderlijk. Het zijn een heleboel mensen met allerlei andere meningen. Op het grote vlak zitten ze gewoon allemaal vast aan het beleid, echter in de details kan persoonlijke mening wel eens iets veranderen. En persoonlijk zou ik niet anders willen, modden doe je met gevoel, het helaas wel eens verkeerd uitpakken.

Daarbij denk ik dat dit topic bedoeld is om positief te zijn, en niet nog een trap na te geven van wat je vind :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:39

Er is net weer een volledig onterechte dubbele OW + week ban gegeven.

Ik ben bokt dan nu ook compleet zat. Van mij geen pluimpjes vandaag.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:40

Daar is de bezwaarcommissie voor phormicola en niet dit topic.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 13:42

Asyaa, ik zeg toch nergens dat de mods er bewust op uit zijn iemands dag te verpesten?
En een "trap na geven"... Beetje overdreven vind je niet? Ik leg uit waarom ik géén pluim geef.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 14:00

slimmerik schreef:
Complimenten dan ook van mij voor allemaal !! Ga er maar aanstaan al die vrijwillige uren opofferen en dan ook nog een hoop gezeik over je heen krijgen.

Moddies, beheer en anderen van het team: BEDANKT en ga zo door !!

Mee eens, bedenk eens dat die mensen (dus geen robots die alles in een keer en objectief goed kunnen doen) vrijwilliger eraan werken om Bokt te laten bestaan. Wat mij betreft dikke duim voor alle Mod's +:)+