Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
upendo schreef:Ik heb er wel een paar in een lijstje die ik per ommegaande Bok zou afschoppen als het mocht omdat ze me lastigvallen per PB.
Maar het probleem is dat je de lieve berichtjes dan ook niet meer ziet.
Misschien een foei-lijst instellen waarbij PB's automatisch delete worden?
upendo schreef:Misschien een foei-lijst instellen waarbij PB's automatisch delete worden?
Eline schreef:upendo schreef:Misschien een foei-lijst instellen waarbij PB's automatisch delete worden?
Die mogelijkheid is er al, in de Help staat uitgelegd hoe je dat kunt instellen: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Wat_z ... F_foeis.3F
Chiqa schreef:Denk niet dat je dat voor elkaar gaat krijgen, je heb altidj nog mensen die je willen bereiken als je bv iets te koop heb staan of privezaken bespreken.
Frantic schreef:waarom zo'n sneer Saffier???
Of ben jij de 18 zelf nog niet voorbij?
Zo'n opmerking is nergens voor nodig.
Betreffende bokker heeft nu trouwens 4 maanden een ban wegens allerlei zaken dus als jij vindt dat het aan mij ligt?.....
Afijn, van een lid van de bezwaar comissie had ik dit niet verwacht!
Saffier schreef:Daarbij gebeurd het op een forum toch al sneller dat een bericht niet goed verwoord isHet kan dus zijn dat iemand irl heel anders overkomt alleen maar omdat je ook echt kunt zien hoe iets bedoeld is.
Shadow0 schreef:Eline schreef:
Die mogelijkheid is er al, in de Help staat uitgelegd hoe je dat kunt instellen: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Wat_z ... F_foeis.3F
Dit is niet juist. PB's van foeis worden niet verwijderd, alleen maar gemarkeerd met een rood vierkantje.
Citaat:Als je wilt dat privé-berichten van Foeis niet gemarkeerd worden met een rood vierkantje, maar direct worden verwijderd, kan je dat zelf instellen:
In je gebruikerspaneel klik je naar "Privé berichten" en daarna naar "opties"
bovenaan verander je bij "Nieuwe regel toevoegen" 'Onderwerp' in 'Zender', daarna klik je op "Volgende"
Dan selecteer je 'is foei' en klik je weer op "Volgende"
Als laatste selecteer je 'Verwijderde berichten' en klik je op "Regel toevoegen"
Privé berichten van Foeis worden nu direct verwijderd.
Saffier schreef:Ik begrijp alleen niet waarom anderen zo graag een vervelende pb zouden sturen (wie dan ook naar wie dan ook).
Zelf denk ik we zijn allemaal volwassen, je kan er toch over praten...
slimmerik schreef:Nee, je kunt het ook zo instellen dat de pb's automatisch worden verwijderd zonder dat je het gezien hebt....