Ik vraag me af, wellicht een subforum voor zwangere bokkers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chocobroodje

Ik vraag me af, wellicht een subforum voor zwangere bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 14:55

Tsja het valt wel op hoor. De laatste tijd komen er echt onzettend veel topics over zwanger zijn. Ik begrijp dat mensen gewoon graag dingen willen delen, maar ik keek net bij mensenwelzijn staat er op de 1ste bladzijde al 8!! topics over zwangerschap. Ik vind dit best vervelend en confronterend, aangezien het hier thuis op het moment nogal een beladen onderwerp is en ik gok erop dat ik daar niet de enige in ben.
Is het niet mogelijk om een apart subforum te maken wat niet onder "aktieve onderwerpen" valt? Zo kunnen de mensen die willen heerlijk erover praten, en de mensen die er even geen behoefte aan hebben worden er ook niet mee geconfronteerd.
Of ligt dit gewoon aan mij en ben ik nu te overgevoelig?

NessaX

Re: Ik vraag me af, wellicht een subforum voor zwangere bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 15:15

Ja ik vind ook wel dat het nu veel opkomt.
Maar ik kijk er eigenlijk gewoon om heen. Binnen een week is het allemaal weer naar achteren gezakt en dan beginnen ze iets nieuws om over te praten.
Een speciale subforum maken, als er elke week nieuwe 'groepen' onderwerpen komen is niet echt de oplossing denk ik.

Niet negatief bedoel, want het zijn idd wel veel ineens :D

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 15:18

Ik ben het er inderdaad wel mee eens dat daar een sub forum voor kan komen, bv Liefde enzo? Dat het vanaf de prille liefde (waar je ook veel topics over vind) tot en met een baby?

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 15:22

Ja, inderdaad, en dan kunnen daar ook alle dramaliefdesverdriettopics heen.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 15:24

Ik sluit me hier ook helemaal bij aan.
Het lijkt hier soms wel meer een zwangerschaps/abortus/relatieforum ipv een paardenforum.
Nog even een mijn biologische klok begin van dit forum te tikken :=

Begrijp me niet verkeerd. Het is prima dat mensen hier dit willen bespreken maar dan liefst onder een appart forum.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 15:34

Ja inderdaad nog beter, liefde/sex/relaties. Daar kan iedereen heerlijk zijn ei kwijt en andere worden er niet constant mee geconfronteerd.
Juist organiste, het is niks tegen de TSers, maar wel het liefst in een eigen subforum :j

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 15:37

NessaX schreef:
Ja ik vind ook wel dat het nu veel opkomt.
Maar ik kijk er eigenlijk gewoon om heen. Binnen een week is het allemaal weer naar achteren gezakt en dan beginnen ze iets nieuws om over te praten.
Een speciale subforum maken, als er elke week nieuwe 'groepen' onderwerpen komen is niet echt de oplossing denk ik.

Niet negatief bedoel, want het zijn idd wel veel ineens :D

De lente komt eraan he ;)

Maar het valt mij ook op hoor dat er ontzettend veel topics over zwangerschap zijn..

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:48

Als je zo'n topic niet wil lezen, dan klik je het toch niet aan? Ik zie het probleem niet zo. Als mijn relatie net uit is zou ik geen behoefte hebben om het zoveelste "ik ben verliefd"-topic op [LZP] aan te klikken, dus dan doe ik dat ook niet.
Als je paard net is overleden heb je niet altijd behoefte om in een of ander topic over een pasgeboren veulen of op [HAW] te kijken; dus dan kijk je er niet.

Meestal zijn de titels wel aardig duidelijk over het onderwerp. Als dat niet zo is mag je ook een mod pb'en. :)

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:50

De betreffende dames kunnen toch ook een joehoe-ik-ben-zwanger topic in de huiskamer beginnen? (als dat er nog niet is). En verder: er zijn heel veel topics waar ik persoonlijk niets mee heb... Die sla ik gewoon over...

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:54

Tja of je daar nou aan moet beginnen.. Dan kun je overal wel subforums voor gaan aanmaken.
Als je iets niet wilt lezen klik je gewoon het topic niet aan.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:54

Bonechi_ schreef:
De betreffende dames kunnen toch ook een joehoe-ik-ben-zwanger topic in de huiskamer beginnen? (als dat er nog niet is). En verder: er zijn heel veel topics waar ik persoonlijk niets mee heb... Die sla ik gewoon over...

Zijn er al zo'n 20 van...

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 20:20

Plien91 schreef:
Als je zo'n topic niet wil lezen, dan klik je het toch niet aan? Ik zie het probleem niet zo. Als mijn relatie net uit is zou ik geen behoefte hebben om het zoveelste "ik ben verliefd"-topic op [LZP] aan te klikken, dus dan doe ik dat ook niet.
Als je paard net is overleden heb je niet altijd behoefte om in een of ander topic over een pasgeboren veulen of op [HAW] te kijken; dus dan kijk je er niet.

Meestal zijn de titels wel aardig duidelijk over het onderwerp. Als dat niet zo is mag je ook een mod pb'en. :)

Dat is niet direct het punt. Maar zit ik in de aktieve onderwerpen te snuffelen komen ze om de haverklap voorbij, soms maakt het me niet uit, andere dagen heb ik daar echt geen behoefte aan omdat ik er zelf gewoon mee zit en dan is het niet prettig om er steeds weer voorbij te komen.
Het is niet dat ik het niemand gun, begrijp me please niet verkeerd. Maar voor mij is dat nu vrij onprettig (denk niet dat ik de enige ben?), ook al klik ik ze niet aan.....

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 20:21

Ik zou een subforum ook wel een goed idee vinden. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 21:21

Er is al vaker een aanvraag gedaan voor subfora met betrekking tot liefde/sex en relaties. Deze zijn afgewezen, omdat de onderwerpen prima op MW en LZP passen. Hiervoor zou een apart subforum niets toevoegen.

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 21:24

tja weetje ik kan begrijpen dat het vervelend voor je is, maar je kan niet iets niet in de actieve onderwerpen laten zien. dat vind ik de grootste onzin. er staat voor iedereen wel eens iets tussen wat pijnlijk of confronterend kan zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 21:29

Een tijdje geleden wilden een groepje bokkers graag een subforum voor oudere paarden. Daar was geen ruimte voor op een paardenforum, ik neem aan de ruimte voor zwangere vrouwen er ook niet gaat komen.

Wat trouwens een leuk forum is voor zwangere vrouwen is http://www.kindjeopkomst.nl een druk bezocht forum met verschillende subforums voor verschillende leeftijden wat de kindjes aan gaat en noem het maar op. Echt een aanrader, ik heb er zelf veel aan gehad tijdens mijn zwangerschap en de tijd van opgroeien, nog steeds trouwens.

Ik reageer zelf ook vaak in niet paard gerelateerde topics, maar af en toe krijg je inderdaad het idee, dat paarden een beetje in de minderheid raken op bokt.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 21:32

Klopt, daar ben ik ook wel eens geweest :j Daar krijg je volgens mij veel gerichter antwoord vaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 21:36

chocobroodje schreef:
Klopt, daar ben ik ook wel eens geweest :j Daar krijg je volgens mij veel gerichter antwoord vaak.

Het lijkt wat op bokt, maar dan met kinderen als onderwerp ipv paarden. Je kunt daar ook gezellig over kinderen praten, zonder iemand er een stemmingmakend bericht tussen gooit.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 21:47

Ik post er niet echt, maar het is ook een onderdeel van je gezondheid weet ik sinds ik in de ziektewet zit :+

Maar ik heb zoiets van: als je ze niet wil lezen, dan open je ze gewoon niet. Ik heb ook niet zoveel met hihihiikhebeenjongenlerenkennen of topics over kindermishandeling of topics over discriminatie of politiek gezeur of wat dan ook, en daar verzuip je ook in.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 15:22

Er zijn nog zoveel forums buiten bokt, ik denk dat ze daar beter op hun plek zijn.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 15:28

Mindim schreef:
Een tijdje geleden wilden een groepje bokkers graag een subforum voor oudere paarden. Daar was geen ruimte voor op een paardenforum, ik neem aan de ruimte voor zwangere vrouwen er ook niet gaat komen.

Nou ik dacht dus meteen, wij krijgen geen subforum voor onze ouwe knarren en hiervoor dus wel :?

Het is aan jezelf om een topic wel of niet te openen......

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 15:30

Heb niet alle reacties gelezen, maar ik wens je erg veel succes ermee. Ze willen al niet eens een subforum maken voor de oudere paarden dus laat staan zwangere mensen. Al zou ik het persoonlijk wel een goed idee vinden maar goed, bokt wilt er geen ruimte voor maken lijkt het. ;(

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 15:34

Ik denk dat het vooral heel lastig is. Hoort een beladen onderwerp als abortus daar dan ook bij? En de eerste 6 levensmaanden van het kind? Of de eerste 6 jaar?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 16:06

Caira schreef:
Er zijn nog zoveel forums buiten bokt, ik denk dat ze daar beter op hun plek zijn.

Dan moet je de hele kant van LZP, TV, BB, UK, noem maar op ook opdoeken. Voor alles zijn andere fora.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 16:46

Ik ben het wel mee eens dat lzp misschien een beetje gescheiden moet worden...

Ik mag graag topics lezen op lzp(lees ik meer dan paardentopics)

Maar ik irriteer me de ziekte aan liefdeverdriettopic zoveel en och heden ik heb een leuke jongen ontmoet topic 3000.

En ook ik zit niet te wachten op de* o jipee ik ben zwanger topics*

Denk dat een apart subforum liefde/sex/relaties al een hoop scheelt....dan is niemand verplicht erna te kijken en je word er ook niet constant mee geconfronteerd....

Ik zeg niet dat het uit de actieve onderwerpen moet(zou niet weten waar dat te zien is)...maar een apart subforum