Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Natasja91 schreef:Waarom zijn er van die vervelende zeuren op bokt die overal om moeten klagen?
Waarom niet een mod pb'en?
Waarom is het gras groen?
Grow up..
Citaat:waarom niet normaal en inhoudelijk reageren ?
om dit soort reactie's wordt echt niet gevraagd hoor
Apple schreef:Hangt een beetje van het topic af of het op slot gaat of niet en van het forum af waar het gepost is.
Als het een topic is met een duidelijk antwoord, danwel iets dat niet kan volgens de reglementen, danwel iets dat ouder is dan X dan komt er een slotje op.
Als het een topic is waarbij enige discussie/meerdere zienswijzes op mogelijk zijn dan volgt er meestal geen slotje.
Dat is in grote lijnen het slotjes idee.
Natasja91 schreef:Gossie, het spijt me dat ik niet aan je verwachtingen voldoe en niet vrolijk met jullie mee begin te zeiken op Bokt.
Waarom ik niet normaal en inhoudelijk reageer is heel simpel: ik word er zo moe van, elke keer dat gezeur over moderators die een heel groot deel van hun vrije tijd in dit forum steken, om het zo goed mogelijk te laten draaien.
Natuurlijk is kritiek, ideeën voor verbetering wenselijk. Maar op de manier waarop een vast groepje altijd hun gal moet spugen niet.
Als je nou zou betalen voor dit forum is het weer wat anders. Maar er wordt je een gratis dienst aangeboden. Daar kun je gebruik van maken en de minder prettige zaken voor lief nemen, of heel simpel op dat rode kruisje drukken.
ikdoemaarwat schreef:en het gaat mij niet om mijn verwachting dat jij niet "meezeikt" zoals jij dat bewoord
jij mag best een andere mening hebben dan dat ik hem heb, maar dan nog had je je post anders kunnen verwoorden,met meer inhoud zoals je dat nu wel doet...
ikdoemaarwat schreef:Het probleem op bokt is dat kritiek tegenwoordig niet wenselijk meer is