Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tessyke schreef:ipv een topic te openen en te speculeren kan je haar miss een PB sturen![]()
Dat heeft veel meer nut dan dat je het meteen op de mods en bokkers steekt....
en kiwiko is naar mijn weten niet geband aangezien ze niet in de lijst staat
Paula schreef:Kiwiko geeft in haar laatste berichten aan dat Bokt haar ding niet meer is en daarom besloten heeft te vertrekken. Dat is heel wat anders dan hier gespeculeerd wordt.
Evelli schreef:Paula schreef:Kiwiko geeft in haar laatste berichten aan dat Bokt haar ding niet meer is en daarom besloten heeft te vertrekken. Dat is heel wat anders dan hier gespeculeerd wordt.
Maar hoe komt het dat het haar ding niet meer isen dan kom je wel op de dingen uit in de OP. Het vervelende stalk/tem gedrag van sommige? Of de manier waarop de boel verplaats/verwijderd en 'bestraft' wordt?
IndianLady schreef:Ik kan er niet om rouwen
Heb nooit met haar op 1 lijn gezeten. Ook dit 'dramatische' afscheid, tsjonge nou ik kan er bijna niet van slapen![]()
Als je weggaat ga dan zonder poespas weg
Heb nooit met haar op 1 lijn gezeten. Ook dit 'dramatische' afscheid, tsjonge nou ik kan er bijna niet van slapen![]()
Paula schreef:Tja misschien wel omdat ze meer tijd voor haar dochter vrij wil maken, ik noem maar wat. Vraag het aan Kiwiko in plaats van te gaan speculeren in een topic...
Amanda schreef:Kim is niet geband. Ze heeft er zelf voor gekozen (voorlopig) niet meer op bokt te komen.
Evelli schreef:IndianLady schreef:Ik kan er niet om rouwen
Uhmn kan het ook normaal? Waar staat dat dit een afscheidstopic is?
Kim een beetje kennende na een paar jaar op bokt had ze dat zelf wel gestart hoorheeft ze niet gedaan.
Er wordt alleen afgevraagd waarom zulke 'bekende' bokkers beetje bij beetje bokt gaan verlaten
Evelli schreef:Amanda schreef:Kim is niet geband. Ze heeft er zelf voor gekozen (voorlopig) niet meer op bokt te komen.
Kim heeft wél een banmaar een vrijwillige
.............. Dat een MOD dit hier neerzet
had jij moeten weten, dat ze een vrijwillige ban heeft!
Evelli schreef:Paula schreef:Tja misschien wel omdat ze meer tijd voor haar dochter vrij wil maken, ik noem maar wat. Vraag het aan Kiwiko in plaats van te gaan speculeren in een topic...
Heb haar ook een mailtje gestuurdmaar dat is net als TeMMen :d dat hoef je toch niet elke keer in een topic neer te zetten dat je dat gedaan hebt?
Evelli schreef:Amanda schreef:Kim is niet geband. Ze heeft er zelf voor gekozen (voorlopig) niet meer op bokt te komen.
Kim heeft wél een banmaar een vrijwillige
.............. Dat een MOD dit hier neerzet
had jij moeten weten, dat ze een vrijwillige ban heeft!