Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pieomy schreef:Nou je hebt comentaar geven als opbouwend kritiek maar wat ik veel
zie gebeuren op bokt is dat 1 iemand begint met de TS begint af te kraken als in de zin van vernedere
en dan hebben we nogal veel kudde dier bokkers die daar maar al te graag aan mee doen
en zo kan de ts zich niet meer verweren en ontstaan dr meestal ruzies.
Zolang kritiek opbouwend is moet het geen probleem zijn vind ik
Iris82 schreef:Ik voel mezelf altijd behoorlijk gediscrimineerd als ik ergens 'typisch Bokt' lees.
Vjestagirl schreef:pieomy schreef:Nou je hebt comentaar geven als opbouwend kritiek maar wat ik veel
zie gebeuren op bokt is dat 1 iemand begint met de TS begint af te kraken als in de zin van vernedere
en dan hebben we nogal veel kudde dier bokkers die daar maar al te graag aan mee doen
en zo kan de ts zich niet meer verweren en ontstaan dr meestal ruzies.
Zolang kritiek opbouwend is moet het geen probleem zijn vind ik
Dan negeer je dat toch gewoon. Serieus, vaak zijn het dingen waarvan mensen best weten dat ze er commentaar op gaan krijgen. Wat ik al zei bovenaan, dingen waar je echt van weet dat het valt buiten de geldende normen&waarden/regels. Dan moet je niet raar opkijken als je commentaar krijgt. En als je er last van hebt, dan moet je nádenken voor je dingen post.
stef schreef:maar waarom kon alles wat TS noemt vroeger wel?