Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:juist leden die hier gebanend zijn zullen zich elders niet beter gedragen denk jij ook niet?
Heino schreef:Idd, moet zeggen dat ik het gros van de leden dat hier gebanned is echt niet mis... (op enkelen na)
Chiqa schreef:En dat komen ze nog met regelmatig terug als SAOm gewoon weer op dezelfde voet verder te gaan heb dr momenteel ook weer een op het oog.
Cayenne schreef:Maar dat los je niet op door een beleid en forum hier nog even door het slijk te halen. Wees dan fair en doe dit op het forum zelf ipv achter hun rug om denk ik dan.
Heino schreef:OjeeDat zie ik dan weer niet, maar hou me ook uit de paardgerelateerde discussies over het algemeen want ik ben toch maar een simpel ex manege-ruitertje zonder ruitergevoel en ervaring
Chiqa schreef:Och dit soort fora's zijn veel erger dan Bokt Kiwiko, de frustraties die ze hier oplopen worden daar op de leden afgereageerd. En net wat FaberSmid zegt; daar wordt ook geband hoor mss nog wel veel harder.
Zammie schreef:Op fokt kun je wel geband worden. Fabersmid is daar ook geband.
Cayenne schreef:Maar dat los je niet op door een beleid en forum hier nog even door het slijk te halen. Wees dan fair en doe dit op het forum zelf ipv achter hun rug om denk ik dan.
dipstaartje schreef:nooit geband, ben daar wel 10x geband