Ben meestal niet goed om iets over mezelf te schrijven, maar zal het maar eens proberen.
Mark, 25 jaar en sinds oktober 2009 aan het paardrijden.
Jullie zullen je afvragen, waarom begint een man/jongen (dat laat ik aan jullie over

Tjah, dat vroeg ik mezelf ook af toen ik de eerste keer bij de manege binnenliep, maar ja, als je zusje een eigen pony heeft en fanatiek bezig is met wedstrijden, wordt je blijkbaar vanzelf besmet

Momenteel les ik 1x per week, en ga ik soms mee met wedstrijden van mijn zusje en ook met wedstrijden van de vriendin van een vriend van mij. (afgelopen zondag nog Maarheeze

Aangezien ik mijn aanhanger en vrachtwagenrijbewijs heb, betekent dat ik nogal eens moet rijden naar wedstrijden

Sinds ik zelf aan het rijden ben begin ik er steeds meer verslaafd aan te raken, 2 weken geleden de eerste springles gehad, en dat is toch echt wel gaaf (alhoewel ik dressuur ook super vind)
Komend weekend gezellig naar Concour Hippique, gaan er nog mensen van hier?
Nou, volgens mij ben ik inmiddels al wel aardig ver gekomen met het voorstellen, maar, als er nog iemand is met vragen, misschien ben ik wel geneigd om die te beantwoorden