Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Enyaa schreef:Oke
Maar als je dan in het profiel kijkt zie je pas wat de "Ex" naam was.
Zou dit dan niet fijner zijn als dit meteen zichtbaar is, dus bijv bij lailaa ; Beter bekend als
Falona schreef:Enyaa schreef:Oke
Maar als je dan in het profiel kijkt zie je pas wat de "Ex" naam was.
Zou dit dan niet fijner zijn als dit meteen zichtbaar is, dus bijv bij lailaa ; Beter bekend als
Dat staat alleen in het profiel wanneer je daar zelf voor kiest. Bij Ele bijvoorbeeld staat het niet in het profiel omdat zij ervoor heeft gekozen dat niet zichtbaar te maken. En ik vind dat eigenlijk ook wel best. Als je net als Ele er min of meer toe gedwongen wordt om je naam te veranderen dan wil je niet dat ze jou zo 1,2,3 terug kunnen vinden.
Ik ben van mening dat de rest er maar mee moet leren leven als iemand anders ervoor gekozen heeft zijn naam te veranderen
wonderworst_ schreef:soms denk ik eraan of ik ook mijn bokt naam zou veranderen, maar ja, krijg soms wel grappige reacties erop dus das dan wel weer leuk, alleen tsja het blijft een rare naam. maar, als mensen hun naam willen veranderen moeten ze dat lekker zelfs weten, geen probleem hoor!!
Oscar schreef:Poeh, elke week een naamsverandering lijkt me ook wel erg verwarrend.
Ik vind het niet irritant, zoals de TS stelt. Hooguit soms een beetje verwarrend en even wennen, maar ik vind het belangrijker dat iemand een naam heeft die bij hem/haar past, dan het 'ongemak' dat wij ervan ondervinden.