Nieuwsredactie Als ik zie wat de mods voorgeschoteld krijgen (elke keer weer mensen die niet snappen waar ze een topic moeten posten, of keer op keer de regels niet lezen), trekt me dat nou niet echt aan Nieuwsredactie lijkt me daarin tegen weer leuk 'werk'.
Johh Wiki Mod lijkt me ook wel wat hoor . Maar Mod trekt me meer.
Anoniem
Geplaatst: 14-01-10 18:50
Toch is wikimod zijn wel leuk werk als ik Banjer, Stephanie en de rest mag geloven
moonsparkle
Geplaatst: 14-01-10 18:51
Mij lijkt wikimod wel leuk, ik vind het leuk om steeds dingen bij te leren en informatie te verzamelen dus.
Olikea
Geplaatst: 14-01-10 18:52
Ik zou graag wikischrijver worden, al heb ik geen idee hoe je dat word.. Ik schrijf graag informatieve stukjes, vind het leuk info te verzamelen en feiten te checken, en dat dan te verwerken in een leuk stuk tekst.
MarJon
Geplaatst: 14-01-10 18:52
moonsparkle schreef:
Mij lijkt wikimod wel leuk, ik vind het leuk om steeds dingen bij te leren en informatie te verzamelen dus.
Ja inderdaad. Lijkt me best leuk om een te zijn/ mee te maken.
moonsparkle
Geplaatst: 14-01-10 18:53
Nu wil iedereen gelijk wikimod/schrijver worden
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 14-01-10 18:54
Je kan volgens mij gewoon een wiki mod een PB sturen met het verzoek schrijver te worden...volgens mij kan je gewoon een artikel schrijven en die insturen, wordt het nagekeken en eventueel aangepast.
Bezwaarscommisie al lijkt het me moeilijk om geheel objectief te blijven. Als je lang op bokt bent kijk je gekleurd naar mensen en die kleuring speelt toch mee denk ik. Maarja dat is in het echte leven ook zo natuurlijk
Ik heb wel veel respect voor nieuwsredactie en wiki schrijvers omdat ik dat helemaal niet zou kunnen.