Na lang in stilte te hebben zitten meelezen en omdat mijn vorige account in de vergetelheid is opgegaan.
Heb ik een nieuwe gemaakt!, En ik hoop nu dat ik in plaats van een stille meelezer, nu een actiever Bokker kan gaan worden.

Ik ben Yaleesa, 18 jaar jong, kom uit Almere, en ben sinds een half jaartje woonachtig in Amersfoort.
Vanaf mijn 7e begon ik met paardrijden op de manege, wat mijn moeder helemaal geen strak plan vond, maar afijn. ik mocht.
Paardjerijden is geen goedkope sport, dus toen ik in augustus vorig jaar 18 werd, moest ik het zelf bekostigen. wat ik niet kon..
dus daar gingen mijn manege lessen.. dat was echt heel jammer.
Maar het leven met de paardjes was niet opgehouden, ik ging Paardenhouderij doen in Barneveld. Ik maar heel leuk denken dat als ik met men handen zou werken dat het allemaal wel goed zou komen, nou ik heb het geweten hoor, na mijn eerste stage ben ik met eelt op men handen en blauwe bulten op men voeten naar huis gerent. Het werk was dus echt te zwaar voor me, en heb dus de vervelende keuze moeten maken mijn geluk ergens anders te gaan zoeken. Echt ik heb heel veel respect voor de mensen die dit werk kunnen

Daarna ben ik de touch met de paardjes een beetje kwijt geraakt. ik kreeg wel flinke afkick verschijnselen xD
2 weken geleden ben ik dus met een vriendin weer mee geweest naar men oude manege, en toen ik weer eenmaal mijn oude liefde had aangeraakt, kreeg ik kippenvel, en heb ik besloten alles op alles te zetten om weer de paardjes in mijn leven te betrekken!

Nou dat was wel een beetje mijn verhaal

Groetjes,
Yaleesa