Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikka schreef:Ik vind het in ieder geval weinig gebruikersvriendelijk. Eerst ga ik temmen, dan stuur ik een PB naar de "misschien" aanwezige Mod, wacht even af en vervolgens moet ik op zoek naar een andere Mod.
siskeh schreef:Als je naar de hoofdpagina gaat zie je onderaan wie er allemaal online is.
Urielle schreef:Maar Nikka, het is echt geen probleem om iemand anders in te seinen. Als het echt ontspoord, zet diegene wel een tijdelijk slotje en trekt dan een van de mods die er wel bij hoort aan hun mouw voor het echte opruimwerk.
Nikka schreef:Neem aan dat je dit alleen bedoelt als er echt iets aan de hand is met een flinke rel of spam. In alle andere gevallen komt de mod van het betreffende forum gewoon je tem tegen als hij of zij daar tijd voor heeft.Ik heb bij deze dan ook bij besloten, om als ik niet weet of er een Mod op het forum aanwezig is en ik het nodig vind, stap 1 (TeM) en stap 2 (mod verantwoordelijk voor het forum) over te slaan en direct naar een andere Mod te gaan. Dan levert het misschien wel extra werk op voor een Mod wat eigenlijk niet nodig is, maar goed dat kan ik van te voren op deze wijze niet zien. Blijkbaar vinden de andere Mods dit geen probleem. Ik vind het nog wel raar dat slechts een gedeelte dit doet, want als een meerderheid dit zou gaan besluiten zou dat nog wel eens heel lastig zijn.