Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kehdra schreef:Wat een goed idee!
Alleen denk ik dat de kans klein is dat iemand ze vind in het bos, maar goed, niet geschoten is altijd mis...
Bellatrix schreef:Kan je dat niet gewoon bij PP zetten?
Een heel fora ervoor aanmaken lijkt mij wat overbodig...
Misschien een speciale [TAG] ervoor?
xXEviIXx schreef:maar je moet wel aantonen dat het vna jou is,
want ik kan net zo goed zeggen, jaa dat zijn mijn spullen terwijl het helemaal niet zo is!
kehdra schreef:xXEviIXx schreef:maar je moet wel aantonen dat het vna jou is,
want ik kan net zo goed zeggen, jaa dat zijn mijn spullen terwijl het helemaal niet zo is!
over het algemeen heb je altijd 2 beschermers.
en wanneer jij iets op een bepaalde route vind, is het makkelijk te controleren met de 'zoeker' door de route te doorlopen, en evt. details te vragen..
secricible schreef:Bijvoorbeeld de libelle heeft zo'n rubriek. Daarbij is het meestal "ik heb een gouden ring gevonden, met 3 kleuren steentjes. Deze zijn blauw, paars en nog een andere kleur. Er staat een inscriptie in, van wie is deze ring?"
Ik neem aan dat als je denkt dat het jou ring is, dat je dan dus mag melden welke kleur er nog meer in zat, en welke inscriptie de ring had.
Zo kan je dus straks melden "ik heb daar en daar een peesbeschermer gevonden, hij is bruin, van wie is deze peesbeschermer. " dan is het aan de eigenaar om bijvoorbeeld te melden van welk merk deze is, of hij nog erg nieuw is (veel krassen bijvoorbeeld), en welke kleur de elastieken zijn). Bij het ophalen zou je dan de andere nog kunnen laten zien. Denk dat dat opzich geen probleem moet zijn...