Ik vind het zo onwijs raar dat als er bij een bekende bokker een slof erom heen hangt, er niets van gezegd word. Maar wanneer iemand niet zo bekend met slof rijd komen er meteen vragen waarom diegene met slof rijd en of die daar de kunnen wel voor heeft.
Ook zie ik welleens bokkers die meerdere keren Z ( + + + ) zijn geweest en die op sommige foto's/filmpjes een slechte houding hebben. Daar word niet op gereageerd omdat ze het zelf wel zal weten.
Zie ook vaak genoeg staan 'Je hebt zoveel bereikt, ik kan jou geen tips geven'. Ik vind dat onzin! Iedereen kan van elkaar leren!
Of topicstarters zeggen zelf van 'Ik weet zelf wel wat ik verkeerd doe, dus commentaar hoeft niet' , of als een meid van een jaar of 14-15-16 iets zegt, ook een reactie geven dat ze het niet aannemen omdat een jonkie het zegt.
Ook ik ben geen wereldster. Ik kan leuk een rondje rijden maar wedstrijden heb ik nooit gereden. Maar ik zie wel degelijk als iets niet goed eruit ziet, waarom zou ik dan omdat ik geen niveau heb of jong ben, geen tips mogen geven? Als ze maar netjes zijn en niet aanvallend, toch?
Dus waarom? Iedereen kan van mekaar leren? Hou het netjes en hou respect voor elkaar!
Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is
Amen