splitsing Bokt: paard of kletsen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

splitsing Bokt: paard of kletsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 14:49

zoals we weten zijn er 3 onderdelen op Bokt, nieuws, Wiki en forums.

Graag zou ik zien dat Bart gaat bekijken of hij de niet paarden gerelateerde forums ook niet kan afhaken van het grote Bokt.

Ik ben al die topics in HK, verkiezingen, me hond, me kat, me cavia, wat voor een kleur spijkerbroek heb je nu aan.....zo zat...

Hoeveel "bokkers"hebben we wel niet die gauw 25 paard gerelateerde posten doen als: "wat schattig" "mooi ventje", "ik rij ook op de manege" om vervolgens altijd in een HK te gaan zitten of topics te gaan maken als"ik ben 13 en O en nu wacht ik al 4 weken op de volgende o maar ik denk dat ik zwanger ben....."

Ik kom al op Bokt sinds dat het nog een paardenforum was en dat zou het eigenlijk moeten blijven, maar ik begrijp dat er heel veel mensen zijn die liever een soort allerlei-forum zoeken en dus vindt men dat het op Bokt moet kunnen...

Hoe zie ik het voor me?

Als er mensen zijn die nooit meer in paardgerelateerde topics posten gaan ze gewoon automatisch over naar de Bokt voor kletser forums( naam moet nog verzonnen worden)

Die klets en zwets forums krijgen een eigen gedeelte zodat al die topics ook niet meer bij actieve onderwerpen komen te staan als je op het paarden gedeelte Bokt.Je kan ze alleen bezoeken als je rechtsboven schakelt tussen Bokt-paard en Bokt-klets.

Kan je meteen die 25 posten afschaffen, een groot deel heeft helemaal niks met paarden en is daar zelfs trots op....

Kunnen de paardenmensen weer lekker bokken zonder ruis in de actieve topics en het wordt veel overzichtelijker.

En al die mensen die veel liever over hun relaties, honden of wat dan ook kletsen en om een of andere duistere reden dit willen doen op een paardenforum hebben dan lekker hun eigen plek!

Kan je ook meteen de Moddie taken op dat kletsforum versoepelen, scheelt een hoop werk! Het wordt een slachtpartij, geef ik toe, maar dat ruimt ook wel weer lekker op dan :+

Floortje88

Re: splitsing Bokt: paard of kletsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 14:54

Je kan toch ook alleen naar paard gerelateerde topics kijken? Dat zie je toch meestal wel aan de titel. Dan hoef je niet te lezen dat iemand bang is om zwanger te worden.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 14:56

tja.. :+
ik ken bokt niet anders dan hoe het nu is, maar ik moet zeggen dat ik dat ook helemaal niet erg vind hoor.
Natuurlijk vind ik het ook irritant dat er 'bokkers' zijn die alleen op
bokt zitten omdat ze in de HK en niet-paarden fora willen zijn,
ik vind trouwens dat die mensen dan ook helemaal niks op bokt te zoeken hebben, maar dat is weer een ander verhaal :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 14:58

tja ik kan er echt niet mee zitten. Kom zelf ook vooral op de niet paard gerelateerde topics. Die topics waar jij het over hebt zie je toch vooral veel in JH en LZP, dus als je dat niet interesseert kom je daar toch gewoon niet? Daarnaast kun je zelf nu ook al bij eigen berichten favorieten inschakelen, dan hoef je ook niet meer bij de rest in de buurt te komen :)

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 14:59

Eerlijk gezegt :o ik reageer zo af en toe eens op een rij topic om wat commentaar te geven en voor de rest niet. Maar dat komt ook wel wat omdat ik nu sinds kort neit meer rijd..

Dus waar zou ik dan thuis horen?

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:00

Mevrouw ik vind als ik even snel zoek alleen al in de HK 147 berichten van u, wat is nu precies uw probleem dan?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 15:01

Floortje88 schreef:
Je kan toch ook alleen naar paard gerelateerde topics kijken? Dat zie je toch meestal wel aan de titel. Dan hoef je niet te lezen dat iemand bang is om zwanger te worden.

Nee, dat kan dus niet, bij actieve forum knop wordt alles weergegeven behalve HK, dus ook iemand die zich stoort aan de sexlijnen die haar vriend belt, of zo'n topic van deze week dat een boktlid vond dat een collega niet mocht adopteren omdat hij te dik is, al die ruis.... ik kom voor de paarden! Niet voor deze "zaken"( zoekt heftig naar een netjes woord)

doerak, ik heb nog NOOITTTTT ook maar 1 keer in een HK topic gepost!

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:04

zoek maar, gebruikers berichten.. dan alleen HK selecteren en op zoeken drukken

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:05

Ik vind een afsplitsing ook niet nodig. Ik post wel vooral in paardgerelateerde topics, maar ik vind het niet erg om ook eens een niet paardgerelateerd topic mee te pikken. En je kunt toch ook via de forumiindex kijken? Dat is iets meer werk, maar dan weet je wel zeker dat je alleen de topics leest die je interessant vindt.

Craftly

Ik vind het leuk om beide te lezen, maar miss dan 3 venster maken op de hoofdpagina met
1 onderwerpen die echt alleen over paarden gaan
2 de huiskamer topics etc
3 verkoop

Dat maakt het alweer een stuk overzichtelijker en kunnen mensen toch alles in 1 keer zien en niet nog naar een andere pagina hoeven doorklikken :)

Floortje88

Maar je kan toch in de forumindex alleen kijken in ''kamers'' die paard gerelateerd zijn?

Ik denk dat het heel moeilijk is om een, goed bezocht, forum te hebben waar alleen maar nuttige en informatieve onderwerpen instaan.

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:06

Frantic schreef:
Ik vraag me eigenlijk gewoon af hoelang dit stand houdt..... Ik bedoel, wat voor een indruk krijgt zo'n gast van TS?

Even een beetje op gei*en, bungelowtje huren en ze duikt meteen met hem de koffer in.( of bubbelbad)

Ze komt erachter dat hij in een vaste relatie zit en zelfs net een huis heeft gekocht samen met zijn vriendin en ze wordt niet eens kwaad!!!!
Ben je gek, als ze daar achter komt maakt ze een topic aan waarin ze deze feiten even vergeet en meldt doodleuk dat hij geen gek verleden heeft....

Als man moet je het maar treffen! Een vrouw die helemaal geen respect wenst! Die zichzelf meteen aan je overgeeft, bijna slaafs zelfs!

Ze is zelfs bereid direct naar hem toe te komen, zodat hij haar helemaal in zijn macht kan krijgen. Baan, familie, vrienden? Heeft geen enkele betekenis meer.

En als je ermee klaar bent, kan je haar zonder gene dumpen, ze heeft al aangetoond dat ze dat helemaal niet erg vindt. Dat hoort bij het leven.

Nou ik geef die gast groot gelijk, makkelijker kunnen ze het je niet maken.

Ik geeft het 14 dagen.... dan heeft zijn familie wel ingegrepen! Als die tenminste nog wel iets heeft met fatsoen en respect!

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:08

doerakje schreef:
Frantic schreef:
Ik vraag me eigenlijk gewoon af hoelang dit stand houdt..... Ik bedoel, wat voor een indruk krijgt zo'n gast van TS?

Even een beetje op gei*en, bungelowtje huren en ze duikt meteen met hem de koffer in.( of bubbelbad)

Ze komt erachter dat hij in een vaste relatie zit en zelfs net een huis heeft gekocht samen met zijn vriendin en ze wordt niet eens kwaad!!!!
Ben je gek, als ze daar achter komt maakt ze een topic aan waarin ze deze feiten even vergeet en meldt doodleuk dat hij geen gek verleden heeft....

Als man moet je het maar treffen! Een vrouw die helemaal geen respect wenst! Die zichzelf meteen aan je overgeeft, bijna slaafs zelfs!

Ze is zelfs bereid direct naar hem toe te komen, zodat hij haar helemaal in zijn macht kan krijgen. Baan, familie, vrienden? Heeft geen enkele betekenis meer.

En als je ermee klaar bent, kan je haar zonder gene dumpen, ze heeft al aangetoond dat ze dat helemaal niet erg vindt. Dat hoort bij het leven.

Nou ik geef die gast groot gelijk, makkelijker kunnen ze het je niet maken.

Ik geeft het 14 dagen.... dan heeft zijn familie wel ingegrepen! Als die tenminste nog wel iets heeft met fatsoen en respect!

uhhh dus?

sammyvriend

Jeetje, wat een raar idee vind ik dit. Kijk gewoon langs die topics heen waar je je aan ergert, dan is er toch niks aan de hand?
Waarom zou je mensen die die topics leuk vinden naar een ander forum sturen? Het is toch goed zo?

Waar mensen zich tegenwoordig zorgen om kunnen maken..

Douce

En bij leven zonder paarden 821, oke dit gaat te ver richting stalken maar ik vroeg het me gewoon af.
Ik ben namelijk iemand die nooit meer op de paardengedeeltes komt. De reden is heel simpel, ik ben bang geworden van paarden.. Maar ik zit ondertussen al wel 3 jaar op bokt.. En ik ga hier niet zomaar weg omdat ik niks meer met paarden doe.
De paardenfora staan grotendeels onder andere knoppen, het nog meer gaan scheiden wordt wel erg erg.

xSaarSaar

Ik zie het probleem niet, je hoeft er toch niet naar te kijken. :?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:09

Wat wil je met die quote zeggen Doerakje?

Eleionomae

Craftly schreef:
Ik vind het leuk om beide te lezen, maar miss dan 3 venster maken op de hoofdpagina met
1 onderwerpen die echt alleen over paarden gaan
2 de huiskamer topics etc
3 verkoop

Dat maakt het alweer een stuk overzichtelijker en kunnen mensen toch alles in 1 keer zien en niet nog naar een andere pagina hoeven doorklikken :)

maar het is nu toch ook al overduidelijk met de tabbladen? De meeste niet paard gerelateerde onderwerpen staan nu toch ook al onder algemeen :)
En als je je stoort dat bij actieve onderwerpen paard gerelateerde topics niet naar voren komen stel je in je profiel je eigen favorieten in, hoef je alleen nog maar bij je eigen berichten te kijken.

Fenrir

Ik ben niet voor. :n Ik vind het een beetje onzin. Bokt is een paardgerelateerd forum, het hoeft niet altijd per se maar over paarden te gaan. Ik vind het prima zo. Wat je niet wilt lezen daar lees je maar overheen, doe ik ook. ;)

doerakje

Frantic schreef:
Floortje88 schreef:

Nee, dat kan dus niet, bij actieve forum knop wordt alles weergegeven behalve HK, dus ook iemand die zich stoort aan de sexlijnen die haar vriend belt, of zo'n topic van deze week dat een boktlid vond dat een collega niet mocht adopteren omdat hij te dik is, al die ruis.... ik kom voor de paarden! Niet voor deze "zaken"( zoekt heftig naar een netjes woord)

doerak, ik heb nog NOOITTTTT ook maar 1 keer in een HK topic gepost!

dus er word gezegd dat ze een hekel heeft aan deze HK forums en dat ze hier NOG NOOIT In heeft gereageerd en het is frappant als ik dan 147 reacties in HK alleen tegen kom

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:10

cutie_lover schreef:
En bij leven zonder paarden 821, oke dit gaat te ver richting stalken maar ik vroeg het me gewoon af.
Ik ben namelijk iemand die nooit meer op de paardengedeeltes komt. De reden is heel simpel, ik ben bang geworden van paarden.. Maar ik zit ondertussen al wel 3 jaar op bokt.. En ik ga hier niet zomaar weg omdat ik niks meer met paarden doe.
De paardenfora staan grotendeels onder andere knoppen, het nog meer gaan scheiden wordt wel erg erg.

Vind ik ook hoor, ik snap het probleem niet zo, ik rijd ook al jaren niet echt meer paard, maar toch ben ik hier blijven hangen, omdat het ook op de niet paard gerelateerde stukken kei gezellig is :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:10

doerakje schreef:
dus er word gezegd dat ze een hekel heeft aan deze HK forums en dat ze hier NOG NOOIT In heeft gereageerd en het is frappant als ik dan 147 reacties in HK alleen tegen kom

Soms worden topics verplaatst naar de huiskamer als er veel gekletst wordt. Dat kan voorheen dus gewoon een informatief topic zijn geweest.

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:11

capopjekop schreef:
Wat wil je met die quote zeggen Doerakje?

Dat TS ook niet alleen over paarden praat vermoed ik ;)

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:11

oohhh haha, ik had daar over heen gelezen. Ik dacht dat je duidelijk wilde maken dat er echt alleen onzin op bokt staat.

Maar ts? Je plaatst zelf dus ook ''onzin'' op bokt..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:12

Ja dat vermoeden had ik ook, maar ik vind het niet iets toevoegen :o