Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marchador schreef:Zantis of Daisy.. zelfde persoon op Bokt, naamswijziging.
Is alweer een tijdje terug, maar zou zwanger zijn.. er werd iets georganiseerd vanuit een bepaald topic, maar er was een reden.. of ze was er niet of ze kregen haar niet meer te pakken ik weet het niet.
Het kwam toen aan het licht.
Als je terugzoekt op Zantis (niet als tweede zoekbalkje, maar die eerste) dan moet je het volgens mij wel kunnen vinden.
Deesiej schreef:Ik heb geen idee, maar ik lees welleens een verhaal waarvan ik denk; yeah right in je dromen..Ik reageer dan alleen niet, voor het zelfde geld is het wél waar en kwets je iemand, en voor het geval 't gewoon een aandachtstrekker is geef ik juist géén aandacht
marleen_usar schreef:Nou vind ik sommige wel ver gaan hoor, die geloven het niet en gaan als een Paparazi op de loer liggen om te bewijzen dat het niet waar is.
Heino schreef:Ik lees her en der dat het al meerdere malen voorgekomen is dat mensen een verhaal bij elkaar verzonnen hebben en dit op grote schaal op Bokt gepresenteerd hebben. Maar hoe is dit gecheckt? Hoe kom je achter zoiets? Geloof dat ik nogal naïef ben want heb er voor zover ik weet nog niks van meegekregen
Enyaa schreef:Maar eigenlijk zie je dat ook aan de manier van schrijven.
als alles vol spelfouten zin en aan elkaar gehusselt zit heb ik vaker het idee dat het een pennyverhaal is.
Zo weet ik er ook een met ene Maaike (de rest ben ik vergeten)