Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lovely schreef:Het lijkt erop dat de fotofora hun doel voorbij zijn geschoten. Want stel nou dat je ergens op visite bent en een andere gast laat wat foto's zien van dochter (of zoon) die leuk aan het spelen is in de speeltuin. Dan steek je toch ook niet gelijk van wal met wat er allemaal goed en fout is aan wat dochter daar doet (of niet) en hoe dat beter op de foto gezet had kunnen worden en dat betreffende speeltuin wel al jaren passe is en nodig aan vernieuwing toe.
Miss_Montana schreef:Nee, ik vind het allemaal maar een schijnheilige bedoeling.
DaniBanani schreef:Ik vind dat de TS-ers soms ook niet even fijn reageren. Véél excuses, dat het in 't echt anders was dan hoe het eruit ziet, dat de foto's een vertekend beeld geven, dat ze normaal beter rijden dan nu, dat het een momentopname was..
Ja, plaats dan lekker geen foto's als je voor alles een excuus hebt. Zijn er maar weinigen die tips gewoon aan kunnen nemen, voor mijn gevoel. Zou ook al schelen als dat zou veranderen..
KiWiKo schreef:ik kan moeilijk politiek correct schrijven............ maar ik heb niet het gevoel dat ik mensen af loop te zeiken........... ik geef mijn commentaar, en dat moet ook
maar het zou raar zijn om atwork foto's af te schaffen omdat topicstarters misschien wel eens de wind van voren krijgen
Rijerijerije schreef:Klopt, maar dat is in de echte wereld net zo! Bij ons op stal zie ik het ook: de leuke, gezellige, 'kliekjes'mensen kunnen niks verkeerd doen, maar als er eens een eenling over de tong gaat krijg ik het schaamrood op m'n kaken. Wat dat betreft is Bokt dus ook mooie afspiegeling van de echte wereld...Ik denk dat de overgrote meerderheid van mensen die op internet alles heel goed weten, het niet IRL tegen een ruiter zouden durven zeggenLang leve de anonimiteit op internet...
Rijerijerije schreef:KiWiKo schreef:ik kan moeilijk politiek correct schrijven............ maar ik heb niet het gevoel dat ik mensen af loop te zeiken........... ik geef mijn commentaar, en dat moet ook
maar het zou raar zijn om atwork foto's af te schaffen omdat topicstarters misschien wel eens de wind van voren krijgen
Nee zou idd raar zijn, maar hoe vaak moet er wel niet ingegrepen worden door de Mods omdat de boel weer eens uit de hand loopt?! Ik kan me zo voorstellen dat de Mods er ooit eens de buik van vol krijgen, helemaal als het zo doorgaat of erger wordt....
enneh; jij kan misschien niet politiek correct schrijven, maar ik weet nog een topic van jou op een PSG paard (of in die richting) en dat is een mooi voorbeeld van hoe TS zich niet teveel aantrekt ondanks herhaaldelijke aanvallen van enkele trolls
KiWiKo schreef:ik behoor niet tot een kliekje.............. heb er ook geen behoefte aan, ik ben ik........ en ik hoef me niet op te trekken aan anderen
Equimotion schreef:Ik zie op HAW vaker dingen die echt niet kunnen waarbij dan wordt gesmeten met de kreet "dat TS wel heel goed weet waar hij/zij mee bezig is" dan dat er nou keihard gehakt wordt met commentaar. Er wordt wel erg gauw geroepen dat je aan het afzeiken bent.
.
Equimotion schreef:Trok je ze dan ook flink op de kop met die slof?