Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NessaX schreef:Ja ik vind ook wel dat het nu veel opkomt.
Maar ik kijk er eigenlijk gewoon om heen. Binnen een week is het allemaal weer naar achteren gezakt en dan beginnen ze iets nieuws om over te praten.
Een speciale subforum maken, als er elke week nieuwe 'groepen' onderwerpen komen is niet echt de oplossing denk ik.
Niet negatief bedoel, want het zijn idd wel veel ineens
Plien91 schreef:Als je zo'n topic niet wil lezen, dan klik je het toch niet aan? Ik zie het probleem niet zo. Als mijn relatie net uit is zou ik geen behoefte hebben om het zoveelste "ik ben verliefd"-topic op [LZP] aan te klikken, dus dan doe ik dat ook niet.
Als je paard net is overleden heb je niet altijd behoefte om in een of ander topic over een pasgeboren veulen of op [HAW] te kijken; dus dan kijk je er niet.
Meestal zijn de titels wel aardig duidelijk over het onderwerp. Als dat niet zo is mag je ook een mod pb'en.
Mindim schreef:Een tijdje geleden wilden een groepje bokkers graag een subforum voor oudere paarden. Daar was geen ruimte voor op een paardenforum, ik neem aan de ruimte voor zwangere vrouwen er ook niet gaat komen.