Frantic schreef:Ik begrijp je ook volkomen en deze weken slaat men echt op hol.....
Gewoon niet toestaan dat er inzameling of kaarten topics geopend worden, kom op nou!
We "kennen" elkaar van internet!
Denk je echt dat een doodziek mens zit te wachten op 100 kaarten van volslagen vreemden?????
( of uberhaupt dat je als doodziek mens dag in dag uit op internet zal zitten....)
Nou.... Als ik daar even op in mag haken... Ik heb zelf een aantal jaren geleden een wat minderen periode gehad, waarin ik op een gegeven moment voor wéken naar een epilepsiekliniek moest, zo'n 325 km van huis, 750 km verwijderd van mijn familie, dus dagelijks bezoek zat er zowieso niet in, ik kreeg 1x per week een uurtje of wat bezoek van mijn man en daar moest ik het mee doen. Ik was in die tijd heel eenzaam en toen heeft een bokker ook (zonder mijn medeweten) geregeld dat ik kaartjes kreeg. Voor mij soms van volkomen vreemden, maar zulke dingen kunnen je écht opvrolijken, wetende dat mensen de moeite nemen jou een kaartje te sturen, dat speciaal voor jóu te kopen, te schrijven en te posten. Je ként elkaar dan wel niet, maar het vrolijkt je kamer op, en jezelf ook enorm!
Algoed, ik was dan wel niet doodziek, maar wel enorm eenzaam en had súperveel heimwee, was van alles en iedereen verlaten en vond het verschrikkelijk daar! Die kaartjes waren mijn lichtpuntjes van de dag, zoveel vrolijkheid en gezelligheid, dus het kán je zeker iets brengen!
Je kunt daar dus niet te licht over oordelen