Oneliners plaatsen voor 25 berichten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elias

Oneliners plaatsen voor 25 berichten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 17:06

Hallo,
Iets waar ik me enorm aan kan ergeren is als nieuwe bokkers berichten nodig hebben en dus maar in ieder topic gaan reageren..
Dus in een topic waar iemand vraagt of ze er ervaring mee hebben, ''nee heb ik niet.''
thats it, mag je daar ook op temmen? en misschien ook een minimaal aantal tekens/letters in een bericht? 10 ofzo? of 15?
want wat heb je aan een reactie die echt helemaal niets toevoegd aan het onderwerp of de vraag van de ts'er?
hier een voorbeeld van zo'n bokker: *** .
Maar mag je hier ook voor temmen of niet?
Tessa
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 12-05-10 00:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd

Anoniem

Re: Oneliners plaatsen voor 25 berichten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:06

Daar mag je gewoon op TEMmen. Dan kunnen wij er als moderators iets aan doen :)

elias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 17:08

ah okee, dus bij deze, kun je ook gewoon op bokker temmen zegmaar? of moet je dan bij de opmerkingen schrijven dat de bokker alleen maar oneliners plaatst om aan 25 berichten te komen?

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:08

Ben ik niet de enige die me er aan erger :) . En idd degene van jou link ;)

Sim

Die gebruiker was mij ook opgevallen en ik heb al een aantal mods verwittigd. Zij zijn er al mee bezig.

Anoniem

Ik zou op een of meerdere berichten temmen en even een mededeling invullen in het veld :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:09

elias schreef:
ah okee, dus bij deze, kun je ook gewoon op bokker temmen zegmaar? of moet je dan bij de opmerkingen schrijven dat de bokker alleen maar oneliners plaatst om aan 25 berichten te komen?

Temmen en eventueel een pb aan een mod die online is. Heb ik net ook gedaan. ;)

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:10

Wat Unwritten zegt, zodra je een oneliner tegenkomt, even op dat rode uitroeptekentje klikken en in de TeM aan ons doorgeven wat jij niet vindt kloppen aan het bericht. Dan kunnen wij er iets aan doen.

R1200

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:16

Het is maar waar je energie in wilt steken.
Die 25 berichten zijn niet het probleem, daar komt iemand toch wel aan als zij/hij dat perse wil.

Dus waarom nu iemand "tegen proberen te houden" om deel te nemen aan het forum?
en uiteindelijk lukt het niet....

lijkt mij een beetje zinloos...

R1200

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:17

oja, ik ben hier ook nog niet zo lang
en heb ook nog niet zoveel berichten....

telt dit dan als twee??? ;-))
(voor het geval iemand zonder humor dit leest, vooral niet te serieus nemen)

elias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 17:27

R1200 schreef:
Het is maar waar je energie in wilt steken.
Die 25 berichten zijn niet het probleem, daar komt iemand toch wel aan als zij/hij dat perse wil.

Dus waarom nu iemand "tegen proberen te houden" om deel te nemen aan het forum?
en uiteindelijk lukt het niet....

lijkt mij een beetje zinloos...

Het is niet het proberen tegen te houden, maar het is vervelend als iemand maar sorry, nee, doe ik niet aan mee, mooi paard! als reacties zet.. Dan kan ik het ook wel met gemak binnen 1 dag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:28

haha die gebruiker had ik toevallig inderdaad al getemd vanwege de irritante posts met het overduidelijke doel.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:38

Dat je je hier druk om maakt zeg.. denk je dat de mods niks beters te doen hebben? Misschien kun je beter je energie steken in het zélf bedenken van nuttige topics en postjes!
(Het zal me niet verbazen als je nu op mijn post ook gaat temmen, maar ik blijf erbij dat het erg flauw is om een nieuwkomer op het forum zo aan de kaak te stellen. Get a life! }> )

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:42

Jannepauli schreef:
Dat je je hier druk om maakt zeg.. denk je dat de mods niks beters te doen hebben? Misschien kun je beter je energie steken in het zélf bedenken van nuttige topics en postjes!
(Het zal me niet verbazen als je nu op mijn post ook gaat temmen, maar ik blijf erbij dat het erg flauw is om een nieuwkomer op het forum zo aan de kaak te stellen. Get a life! }> )

Ben benieuwd of je het ook nog zo leuk vind als zulke lui jouw topics verzieken met oneliners en berichten die alleen maar uit 4 stipjes .... bestaan.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:50

Ach, als iemand stipjes wil zetten moet die dat vooral doen. Ik heb er geen probleem mee. En soms wordt er wel eens met een enkel zinnetje gereageerd - dat kan best een leuk zinnetje zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:52

Een mod maakt zo iemand ook echt niet in 1 klap af hoor, ik heb nog nergens gelezen dat nieuwe gebruikers onthoofd worden voor dergelijke reacties :D Maar als ze nu even gewaarschuwd wordt, dan weet ze dat dergelijke reacties niet gewenst zijn, kan ze voortaan gewoon leuk bokken op een manier die wel gewenst is, en hebben wij er een leuke medebokker bij. Iedereen blij toch? Terwijl als je 't zo door laat gaan we ons allemaal gaan ergeren.
Ik denk dat je een TEM niet meteen zo negatief moet zien.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:56

Jannepauli schreef:
Ach, als iemand stipjes wil zetten moet die dat vooral doen. Ik heb er geen probleem mee. En soms wordt er wel eens met een enkel zinnetje gereageerd - dat kan best een leuk zinnetje zijn.

Maar sommige mensen openen een topic waar door 10 van zulke mensen gereageerd wordt en verder niet :+ Dan ben je er snel zat van ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:58

Heb een aantal berichtjes van haar gelezen. Ze zijn inderdaad wel kort, maar waarom iets zeggen in tien zinnen als het ook in één zin kan?

Ik vind het best meevallen en ik vraag me af of je eigenlijk over een nieuwe gebruikster een topic mag openen. Je plaatst zelfs de link van haar berichten erbij en dat vind ik eigenlijk nog erger dan het plaatsen van one-liner. Beetje onvriendelijk dat je iemand zo te kakken zet...

elias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 18:04

Aideen schreef:
Heb een aantal berichtjes van haar gelezen. Ze zijn inderdaad wel kort, maar waarom iets zeggen in tien zinnen als het ook in één zin kan?

Ik vind het best meevallen en ik vraag me af of je eigenlijk over een nieuwe gebruikster een topic mag openen. Je plaatst zelfs de link van haar berichten erbij en dat vind ik eigenlijk nog erger dan het plaatsen van one-liner. Beetje onvriendelijk dat je iemand zo te kakken zet...

ik zeg ook niet minimaal 10 zinnen, maar bijvoorbeeld minimaal 10 woorden, dat is zo een zin hoor ;) (ik heb nu al 18 woorden)
Daarom heb ik ook de link in een ''klik hier'' gedaan, en ik deed het zodat het wat duidelijker zou zijn wat ik bedoelde..
waarschijnlijk als ze hier reageert zal ze alleen maar ''okee'' zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:56

Het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteit. En die kwaliteit heeft ze in mijn ogen wel, aangezien ze andere gebruikers nuttige tips geeft.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:33

Jannepauli schreef:
Dat je je hier druk om maakt zeg.. denk je dat de mods niks beters te doen hebben?

Toch is het niet de bedoeling om zo snel mogelijk 25 berichten te plaatsen zodat je zo snel mogelijk op de andere fora kunt. De mods besteden daar zeker wel aandacht aan, dus ik vind dit geen nutteloos topic.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 22:48

En waarom eigenlijk niet? ik vind de ballotage-regel op zich eigenlijk al behoorlijk merkwaardig, en in dit geval is het maar gewoon een 'aanname' van een bokker die denkt dat iemand maar snel wat berichten plaatst , om vervolgens als volwaardig lid beschouwd te worden. Nou, dan kunnen de mods hun lol op want dan zijn er genoeg mensen te vinden die naar de smaak van mede-forumleden niet leuk genoeg reageren.
Ik heb de berichten van de betreffende bokker 's even bekeken en volgens mij is er niets mis met haar manier van reageren in aanmerking nemend dat ze pas 13 is.

En dat brengt mij op een hele andere gedachte: ik zie bij de bans en waarschuwing toch wel eens staan dat iemand een waarschuwing krijgt als mede-bokkers openlijk besproken en bekritiseerd worden. De TS is hier dus mee bezig. Ze had dit dan beter per pb aan een mod kunnen melden en wat mij betreft zou de TS dus -- als we ons dan toch aan regels willen houden -- in aanmerking komen voor een OW.

BiancaPJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 23:00

Nou, om het even van de andere kant te bekijken..
Ik zit al jaaaaren op Bokt en heb nog niet mijn 25 berichten die dan ook nog eens paard gerelateerd moeten zijn.
Als ik eens iets weet is dat antwoord vaak al 4 of 5 keer gegeven. Zo kom ik dus nooit aan die 25 he?
Ik ben 41, weet best veel van behoorlijk veel verschillende topics die langskomen.
Hier reageer ik dan ook vaak op,wel dan via pb helaas..Ik ben maf van paarden en alles wat er bij komt kijken. Ik leer hier zelfs erg veel maar zou nu toch wel eens vrij bij alle topics willen kunnen .. ;(

elias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 23:04

Jannepauli schreef:
En waarom eigenlijk niet? ik vind de ballotage-regel op zich eigenlijk al behoorlijk merkwaardig, en in dit geval is het maar gewoon een 'aanname' van een bokker die denkt dat iemand maar snel wat berichten plaatst , om vervolgens als volwaardig lid beschouwd te worden. Nou, dan kunnen de mods hun lol op want dan zijn er genoeg mensen te vinden die naar de smaak van mede-forumleden niet leuk genoeg reageren.
Ik heb de berichten van de betreffende bokker 's even bekeken en volgens mij is er niets mis met haar manier van reageren in aanmerking nemend dat ze pas 13 is.

En dat brengt mij op een hele andere gedachte: ik zie bij de bans en waarschuwing toch wel eens staan dat iemand een waarschuwing krijgt als mede-bokkers openlijk besproken en bekritiseerd worden. De TS is hier dus mee bezig. Ze had dit dan beter per pb aan een mod kunnen melden en wat mij betreft zou de TS dus -- als we ons dan toch aan regels willen houden -- in aanmerking komen voor een OW.

Nee inderdaad, nu niet meer, er was op geTEMd, en waren de berichtjes die ik bedoelde verwijderd, de ''srry, weet ik niets van'' bijvoorbeeld, en leeftijd speelt echt niet zo'n rol, ik was ook 13 of 12 toen ik lid werd van bokt, en ik heb ook bijna altijd normaal beantwoord (vind ik zelf).
niet met okee, leuk oid.

Wat ik al eerder heb gezegd, ik heb de bokker even als voorbeeld genomen, en al in een ''klik hier'' gezet, zodat ze niet heel herkenbaar is zegmaar ;)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 23:12

Tja, wie weet was jij al wel geniaal op je 12e of 13e.. maar eh, jouw berichten zijn ook na te lezen en ik zie daar toch wel heel wat onnuttige one-liners tussen staan. Dus.. de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet? En nogmaals dat je iemands identiteit onder een linkje verstopt, da's natuurlijk kul. Het is met één klik te achterhalen over wie je het hebt. En als jij zo stoer aan de regels wil vasthouden, dan moet je die niet zelf overtreden. Je topic is dus OW-waardig wat mij betreft, wees maar blij dat ik geen mod ben! :+