Bokt uitspraken/opmerkingen van niet Bokkers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Lola_

Bokt uitspraken/opmerkingen van niet Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 16:34

Nou bestaat er een topic voor uitspraken die Bokkers vaak maken.. Maar hoe zit het met de omgeving om jou heen, hebben die inmiddels al grappige uitspraken of opmerkingen gedaan/gemaakt over Bokt?

Voorbeeldje: Ik lag gisteravond met mijn vriend een beetje klef te doen op de bank met Bokt op de laptop open op tafel.. Stopt ie ineens met zoenen, zegt ie: Nu heb je toch niet de cam aangezet ofzo om straks te overleggen met je bokt vriendinnen he??

Of laatst in een discussie zegt ie: weet je wat je anders even moet doen? Log even in op bokt. Zij zullen het vast wel weten!

Je snapt dat ik dan helemaal in een deuk lig, dan denk ik.. Hmm ik vertel m echt te veel Hahaha...

Maar goed, ik ben dus benieuwd of jullie ook wel eens van dit soort situaties hebben!

wemkelover

Re: Bokt uitspraken/opmerkingen van niet Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:36

Hahahaha ik ken het.
Mijn vriend zit zelfs nu wel eens stiekem te lezen wat voor dingen ik aan het bekijken ben. Moet hem altijd ff uitleggen dat het vrouwenpraat is.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:38

uitspraak van een oud pensionhouder van mij: bokt is een bacterie van paardenmensen.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 16:41

wemkelover schreef:
Hahahaha ik ken het.
Mijn vriend zit zelfs nu wel eens stiekem te lezen wat voor dingen ik aan het bekijken ben. Moet hem altijd ff uitleggen dat het vrouwenpraat is.

Hahahah Jaa mijn vriend is ook altijd zoooooooo nieuwsgierig wat ik hier allemaal doe en typ enz.. Maar ik denk dat hij stiekem wel eens kijkt hoor, bokt logty automatisch in ;) Dus schatje mocht je dit lezen... Ik weet het heus wel hoor Hahahaha

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:46

Mijn vader vroeg laatst hoe ik een bepaald iets zo snel al wist, mijn moeder antwoorde al voor mij; tsja dat heeft ze van bokt.
En het klopte ook nog :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:52

Ik was altijd een beetje achter met het nieuws, maar ik krijg nu een heleboel via m'n huiskamertopics door...

Soms begint mijn vent dus een verhaal, en halverwege maak ik het verhaal af/voeg ik extra informatie toe...

Dan kijkt hij me aan: >;) Bokt zeker?

:j :D

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:55

het is ook altijd dat als ik achter de computer zit, zegt mn zus meteen weer ''bokt? ja zeker!'', tja, wat moet je ertegen zeggen, nee? terwijl je er wel achter zit :o

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 17:02

Haha herkenbaar!

Mijn vriend zei vorige week ook nog: je hebt toch niet die webcam aan dat al die paardenmeisjes mee kijken he?

Maar goed, ik zat laatst ook even heel raar te kijken toen mijn zus zei dat ze een banketstaaf had gekregen :D

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 17:03

Als ik iets niet weet zegt mijn stiefvader altijd, vraag het maar op Bokt _O-

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 17:04

zorro schreef:
Haha herkenbaar!

Mijn vriend zei vorige week ook nog: je hebt toch niet die webcam aan dat al die paardenmeisjes mee kijken he?

Maar goed, ik zat laatst ook even heel raar te kijken toen mijn zus zei dat ze een banketstaaf had gekregen :D

haha ja banketstaaf, daar hebben wij heeeeel andere bedenkingen bij :D

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 17:05

zorro schreef:
Haha herkenbaar!

Hahahahah hadden die 2 even overlegt ofzo?? Misschien hebben al onze hubbies wel een stiekem forum aangemaakt, wat alleen zij kunnen lezen, om te praten over ons bokt gedrag :p...

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 18:24

Het gaat hier altijd van; 'hoe weet je dat... oh van Bokt zeker'. En dat is dan vervolgens sowieso onzin. :+

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 18:37

Mijn vader zegt al jaar en dag '' weer aan het boktorren'' :')

Mijn man leest regelmatig met me mee en dan hebben we dikke lol. Trouwens alleen in de HK topics. Laatst hadden we een discussie over bitloze hoofdstellen, zegt ie ineens, ''O zo'n stuurloos hoofdstel'' Natuurlijk even gepost en we kwamen niet meer bij.

Maar ook als ik bij ITP of rijden ITP een leuk paard tegen kom of 1 die op Wien lijkt roep ik hem wel even.

Hij kijkt stiekem ook al ik er niet ben. Kan ik altijd zien aan mijn berichten :+ En dat voor een niet paardenman :D

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 18:39

Als ik foto´s gemaakt heb en ben daarmee bezig op de computer, dan zegt mam: Heb je weer een Bokttopic. :P

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 21:55

hihi...
Ze hoeven bij mij alleen maar het blauwe scherm te zien en dan weten ze alweer hoelaat het is.
Net nog aan de telefoon met me vriend, had het met hem erover of de tickets die ik voor JA gekocht heb, nou wel goed waren. Zegt die "vraag je het toch even op bokt?!"
En me vader probeert me altijd af te troeven met nieuwtjes over de paardenwereld (is helemáál niet geinteresseerd in paarden, gaat hem er alleen maar om of het eerder heeft gevonden/weet dan ik), is hem alleen nog nooit gelukt :D hihi....
Ze grappen ook vaak dat als ik er nog langer achter blijf zitten, ik zelf in een paard verander!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 22:32

Haha wat een leuk topic. Vriendin van mij noemt me altijd Bokkelaar, wanneer ze mij weer op de site ziet.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 22:35

wemkelover schreef:
Hahahaha ik ken het.

Haha hier precies hetzelfde
Vind het eerlijk gezegd niet gezellig als vriendlief meekijkt, hij vindt dat allemaal een beetje 'dom' :+

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 22:37

zorro schreef:

Ik heb hier net toch even een tijdje op zitten staren wat je nou bedoelde.. :?
Maar een banketstaaf dus.. Een echte :')

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 22:41

whaha, ja hier ook als ik de computer op start zegt mijn moeder al gelijk toch niet weer bokt hé?

Uhm jawel :o

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 22:46

Grappig, nu net 10 seconde gelede zij me moeder nog ''word je nou niet gek van heel de dag achter dat bokt''
Nee hoor mam :D

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 22:54

vriendin; wanneer stop jij nou is met dat kinderachtige gedoe?? :\
;uhmm nou niet ! :)*

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 23:01

Bokt....wat is dat? :P
*ontkenningsfase*

Onee niet weéer dat blauwe scherm!

Of vriendlief: "Ga je mee fietsen? " :')

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 23:03

Als ze het blauwe scherm zien weten ze hoe laat het is. En ze vragen ook wel eens wàt je er aan vind om andermans paarden te zien enz. Kan er iig uren opzitten!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 23:32

Mijn vader: bokt? kan je niet wat zinnigs doen
ik: dit is zinnig

of ik wist allemaal dingen over heel nederland met de sneeuw
mijn vader: heb je soms camera's in heel nederland op gehangen
ik : uh...
mijn vader: wacht bokt!
:P

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 00:42

Vriendlief is er heilig van overtuigd dat bokt en fok precies hetzelfde is, terwijl ik die laatste max eens per half jaar open heb staan. 'ach t is allemaal dezelfde troep' :D