Wat ik nu toch tegenkom!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Wat ik nu toch tegenkom!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 12:12

Ik zocht op google naar 'avatars bokt', omdat wanneer ik dat hier invul, ik toch telkens hetzelfde topic krijg, en op google krijg je een overzicht van verschillende topics...

En dit...

http://www.boeruh.com/viewtopic.php?t=30521

Er wordt gewoon over ons geroddeld :')

Anoniem

Re: Wat ik nu toch tegenkom!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:14

Hahaha die post over Bart. :')

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:15

ach, zal wel op meer plekken gebeuren? wat ik niet netjes vind is dat er namen van anderen genoemd worden. maarja, blijkbaar mag dat daar omdat ze daar veel soepeler met de regels om gaan. daraom is het daar natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker :P

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:16

:') wat een frustraties daar zeg ..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:16

Vind altijd grappig dat de mensen die het grootst over zielige mensen roepen, zich nooit veel beter gedragen :=

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:17

_O- Er is in ieder geval 1 érg gefrustreerd dat ze geband is volgens mij. Nou ja, wij hebben het hier op Bokt in ieder geval wél leuk, jammer voor ze dat zij daar anders over denken. ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 12:18

Ik vond met name de bekentenis van iemand die wel 5 of 6 accounts hier heeft (gehad?) erg grappig :')

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:18

hahaha die man moet zo snel mogelijk van onze planeet verwijderd worden! :D

OlympusN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:19

:= Betrapt

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:20

haha, helemaal doorgelezen.
Maar indd, de meesten daaro zijn al eens gebannt :P.

Drrrassic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:20

xD Ik moet er echt om lachen :o
Heb nou echt nog nooit iets zwaar negatiefs meegemaakt hier, al zit ik hier ook nog niet enorm lang. Mensen zijn nou eenmaal verschillend, get over it. :))

Edit: Heb nu alles gelezen. Die Samzz heeft wel lekker veel commentaar zeg :Y)

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:25

Janine1990 schreef:
Ik vond met name de bekentenis van iemand die wel 5 of 6 accounts hier heeft (gehad?) erg grappig :')

"Ja, ik heb wel 5 account gehad, maar het forum is kwaliteitsloos, ik snap niet dat iemand daar nog wil zitten" _O- Iemand die die paradox ook opvalt?

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:28

ik vind dat er idd wel behoorlijk wat penny activiteiten plaatsvinden op bokt en ook ontzettend veel drama dat geen drama is. Maar je bent vrij om berichten te plaatsen waar je wil, je bent vrij om berichten te lezen en je bent vrij om bokt te verlaten. Dus ik zie het probleem niet helemaal.
Ik heb ook vaak genoeg dat ik denk, "o god, doe eens normaal, we hebben het hier over paarden, dieren die elkaar regelmatig een rotschop geven en bijtplekken veroorzaken die mega bloeduitstortingen geven. Dat ene tikje daar gaan ze niet dood van". Ik krijg ook vaak genoeg commentaar en geef ook vaak genoeg commentaar, maar ik vind dat je het allemaal niet te serieus en persoonlijk moet nemen. Mensen kennen je niet en oordelen alleen op de berichten die maar een kleine kant van de situatie toont. Dus kan je niet tegen commentaar, lever het dan ook niet en ga helemaal niet achteraf ergens zitten roddelen. Gooi het dan gewoon hier op bokt! Dat is pas lef hebben.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:32

Haha _O- "BartVB is een bedreiging voor de samenleving en moet zsm van deze planeet verwijderd worden." _O-

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:34

Ach ondanks dat ze een hekel aan bokt hebben, hebben ze er toch een heel topic aan gewijd. Dus tja, schijnbaar is het toch wel interessant.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:36

LecyTinker schreef:
ik vind dat er idd wel behoorlijk wat penny activiteiten plaatsvinden op bokt en ook ontzettend veel drama dat geen drama is.

Agree, er zit imo ook wél een kern van waarheid in. Bokt is niet echt meer wat het geweest is, maar gelukkig hebben we een knopje met uitloggen. Niemand wordt gedwongen om hier te komen (althans, daar ga ik van uit :') ).

Er zijn leuke dingen op bokt maar ik ga ondertussen veel topics die echt over paarden gaan uit de weg want soms is het echt wachten op een rel om niks. Da's volgens mij ook niet helemaal de bedoeling geweest van bokt.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:38

Tuurlijk op elk forum zitten wel eens dingen waar je het niet mee eens ben of wat dan ook, tja dan kan je kiezen, of je gaat je erover opwinden of je legt het naast je neer en gaat verder met je leven.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:38

Net zoals in de echte wereld, gaat er ook op bokt altijd een beweging zijn van vroeger was het beter. Denk dat het gewoon menselijk gedrag is

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:39

Nou ja, ik vind er een behoorlijk grote kern van waarheid inzitten.

Tegenwoordig mag je bijna niks meer, rellen om mensen die hun paard een keer een trap verkopen als hij het verdient. etc etc

Ach.. vroeger was alles beter ;)

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:41

Hihi geweldig :')
Die opmerking over Bart en dan die bans.. heerlijk

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:42

alles heeft zijn voor en nadelen en ik lees alleen wat ik leuk vind en reageer aleen wat ik wil zeggen. iedern zijn eigen mening en omgang met zijn dieren, ik ben hun niet en hun zijn mij niet, dus probeer ieder in zijn waarde te laten. Hoewel er genoeg dingen op topics op bokt zijn waarvan ik denk, "kleuters" maar tja, daar hebben ze ook recht op. Misschien denken andere dat ook over mij.
Maar vind wel dat als je een beetje respect heb t voor jezelf dat je dan ook voor jezelf durft op te komen en durft te zeggen wat je vind. Buiten al dat vind ik ook dat als je iemand zijn mening vraagt dat je dan ook kan verwachten dat je er eentje krijgt. Dus dan niet achteraf moet gaan klagen dat mensen niet vriendelijk zijn. Er zijn genoeg bokkers die duidelijk vermelden dat ze graag positieve kritriek willen hebben en die kunnen hun topic ook leuk houden. Vraag niet iemand zijn mening als je alleen lof wil horen.

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:43

Mooi dat topic daar haha. Even stilhouden hoor jongens, kunnen we nog even meelezen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:47

Yvonniej schreef:
Tegenwoordig mag je bijna niks meer, rellen om mensen die hun paard een keer een trap verkopen als hij het verdient. etc etc

Het is alleen opmerkelijk: dat soort dingen worden door gebruikers gedaan en niet door het beheer. Het is nogal dubbel - van de ene kant is de kritiek dat het beheer te streng is en dat beheer/mods veel minder zouden moeten ingrijpen, aan de andere kant is de kritiek dat er teveel reacties zijn die niet bevallen - maar de enige manier om daar als beheer wat aan te doen is ingrijpen.
Wat verwacht je dan precies?

(Btw, ik vind er verder weinig grappigs aan om iemand 'van de planeet' te wensen. Is een beetje beschaving teveel gevraagd? Hoe zou je het vinden om te lezen dat iemand dat over je schrijft? En vooral in het licht van allerlei bedreigingen, van televisiepresentatoren tot sportmensen tot politici... Mensen gaan dit veel te gewoon vinden, haha, grappig. Maar ik vind het dus niet echt grappig, alleen maar heel laf.)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 12:47

Ja, bokt veranderd... Men wordt digitaler, iedereen kent bokt. Ja, veel penny tegenwoordig, daar reageer ik zo min mogelijk op. Maar net als in RL heb je hier ook groeperingen.
Ik vind het wel grappig om dat terug te zien. Sommigen zou ik het liefst boycotten, maargoed, zij zijn ook vrij te gaan en te staan waar ze willen.

Gisteravond was er nog een topic dat leuk begon, iemand die zich afvroeg of er ook bekende ruiters op bokt zouden zitten. Maar al snel was het serieuze er vanaf, helaas. Dat geeft het niveau hier af en toe op bokt wel aan...

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 12:47

MLoeser schreef:
Janine1990 schreef:

"Ja, ik heb wel 5 account gehad, maar het forum is kwaliteitsloos, ik snap niet dat iemand daar nog wil zitten" _O- Iemand die die paradox ook opvalt?

Idd.. Haha.. Zoals Dreeetje zegt: wat een frustraties :')