Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marrie1996 schreef:Hahaha waar je je druk over maakt
Ik vind dat je wel gelijk hebt, ik draag ook gewoon bodywarmers naar school toe?!
Appieee schreef:Ik vind eerlijk gezegd dat je je nogal druk maakt om niets.
De spullen die jij aanbied zijn officieel gemaakt voor in en om te stallen, met het rijden, etc. In ieder geval, gemaakt door fabrikanten die zich bezig houden met ruitersportartikelen.
Natuurlijk kan je een paardrijjas aan buitenshuis. Maar dan blijft het een paardrijjas die je buitenshuis aan hebt en wordt het niet opeens een normale jas. Voor jou misschien wel, maar als product zijnde niet.
Als ik voetbalkleding draag, bijvoorbeeld een voetbalbroekje een een voetbalshirt BUITEN het voetballen om, gewoon in mijn vrije tijd.. Blijft het voetbalkleding. Maar het kan zijn dat ik het als normale kleding ervaar omdat ik het leuk vind om er dagelijks in te lopen. Als ik dit dan ga aanbieden op een voetbalforum waar een aparte plek is om voetbalkleding te verkopen ga ik het toch ook niet in een andere categorie zetten omdat het voor mij een andere functie heeft?
De mod stuurt jou dit bericht om alles zo overzichtelijk mogelijk te houden en bovendien moet je dankbaar zijn dat je dit bericht kreeg in plaats van er zo'n drama over te maken.
Door het in de goede categorie te plaatsen komen er namelijk meer mensen langs die daadwerkelijk op zoek zijn naar jouw spullen. Jij wil je spullen verkopen en om dat op zo'n snel en goed mogelijke manier te kunnen doen zal je je advertentie moeten plaatsen in de bijbehorende rubriek. Iemand die opzoek is naar een HKM bodywarmer zal zoeken bij "Te koop: Alles voor Ruiters" en niet bij de overige artikelen.
Succes met de verkoop.
moonfish13 schreef:Scapa is juist geen paardenmerk.
Ik kwam een stand tegen van scapa, maar geen paardenartikel gezien. Allemaal andere producten.
Een bodywarmer van harry's horse mag van mij best bij de normale kleding.
Afgezien van rijbroeken en dat soort spul.
Het boeit mij dus echt niet of iets een paardenmerk is ja of nee.![]()
Ik heb een rijbroek, en thats it. Daar ga ik geen kleding bij kopen.
Chiqa schreef:LiSSy schreef:ik vind het ook vrij kinderachtig dat om die reden je ad is verwijderd...
Je heb gelijk, ik heb verkeerd gekeken.
Ik snap niet waarom hier zo'n ophef over gemaakt moet worden, jammer dat je dr met de moderator niet uitkomt.
Kan je je advertentie niet gewoon bij commercieel plaatsen?
Roxxiejj schreef:Ik loop in het dagelijkse leven in paardenkleren (Jas van PK en Isabell Werth) en tussen de paarden met een normale jas (Only). Dus ik snap je punt.. Best wel belachelijk..
Oscar schreef:De regels zijn opgesteld om een zo goed mogelijk overzicht te houden.
Als ik een HH of Kentucky-bodywarmer zoek, dan kijk ik bij EA-TK-Alles voor Ruiters. Zoek ik een bodywarmer van de Hema, dan kijk ik op EA-OV omdat 'Hema' geen paardgerelateerd merk is.
Dat kledingstukken in de praktijk weleens voor andere doeleinden gebruikt worden, doet niets af aan de regels; er moet ergens een lijn getrokken worden.
Oscar schreef:Er zijn ook kledingmerken die zowel een sport- of vrijetijdslijn hebben als een (paarden)sportlijn.
We bekijken dan per artikel waar dit het beste past.
Scapa is daar een voorbeeld van. Het merk bestaat al tientallen jaren, maar sinds een jaar of 10 geleden is daar een (paarden)sportlijn bijgekomen.
Chiqa: klopt
Advertenties voor kleding mogen altijd geplaatst worden. Soms is EA-Overige de juiste plaats, en soms hoort het op EA-TK-Alles voor Ruiters. 't Is dus een kwestie van de advertentie even opsplitsen, dan is iedereen weer blij en de advertentie is terug te vinden in de meest logische categorie
peetjhu schreef:Zo had ik vanmiddag dus een advertentie gemaakt bij alles voor paarden en per ongeluk stond daar dus een paar damessporen bij. De advertentie werdt verwijderd en ik mocht dus zelf maar uitzoeken waar ik een foutje had gemaakt, terwijl ik toch dacht dat sporen ook bij paarden horen... Maar ja uiteindelijk toch goed gekomen.