Waarom...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Waarom...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 10:25

Laat een bokker pur sang als Kiwiko weten dat ze genoeg heeft van bokt.
Zag net haar onderschrift
bokt en bokkers......... heb van jullie genoten, maar ik neem nu even vakantie
tot over een tijdje

Komt het door de sfeer die sommige bokkers neerzetten?
Overijverig tem/gedrag?
Of overijverige mod's?

Heel jammer als mensen zoals zij vertrekken.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:33

waarom mag ze niet vertrekken, dat is haar keus..

ik wordt altijd een beetje moe van dat gezeur. het is de toon die de muziek maakt..
ze heeft geneens eens reden gezegd, en dan komt er een topic met aannames. misschien zijn het wel priveredenen.

je legt de schuld nu meteen bij andere bokkers en de mods, kan kiwiko zelf niets fout doen omdat ze zo bekend is?
en let op!: dat is niets tegen kiwiko maar in het algemeen... het valt mij juist op dat een paar bekende bokkers juist de trendsetters zijn.

laat ieder gewoon zijn eigen keuze maken.
vind het nogal kinderachtig neergezet, zo van: het zijn de andere maar weer.

Keet

Re: Waarom...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:35

Aaaah neee :\ Niet Kim weg van bokt....... vind haar juist een van de betere boksters. Recht voor zijn raap met een geweldige dosis humor...

Vraag me ook een beetje af waarom.. en dan wel op dezelfde punten als de TS.

Voor jou Kim:

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:38

is Kiwiko weg dan?

Mens... iemand met zoveel kennis en een scherpe, maar waarheidsgetrouwe mond!

ps net profiel gelezen, snif.

Ik hoop oprecht dat die kl@@ temmers nu hun zin hebben, de laatste maanden viel het zelfs mij op dat ze w.s. achtervolgers had!

misschien ga ik ook maar over de scheef en die Bokkers eens in de gaten houden..... hier kan ik zo boos over worden.

RK
Suleutha of hoe je het ook schreef....
en nu Kiwiko ook geband?

Alle kennis en ervaring verliest Bokt zo!

Gan we lekker door met Penny topics en topics over honden, broodroosters, uwv uitkeringen die een dag te laat zijn etc, geen banketstaaf mogen schrijven maar wel een banketstaaf als avatar.... etc. etc. etc.!

Lang leve het paardenforum!!!!!!

Heeft iemand voor mij een linkt voor een forum dat wel gewoon paardgerelateerd is??

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:39

ipv een topic te openen en te speculeren kan je haar miss een PB sturen :)*

Dat heeft veel meer nut dan dat je het meteen op de mods en bokkers steekt....

en kiwiko is naar mijn weten niet geband aangezien ze niet in de lijst staat ;)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:39

Kiwiko geeft in haar laatste berichten aan dat Bokt haar ding niet meer is en daarom besloten heeft te vertrekken. Dat is heel wat anders dan hier gespeculeerd wordt.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:40

tessyke schreef:
ipv een topic te openen en te speculeren kan je haar miss een PB sturen :)*

Dat heeft veel meer nut dan dat je het meteen op de mods en bokkers steekt....

en kiwiko is naar mijn weten niet geband aangezien ze niet in de lijst staat ;)

Als je Kim haar laatste berichten leest, kan je ook lezen dat ze geband zou worden ;) niet alle bans verschijnen op 'de lijst'
En als je geband bent, kun je dus je PB's ook niet meer lezen ;)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:41

Paula schreef:
Kiwiko geeft in haar laatste berichten aan dat Bokt haar ding niet meer is en daarom besloten heeft te vertrekken. Dat is heel wat anders dan hier gespeculeerd wordt.

Maar hoe komt het dat het haar ding niet meer is ;) en dan kom je wel op de dingen uit in de OP. Het vervelende stalk/tem gedrag van sommige? Of de manier waarop de boel verplaats/verwijderd en 'bestraft' wordt?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:42

ik heb anders wel ergens gelezen dat ze te horen had gekregen dat er voor haar geen plaats meer zou zijn op Bokt!

dus ik denk wel degelijk aan een ban! Zeker geien de personen die haar voor zijn gegaan!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:43

Ik kan er niet om rouwen :')

Heb nooit met haar op 1 lijn gezeten. Ook dit 'dramatische' afscheid, tsjonge nou ik kan er bijna niet van slapen :Z
Als je weggaat ga dan zonder poespas weg :evaw:

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 10:43

Jammer, kan wel een pb sturen maar met een ban heeft dat geen nut..
Gelukkig heeft ze haar email geloof ik in haar profiel staan zal daar eens vragen

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:44

Evelli schreef:
Paula schreef:

Maar hoe komt het dat het haar ding niet meer is ;) en dan kom je wel op de dingen uit in de OP. Het vervelende stalk/tem gedrag van sommige? Of de manier waarop de boel verplaats/verwijderd en 'bestraft' wordt?

Tja misschien wel omdat ze meer tijd voor haar dochter vrij wil maken, ik noem maar wat. Vraag het aan Kiwiko in plaats van te gaan speculeren in een topic...

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:45

geen idee, ik hou me niet zo bezig met berichten van bepaalde bokkers in de gaten te houden.
Als ze echt geband wordt zal het wel met reden zijn zeker?

Kiwiko kon erg eerlijk uit de hoek komen waardoor sommige mensen zich op hun tenen getrapt voelden.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:45

IndianLady schreef:

Heb nooit met haar op 1 lijn gezeten. Ook dit 'dramatische' afscheid, tsjonge nou ik kan er bijna niet van slapen :Z

Uhmn kan het ook normaal? Waar staat dat dit een afscheidstopic is?
Kim een beetje kennende na een paar jaar op bokt had ze dat zelf wel gestart hoor :D heeft ze niet gedaan.
Er wordt alleen afgevraagd waarom zulke 'bekende' bokkers beetje bij beetje bokt gaan verlaten :)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:46

IndianLady schreef:

Het zijn anderen die er een poespas van maken, anders had ze zelf dit topic wel geopend.
Maargoed ik zie niet in wat er zo raar aan is dat iemand uitgekeken raakt op Bokt.

Daihyo

Kim is niet geband. Ze heeft er zelf voor gekozen (voorlopig) niet meer op bokt te komen. :)

Keet

Paula schreef:
Tja misschien wel omdat ze meer tijd voor haar dochter vrij wil maken, ik noem maar wat. Vraag het aan Kiwiko in plaats van te gaan speculeren in een topic...

Heb haar ook een mailtje gestuurd :) maar dat is net als TeMMen :d dat hoef je toch niet elke keer in een topic neer te zetten dat je dat gedaan hebt?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:47

Amanda schreef:
Kim is niet geband. Ze heeft er zelf voor gekozen (voorlopig) niet meer op bokt te komen. :)

Kim heeft wél een ban ;) maar een vrijwillige ;) .............. Dat een MOD dit hier neerzet :n had jij moeten weten, dat ze een vrijwillige ban heeft!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 10:48

Amanda schreef:

Dat zegt toch genoeg iemand die zo verslaafd was en niet meer wil komen..
Dan moet je ook als beheer enz jezelf toch eens achter de oren krabben
Steeds vaker zie je dat bokkers die wat ouder zijn en al lang lid zijn problemen hebben met de bestaande gang van zaken..

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:48

waarom dan mailen en de vraag nog eens stellen op bokt?
alleen de mods weten het.

en blijkbaar is het vrijwillig vertrek.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:49

Evelli schreef:
IndianLady schreef:

Uhmn kan het ook normaal? Waar staat dat dit een afscheidstopic is?
Kim een beetje kennende na een paar jaar op bokt had ze dat zelf wel gestart hoor :D heeft ze niet gedaan.
Er wordt alleen afgevraagd waarom zulke 'bekende' bokkers beetje bij beetje bokt gaan verlaten :)

Normaal? :+ Waar zeg ik dat dit een afscheidstopic is?

Dramatisch (staat niet voor niks tussen haakjes ;) ) als in haar onderschrift.
Bokt verlaten? Ik geloof dat RK en Sul het er zelf naar hebben gemaakt (wat ik erg jammer vind)

Daihyo

Evelli schreef:
Amanda schreef:

Kim heeft wél een ban ;) maar een vrijwillige ;) .............. Dat een MOD dit hier neerzet :n had jij moeten weten, dat ze een vrijwillige ban heeft!

Dan heeft ze er nog steeds zelf voor gekozen. De ban komt niet vanuit het modteam, zoals hier gespeculeerd wordt. :)

Unoo

Evelli schreef:
Paula schreef:

Heb haar ook een mailtje gestuurd :) maar dat is net als TeMMen :d dat hoef je toch niet elke keer in een topic neer te zetten dat je dat gedaan hebt?

Vind het altijd wel fijn als er bijvoorbeeld een fout topic is en iemand een post heeft gezet met de tekst dat ze al heeft getemd zodat iemand anders het niet meer hoeft te doen en je zo dus weet dat er al is getemd. ;)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:51

Evelli schreef:
Amanda schreef:

Sorry, maar is Amanda JOU een uitleg verplicht :?

Dit is toch Kim haar eigen keuze, waarom val je nou een Mod af?

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:51

IndianLady schreef:

tja, ik kan het wel begrijpen. ik zit ook zelden met kiwiko op een lijn en vond haar zeker de laatste tijd knap onredelijk uit de hoek komen. snap dat er frustraties bij haar waren, maar dan kun je beter bij wijze van een takke end gaan rennen dan allerlei onredelijke dingen op bokt plaatsen.
misschien voelde ze zelf ook wel dat het niet zo lekker liep en stopt ze daarna een tijdje.

nee hoor, en wordt weer een topic geopend die zeker niet meewerkt aan de sfeer op bokt omdat meteen weer naar de mods wordt verwezen die wel weer fout zullen zitten.

ik heb ook weleens bans gehad hoor, maar wil weleens fel zijn en dan is dat eigen schuld. niet zo dramatisch doen.