Maak Bokt mooier, doe mee!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Maak Bokt mooier, doe mee!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 14:23

Citaat:
EngeltjeS heeft een boodschap voor iedere bokker. Neem niet alles serieus, bedenk dat er altijd meer informatie schuilt in een boodschap of noodkreet. Vechten via computers heeft geen zin, schelden is net zo. Respecteer iedere bokker. Iedereen heeft iets, wat de ander niet heeft. Wees niet jaloers op de ene, want wie weet... Heb jij iets wat die gene niet heeft. Bokt is een mooi forum, waar veel word gestreden. Waar soms word geruziet, waar soms word geroddeld. Wees verstandig, met iedere post die je plaatst. En voel je niet meteen aangevallen op andere berichten. Maak samen met EngeltjeS, Bokt een stukje mooier. Stuur een (wild) vreemde een aardig prive-bericht, geef de ander eens een complimentje. En onthoud: Wie goed doet, goed ontmoet!

Omdat ik Bokt soms meer een forum vind waar veel negativiteit hangt, wil ik proberen via dit topic, Bokt wat mooier te maken.
Ik hoop dat dit topic is toegestaan, het is enkel een idee, om dit forum groots en gezellig te houden! :D
Wie doet er mee?

Groetjes!

SIEMxFUNNY

Re: Maak Bokt mooier, doe mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:27

Ik stuur wel vaker mensen een pbtje met een compliment. Heb het zelf ook wel eens ontvangen en ik moet zeggen dat is super leuk :D

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:28

Wil op zich wel meedoen ..
maar heb al gemerkt dat het niet altijd geapprecieerd word als ik een wildvreemde gewoon een pb stuur := ze zoeken er meteen meer achter ..

Toen ik pas op bokt zat :+ keek ik elke dag bij de jarigen en probeerde er zoveel mogelijk een pb te sturen .. maar ben daar helaas mee gestopt ..

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 14:30

@ Siem, jaa, dat doe ik dus ook. Dan zie ik soms topic's en dan denk ik: ik stuur een PB!
Pb is persoonlijker, en vaak ook leuker en onverwachts! :D Ik krijg ze enkels ook terug. Geeft zo'n goed gevoel.

@ Leentje, ooh meen je dat? Wat vreemd zeg, dan bedoel je het goed en dan krijg je dat. Tot nu toe heb ik dat nog nooit gehad, misschien geluk?
En iedere jarige feliciteren? Wauw, respect voor jou :D Dat zijn er heel veel op een dag haha.

Leuk dat jullie reageren!

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:32

Toen waren het er nog minder hoor .. :+
nu is het echt zooo'n lange lijst dat ik er misschien op een dag maar 5 kan feliciteren .. en dat vind ik dan weer niet genoeg ..

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:57

Aardige mensen, hoe gaan we ermee om?

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 14:59

Ik stuur heel vaak mensen complimentjes, voor hun mooie paard of leuk profiel etc. ! :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:00

Ik stuur mensen die jarig zijn ook vaak een pb'tje, al ken ik ze niet. En ook wel eens een complimentje via de pb. :)

Ik ontvang er zelf ook regelmatig een, en het blijft leuk!

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:01

Waar kan je die jarigen zien dan.... :oo

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 15:06

Momo2 schreef:

begin-pagina, en dan onderaan, onder het nieuws ;)

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:07

EngeltjeS schreef:
Momo2 schreef:

begin-pagina, en dan onderaan, onder het nieuws ;)

dankje

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:10

ik vindt het ook leuk complimentjes te ontvangen en stuur ook regelmatig wat naar een bokker als ik je paard geweldig vindt of je manier van doen.

erg leuk altijd :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:53

Pff :D
De laatste keer dat ik iemand zomaar iets, complimentje? had gestuurd was Sonja@Bokt en al heeeeeul lang geleden.

Ik zal me ook proberen wat socialer op te stellen op het forum, alleen alle jarigen PM'en zit er voor mij niet in.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:15

Ik doe mee! Ow wacht, ik deed al jaren mee :D

Ik stuur ook wel eens mensen complimentjes hoor :j En ik heb er zelf ook wel eens gekregen (over mijn onderschrift o.a. :') ).

Alle jarigen een pb sturen.. pfoeee das een dagtaak waar ik niet aan durf te beginnen denk ik :P

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:17

ik stuur ook wel eens complimentjes maar meestal geen antwoord. Denk je eens wat goed te doen..:P

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:25

EngeltjeS schreef:
@ Siem, jaa, dat doe ik dus ook. Dan zie ik soms topic's en dan denk ik: ik stuur een PB!
Pb is persoonlijker, en vaak ook leuker en onverwachts! :D Ik krijg ze enkels ook terug. Geeft zo'n goed gevoel.

@ Leentje, ooh meen je dat? Wat vreemd zeg, dan bedoel je het goed en dan krijg je dat. Tot nu toe heb ik dat nog nooit gehad, misschien geluk?
En iedere jarige feliciteren? Wauw, respect voor jou :D Dat zijn er heel veel op een dag haha.

Leuk dat jullie reageren!

Doe ik ook vaak, gewoon for sake of goodness

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:22

Een positief bericht al dan niet per pb is de moeite waard!
Waarom zovaak negatief of kritiek?
Ook opmerkingen of meningverschillen kunnen in een positief jasje gestopt worden.

Ik doe mee!

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:24

SIEMxFUNNY schreef:
Ik stuur wel vaker mensen een pbtje met een compliment. Heb het zelf ook wel eens ontvangen en ik moet zeggen dat is super leuk :D

Bent u vast en zeker niet de enige, zo verzend ik ook wel pb's en zo vele denk?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:28

Ik stuur regelmatig PB's met complimentjes maar ik durf evenzeer zonder omwegen te zeggen als ik iets niet okee vind. :+ Ik vind je actie mooi, maar ook een tikkeltje naïef... :) Met "aai poesje aai" kom je er niet bij iedereen... :) IMO is bokt.nl al ontzettend soft... := Je moet je woorden wikken en wegen want je zou maar eens iemand op de tenen trappen, maak dat aub niet nog erger....

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 18:35

@ Ayasha: Het valt me (door dit topic) op dat meerdere mensen gewoon pb's sturen. Vind ik alleen maar goed om te horen.
IMO, is bokt niet 'ontzettend' soft. Ik vind dat sommige bokkers harder mogen worden aangepakt. Enkel een waarschuwing, dat zegt in mijn ogen niks. Ze kunnen het zo weer doen, na verloop van tijd.
Inderdaad, je moet hier ook oppassen met wat je zegt en verwoord. Ik vind dit enorm jammer, want zo kan een ander het enorm verkeerd lezen, en zo kan er een 'rel' in een topic ontstaan.

Dit topic heb ik geplaatst, om mensen te laten weten, dat aardigheid ook iets moois is. Het is niet (altijd) nodig om je zin door te drammen. Je mag ook een beetje geven, beetje toegeven dat je fout zit.

Bedankt voor je reactie :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:38

Als ik fout zit benk de eerste om dat toe te geven als iemand me daarop wijst. :D Heb ik geen probleem mee... Maar ik moet nu al regelmatig 4x mijn tong omdraaien voor ik wat zeg... Echt, ik vraag me af hoe sommige bokkers het in de grote boze wereld redden als ik zie waarvoor er van tijd getemd wordt...

Aardigheid ís iets moois, maar er moet ook ruimte zijn om je mening te kunnen zeggen.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 18:40

De laatste zin, die is mooi verwoord.
Maar, je hoeft niet met je mening iemand anders enorm af te branden. Je ziet het bij verschillende fora's.
Een mening is enorm belangrijk, maar de ander in zijn waarde-laten hoord er (in mijn ogen) ook bij.

Gelukkig zijn wij niet zo :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:41

Daar kan ik helemaal in mee gaan EngeltjeS :) Ach, iedereen maakt fouten, ik kom ook wel eens gemener uit de hoek dan nodig... :)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:42

Wat een leuk idee :D Ik ga straks/vanavond ofzo even iemand een pb sturen :)

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 18:44

EngeltjeS schreef:
De laatste zin, die is mooi verwoord.
Maar, je hoeft niet met je mening iemand anders enorm af te branden. Je ziet het bij verschillende fora's.
Een mening is enorm belangrijk, maar de ander in zijn waarde-laten hoord er (in mijn ogen) ook bij.

Gelukkig zijn wij niet zo :)

Precies!

Je eigen mening op schrijven kan zonder negatieve woorden.
Zelfs kritiek kan zonder kwetsend te zijn opgeschreven worden!