Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
R1200 schreef:Het is maar waar je energie in wilt steken.
Die 25 berichten zijn niet het probleem, daar komt iemand toch wel aan als zij/hij dat perse wil.
Dus waarom nu iemand "tegen proberen te houden" om deel te nemen aan het forum?
en uiteindelijk lukt het niet....
lijkt mij een beetje zinloos...
Jannepauli schreef:Dat je je hier druk om maakt zeg.. denk je dat de mods niks beters te doen hebben? Misschien kun je beter je energie steken in het zélf bedenken van nuttige topics en postjes!
(Het zal me niet verbazen als je nu op mijn post ook gaat temmen, maar ik blijf erbij dat het erg flauw is om een nieuwkomer op het forum zo aan de kaak te stellen. Get a life!)
Jannepauli schreef:Ach, als iemand stipjes wil zetten moet die dat vooral doen. Ik heb er geen probleem mee. En soms wordt er wel eens met een enkel zinnetje gereageerd - dat kan best een leuk zinnetje zijn.
Aideen schreef:Heb een aantal berichtjes van haar gelezen. Ze zijn inderdaad wel kort, maar waarom iets zeggen in tien zinnen als het ook in één zin kan?
Ik vind het best meevallen en ik vraag me af of je eigenlijk over een nieuwe gebruikster een topic mag openen. Je plaatst zelfs de link van haar berichten erbij en dat vind ik eigenlijk nog erger dan het plaatsen van one-liner. Beetje onvriendelijk dat je iemand zo te kakken zet...
Jannepauli schreef:Dat je je hier druk om maakt zeg.. denk je dat de mods niks beters te doen hebben?
Jannepauli schreef:En waarom eigenlijk niet? ik vind de ballotage-regel op zich eigenlijk al behoorlijk merkwaardig, en in dit geval is het maar gewoon een 'aanname' van een bokker die denkt dat iemand maar snel wat berichten plaatst , om vervolgens als volwaardig lid beschouwd te worden. Nou, dan kunnen de mods hun lol op want dan zijn er genoeg mensen te vinden die naar de smaak van mede-forumleden niet leuk genoeg reageren.
Ik heb de berichten van de betreffende bokker 's even bekeken en volgens mij is er niets mis met haar manier van reageren in aanmerking nemend dat ze pas 13 is.
En dat brengt mij op een hele andere gedachte: ik zie bij de bans en waarschuwing toch wel eens staan dat iemand een waarschuwing krijgt als mede-bokkers openlijk besproken en bekritiseerd worden. De TS is hier dus mee bezig. Ze had dit dan beter per pb aan een mod kunnen melden en wat mij betreft zou de TS dus -- als we ons dan toch aan regels willen houden -- in aanmerking komen voor een OW.