wat is jouw meest genante post?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

wat is jouw meest genante post?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 15:17

Ik was eens in hele oude berichten aan 't zoeken van mezelf en... 1 van m'n eerste berichten.. echt ronduit erg. Ging ik me helemaal voorstellen in iemand fototopic? :') dat ik nu echt denk van wat bezielde me toen? Ben nog bijna in staat om de Ts van dat betreffende topic een pb'tje met excuces te sturen :')

Citaat:
Hey ik heb me vandaag geregiistreed enne ik snap het nog niet helemaal precies. bv. hoe kan ik afbeelding of een link naar een afbeelding in een bericht zetten. hoe kan ik links van mijn bericht zo'n afbeelding zetten. Als iemand me wil uitleggen graag!!!:) ik zal me ook even voorstellen en ook mijn paardjes natuurlijk. ik ben zelf 16 jaar bn 1.60 groot weeg 57 kilo ik heb twee paardjus of beter 1 paard en 1 pony waaronder 1 haflinger het is een merrie 1.50 hoog en 14 jaar oud ik heb haar nu een halfjaar. zij heet voluit Sarah van de Arixhof misschien voor sommige bekend?? zij heeft een dochter Simone van de Arixhof kent iemand haar toevallig ook??(die is trouwens niet van mij Simone dus)mijn andere pony is een kruising tussen een shet en een welsch en die bereed ik voor een half jaar terug nog redelijk regelmatig maar omdatie helaas toch echt te klein begon te worden moest ik een grotere hebben en dat zou en moest een haflinger worden en die heb ik nu een hele lieve. maar die shet is 1.14 bruin met zwarte manen en staart hij heet polly is 16 jaar oud en nog zeer levenslustig (en soms nog best ondeugend) een vriendin van mij die lichter is dan mij rijd soms nog op hem en zelf stap ik der ook nog wel eens op en dat kan die nog prima dragen want hij vind het altijd weer leuk als ik een buitenritje met hem ga maken misschien dat ik hem ooit nog verkoop majah toen ik hem een keer op proef lied gaan ging dit niet helemaal van een leien dakje omdat het nogal een ondeugd is en dat kind niet ervaren genoeg:S zelf heb ik dr soms nog moeite mee maar ik moet niet klagen want als het een paard was nou ....verder is hij best braaf tenminste bij mij en als saar (sarah) erbij is want hij heeft 7 jaar van zijn leven in zun uppie (wat sgapen) in de wei gestaan voorheen stond hij op een manege verder heb ik uhm nu 7 jaar en zelf rij ik 12 jaar. en ojeej nu ga ik echt stoppen want ik heb echt al veel te veel verteld ojeej ik hoop niet dat jullie dat zo verveelden vinden sorry dan bij deze!!

groetjes maartje

dit topic was dat Maartje1990 @ [RT-HAW] Mikey (haf) tijdens het longeren.

maargoed, wat is jouw meest beschamende post?

Corelli

Re: wat is jouw meest genante post?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:27

Haha heerlijk :)) :')

Ik was vroeger heel erg van de MSN-taal en daar schaam ik me nog steeds voor :o Voorbeeldje:

Corelli schreef:
ja "jesse rulez"di bedoel k..K rij er nu mee en k heb ni gemerkt dat z slechter ziet ofzo..In de wei kan ze toch ook gwn goed zien?? Maar misschien zit er n verschil in bijvoorbeeld afstande schatte ofzo..K spring ni dus dat scheelt, maar toch..

En ik gebruik ook wel vliegenspray maar dat doe k ni op t hoofd..Ze vind t namelijk btje eng en k moet vd eigenaar ook altijd heel erg oppasse dat t ni in d oge komt..Doen jllie dat wel gwn dan??

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:49

heb ooit gereageerd op een foto van een tinker die aan de hand aan het draven was. Ik zei dat ik vond dat hij wel wat dieper mocht lopen :o

Haha TS, heel verhaal in iemand anders zijn topic :))

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:51

Haha zou het niet weten :P
Heb wel vaker lompe reacties^^
Zou het ook niet zo gek vinden als ik iets verkeerd gelezen heb ofso :P

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:53

Op een ander forum waar ik postte, had de TS een filmpje geplaatst van een meisje dat aan het zingen was en zichzelf op gitaar begeleidde.
Wat wij ervan vonden.
Ik heb me nog ingehouden, maar wel een post geschreven die niet echt eh... positief was ingesteld, laat maar zeggen. :+
Bleek dat ze het zelf was :o

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:56

Haha mijn eerste eigen topic, ik ging vragen hoe je de teugels van S&T moest vast houden want dat zouden we de volgende les gaan oefenen :+ Mwuhahaha. Het paard dat ik reed werd daar wel mee gereden, maar toen nog lang niet :+ Penny!!

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:58

Hou maar op :x Mijn eerste posts waren felroze en stonden vol met MSN-taal :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:00

MarloesRixt schreef:
Hou maar op :x Mijn eerste posts waren felroze en stonden vol met MSN-taal :')

Felroze? Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen :P

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:01

De tekstkleur, ik zal even opzoeken of ik hem kan quoten :')

Edit: hier is ie :x
MarloesRixt schreef:
heyhey
jammer dat je hem weg moet doen!!
waarom zat je dan met angst op hem???

suc6 met je nieuwe rij-pony!!!

Laatst bijgewerkt door MarloesRixt op 01-02-10 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieszje

Even uitproberen

Lieszje

Muahahaa nu heb ik wat nieuws gevonden :')

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:03

Hahahaha ik heb volgensmij ook nog heeele erge :')

MarloesRixt

Hahaha zo leer je nog eens wat :Y) Volgensmij was ik bokt toen aan het uitproberen :Y)

F3nn3

@ Maartje... En WEER kom ik je tegen hahaha xD uhm.. verder heb ik geloof ik nooit iets echt genants gezegd.. in iedergeval niet op Bokt :)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:04

Vraag me af waarom ik nooit iemand in kleur zie schrijven..
Is toch leuk een roze kleur? :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:04

Ik zou het echt niet meer weten eigenlijk...es zoeken...

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:07

hahaha deze kwam ik tegen over bokt:
Citaat:
Welkom :D en
ja het is echt wel verslavend howr zit er elke dag wel minstes :o 1 en een half uur :Y) op. ik doe het namelijk ook stiekem :o

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:08

Ts, ik dacht, ach zo erg is dat toch niet.
Totdat ik erachter kwam dat dat helemaal niet jouw topic was, haha. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:14

Is niet echt genant ofzo maar het hele topic wat ik heb geopend vind ik nu nergens meer op slaan. :=

Bellatrix @ [WN-AM] "Voice Trained?" Werkt goed!

Bellatrix schreef:
Ik heb deze zomer op een zomerkamp voor kinderen gewerkt in North Carolina, USA en ik gaf daar westernles. Pack & Trail om precies te zijn. Maar de paarden daar waren voice getraind. Dat had ik nog nooit eerder gezien. Ik reed dus op een Palomino ruin genaamd Aztec en als ik dus wilde dat ie ging lopen zei ik gewoon: "Walk on, Aztec" en hij ging in een walk. Hetzelfde voor de 'trot' (jog) en de 'canter' (galop). De eigenaren hebben er jaren aan gewerkt maar alle 18 paarden en 1 pony zijn zo getraind. Zo wordt er minder aan de teugels getrokken en geschopt om het paard vooruit te krijgen. We reden wel altijd met 1 hand en ze waren ook gewend aan 'neck reining' of hoe je het ook mag noemen. Als je naar links wilde bracht je gewoon de teugels naar links. Hetzelfde voor rechts. En als je wilde stoppen deed je 'check & release'. Je trok aan de teugels en liet ze weer los. Je trok en liet los en je zei "whooooo". En als je paard dan nog niet echt stil stond zei je "stand" en dat hielp meestal wel. Het was een ervaring die heel uniek was want ik kende deze manier van rijden niet.

Wie kent het en wat vinden jullie ervan?

Ga naar: http://www.campwindinggap.com/program/00horseprog.html voor meer info over wat ik de kids geleerd heb...als je nieuwsgierig bent tenminste...hihi...

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:10

Mijn allereerste post is ook best beschamend. :')

Pasamba schreef:
HeeeJ meissiejj.. :D
Ik vind et egt super dat je je 1e wintstpunt hebt gehaald Gefeliciteerd! *D En ga zo door!
dOegg..!
Xxx Celine xxX

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:14

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:16

Haha, met foto bij HAW zou nu meteen een slotje erop komen :P.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:17

Ja idd. :=

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:18

Och ik heb er zoveel :D :D

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:21

Ik kan niet echt genante post's vinden.. Nouja, mijn eerste topic, is een beetje vaag. Maar ik ga eens beter zoeken :P.