Een hele goede avond.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Immersion

Een hele goede avond.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 23:15

Goedenavond,

Na lang in stilte te hebben zitten meelezen en omdat mijn vorige account in de vergetelheid is opgegaan.
Heb ik een nieuwe gemaakt!, En ik hoop nu dat ik in plaats van een stille meelezer, nu een actiever Bokker kan gaan worden. :)

Ik ben Yaleesa, 18 jaar jong, kom uit Almere, en ben sinds een half jaartje woonachtig in Amersfoort.
Vanaf mijn 7e begon ik met paardrijden op de manege, wat mijn moeder helemaal geen strak plan vond, maar afijn. ik mocht.
Paardjerijden is geen goedkope sport, dus toen ik in augustus vorig jaar 18 werd, moest ik het zelf bekostigen. wat ik niet kon..
dus daar gingen mijn manege lessen.. dat was echt heel jammer.
Maar het leven met de paardjes was niet opgehouden, ik ging Paardenhouderij doen in Barneveld. Ik maar heel leuk denken dat als ik met men handen zou werken dat het allemaal wel goed zou komen, nou ik heb het geweten hoor, na mijn eerste stage ben ik met eelt op men handen en blauwe bulten op men voeten naar huis gerent. Het werk was dus echt te zwaar voor me, en heb dus de vervelende keuze moeten maken mijn geluk ergens anders te gaan zoeken. Echt ik heb heel veel respect voor de mensen die dit werk kunnen :) Natuurlijk heb ik echt super super veel geleerd, en hoop nog een beetje kennis te kunnen bijdragen hier :P

Daarna ben ik de touch met de paardjes een beetje kwijt geraakt. ik kreeg wel flinke afkick verschijnselen xD
2 weken geleden ben ik dus met een vriendin weer mee geweest naar men oude manege, en toen ik weer eenmaal mijn oude liefde had aangeraakt, kreeg ik kippenvel, en heb ik besloten alles op alles te zetten om weer de paardjes in mijn leven te betrekken! :D

Nou dat was wel een beetje mijn verhaal :)

Groetjes,
Yaleesa

Bucas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 23:17

Welkom!:D

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 23:19

ook welkom

manonlalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 23:21

Hooooi Yaleesa! Welkom :D
Gewoon weer lekker meekletsen met iedereen hier op bokt.

Immersion

Re: Een hele goede avond.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 23:30

Dankjewel ;D

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 23:32

Hey, jij komt ook uit almere, leuk! :D
Bij welke manege heb je gereden?

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 23:32

Welkom hier op bokt! Ik hoop dat je snel een manier vindt om weer te kunnen gaan rijden!

Immersion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 23:34

Hey!,

Op de beruchte manege Lies Beuker :P
Haha. En jij?

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 23:48

ik ook :P
Maar ik ben weg per 1 juli, ik ben overgelopen naar western :Y)
En ik hoop binnenkort een verzorgpaard te hebben :)

Is dat niet een idee? Dat je een verzorgpaard zoekt?

Huberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 23:52

Ik heb wel paarden/pony's, maar je woont niet in de buurt.

Immersion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 23:57

haha :P
Wel naar je zin gehad daar?
Kan je ergens western leren in Almere dan? o.o

Verzorgpaard in Almere vinden is best wel pittig : O Succes!

Ja daar sta ik natuurlijk altijd voor open :) maar ik ga in september weer studeren, en ik weet niet of ik op kamers ga/moet enzo, dus een echte zoektocht wacht ik nog eventjes af. dusvandaar ;)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 23:57

Volgens mij is het niet de bedoeling dat je zomaar een nieuw account aanmaakt. Ik hoop voor je dat je dit in overleg met de mods gedaan hebt en dat je er geen problemen meekrijgt. Zogenaamde schaduwaccounts zijn niet toegestaan namelijk...

Immersion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 00:00

Ohh dankjewel voor de tip! dat zou inderdaad niet zo leuk zijn.
Hoe kan ik dit melden?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 00:00

Even temmen op je beginpost.
De rode uitroepteken bij je bericht ;)

Immersion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 00:08

hehe,
Oke dankjewel ;)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:48

Immersion schreef:

Ja daar sta ik natuurlijk altijd voor open :) maar ik ga in september weer studeren, en ik weet niet of ik op kamers ga/moet enzo, dus een echte zoektocht wacht ik nog eventjes af. dusvandaar ;)

Ja hoor :) maar toen mijn instructrice (margot) wegging vorig jaar kon ik geen nieuwe instructrice vinden die bij me past.. En toen ik het nummer kreeg van iemand die westernles gaf, wist ik het wel na mijn eerste les :)
Ik wil je wel het nummer pb-en, ze heeft het alleen wel druk (er zijn niet zoveel westerninstructrices in almere :P) maar je kan het altijd proberen :)

Ik heb nu misschien een verzorgpaard, ga vanmiddag voor de tweede keer langs :) maar het is idd best pittig, er worden ook echt hoge vergoedingen gevraagd af en toe.. Connecties helpt ook, andere paardenmensen vragen of ze nog iemand weten ;)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:19

Yalees!

welkom op bokt ;)

Immersion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 13:39

Taartjeh schreef:
Immersion schreef:

Ja hoor :) maar toen mijn instructrice (margot) wegging vorig jaar kon ik geen nieuwe instructrice vinden die bij me past.. En toen ik het nummer kreeg van iemand die westernles gaf, wist ik het wel na mijn eerste les :)
Ik wil je wel het nummer pb-en, ze heeft het alleen wel druk (er zijn niet zoveel westerninstructrices in almere :P) maar je kan het altijd proberen :)

Ik heb nu misschien een verzorgpaard, ga vanmiddag voor de tweede keer langs :) maar het is idd best pittig, er worden ook echt hoge vergoedingen gevraagd af en toe.. Connecties helpt ook, andere paardenmensen vragen of ze nog iemand weten ;)

heb ook een lange tijd bij margot gereden ;) was jammer dat ze wegging (of nouja weg moest >.<), maar heb daarna met altijd veel plezier bij monique gereden, der zus dus :P

Hehe, zelf ben ik (nog) niet zo geïnteresseerd in western, had er alleen geen idee van dat het ook in Almere gegeven werd :P, maar thx anyways en zal het onthouden mocht het ooit nog komen haha ;)

Ohh succes vanmiddag ;) Hoop dat het wat word! Ja inderdaad van de connecties moet je het hier (Edit: daar natuurlijk.. :+ ) hebben..

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 14:46

Ja idd echt jammer.. Met Monique klikte het helaas niet, ik ben nog gewisseld naar een les van Esmee, maar dat was het ook niet. Ze zijn wel goede instructrices, maar ze passen niet bij mij en dan houdt het op..

Ik vind Dynamite trouwens helemaal geweldig :) die mis ik wel.. En Seajane vond ik ook een leuk paard, nog een f5 wedstrijd mee gereden :P (staat een topic van op bokt). En jij? (ik ken ook wel de paarden van een tijd geleden, heb er zo'n 9 jaar rondgelopen :+ )

Ik reed trouwens op zondag om 10 uur (voor het geval we in dezelfde les hebben gereden? :P) En daarna 1 kwartaal nog op zaterdagmiddag, om half 4 (mocht nog niet naar half 3..)

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 14:47

Welkom! :)

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:31

Welkom hierzo!
Het is verslavend! :=

Immersion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 18:04

Taartjeh schreef:
Ja idd echt jammer.. Met Monique klikte het helaas niet, ik ben nog gewisseld naar een les van Esmee, maar dat was het ook niet. Ze zijn wel goede instructrices, maar ze passen niet bij mij en dan houdt het op..

Ik vind Dynamite trouwens helemaal geweldig :) die mis ik wel.. En Seajane vond ik ook een leuk paard, nog een f5 wedstrijd mee gereden :P (staat een topic van op bokt). En jij? (ik ken ook wel de paarden van een tijd geleden, heb er zo'n 9 jaar rondgelopen :+ )

Ik reed trouwens op zondag om 10 uur (voor het geval we in dezelfde les hebben gereden? :P) En daarna 1 kwartaal nog op zaterdagmiddag, om half 4 (mocht nog niet naar half 3..)

Ohh ja dat kan :) met Esmee heb ik ook niet zoveel :o hehe,
Jaa Dynamite is een lieverd, ik had hem vorige week nog aan de hand gestapt, woudie alleen maar knuffelen :+ (Monique: Wat een slijmjurk hea, je moet hem ff op zen neus aaien, vindtie leuk) dat was heel schattig haha :P
Seajane is ook een leukerd, maar der is altijd wat met dat beestje :( Heb je de link naar het topic? lijkt me leuk om te zien ;)
Mijn Liefde is Winston (ja ik weet het xD) Echt een maffe knollie, en vooral alsie je zo schattig nakijkt als je van zen stal wegloopt :o
Ik reed dus vrijwel altijd op hem, (en ik was nogal gek op roze dus stak dat arme beest helemaal int roze :+ ) En dan is het altijd lol!
Maarja Winston, blijft dus nogsteeds haflinger waar je van 1 keer in de week niet verder van komt dan hem ff duidelijk maken dattie gewoon op de hoefslag moet galopperen etc. :P Dus die werden dus afgewisseld met Teus, ook zon grote lieverd. :)
En een heeele lang tijd is die aap van een Not easy men paardje geweest. Daar hoef ik vast niet meer over te zeggen haha.

Ik heb heel lang op vrijdagavond gezeten, en toen maandagavond :)

Hoe is het gegaan bij verzorgknollie?

Immersion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 18:07

En dankje voor de welkomst berichten natuurlijk ;)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:13

Ja, er zijn echt veel blessures weer he, Seajane heeft idd vaak wat :(
Dit is het topic:
[RIJ-ITP] F5 wedstrijd met Seajane (manegepaard)

Haha, jij houdt van de lastige paarden. Als je met Winston op de hoefslag hebt gegaloppeerd heb je idd het maximum uit de les gehaald :P op de binnenhoefslag met hem is ook lastig trouwens! :+ Teus en Not easy zijn ook leuk, maar niet helemaal mijn type paarden :P

Bij mijn verzorgpaard ging goed :) voor het eerst erop gereden,
hij kent vrij weinig rijtechnisch gezien maar het is wel een lieverd. In de bochten gaat ie nogal schuin :+ hij is nogal scheef :P Dinsdag ga ik weer :) dan misschien een buitenrit maken

Immersion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 18:39

Lol ik mag nog niet in topic reageren :+
maar, jeetje, ik heb Seajane nog maar zelden zo rustig en ontspannen zien lopen ! Echt heel cool. :D

Ja het maakt eigenlijk niet zoveel uit wat je wilt doen, hij wil gewoon dwarsliggen :Y) de lieve schat. haha

Oh mooi dat het goed ging :) I shet nu echt jou verzorgpaardje of is dit nog uittesten? :P
hehe, dan kan je hem nog wat bijleren!, dat is ook wel eens leuk ;)